ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تجدید بیعت با راه آهن؛دایی پرسپولیسی نمی شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تجدید بیعت با راه آهن؛دایی پرسپولیسی نمی شود

در حالی که شب گذشته از علی دایی به عنوان مهم ترین گزینه داخلی هدایت تیم فوتبال پرسپولیس یاد می شد ، گابریل کالدرون آرژانتینی در آستانه هدایت این تیم قرار گرفت.

جلسه مالکان باشگاه راه آهن عصر پنجشنبه برگزار شد و طی آن علی دایی یک سال دیگر به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد. محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه راه آهن با اشاره به این مطلب افزود: فردا ساعت 4 بعدازظهر با آقای دایی قرار ملاقات داریم و علی دایی قطعا فصل بعد در راه آهن می ماند. وی تاکید کرد: از فردا وارد بازار نقل و انتقالات می شویم و روز شنبه نیز تمرینات راه آهن با حضور آقای دایی آغاز می شود.

به این ترتیب علی دایی که صحبت هایی در خصوص بازگشت به پرسپولیس انجام داده بود مربی گری فصل آینده اش در این تیم منتفی شد و روز پنجشنبه این باشگاه بار دیگر به سراغ گزینه های خارجی رفت. رویانیان با تاکید بر ادامه مذاکره با کالدرون و متسو افزود از طریق ایمیل با کالدرون در ارتباط هستیم.

رویانیان گفته بود که اگر این مربی به آنها تخفیف بدهد برای فصل آینده هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده می گیرد.

با این شرایط به نظر می رسد این مربی آرژانتینی تخفیف لازم را به پرسپولیسی ها داده است و این اتفاق یعنی اینکه کالدرون حاضر است تا سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند./سایت گل


ویدیو مرتبط :
تجدید بیعت سرداران با فرمانده کل قوا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجدید بیعت سران قبایل عرب با رهبر انقلاب



در جلسه‌ای كه ‌ظهر امروز در فرمانداری آبادان و با حضور مسئولان مختلف این شهرستان برگزار شد شیوخ و سران عشایر عرب آبادان دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف منطقه بیان كردند.

 

در این دیدار بیش از 50 نفر از شیوخ عشایر عرب آبادان حضور داشتند.

یكی از شیوخ منطقه به نمایندگی از دیگر شیوخ در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همكاری شیوخ عشایر عرب منطقه و مسئولان هیچ گونه مشكل سیاسی در منطقه وجود ندارد.

شیخ حسین معرف افزود: این به دلیل آن است كه همه ما در زیر یك لوا كه نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه است می‌باشیم.

وی گفت: با این وجود مشكلاتی در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی برای مردم منطقه وجود دارد كه باید با تلاش مسئولان در رفع آنها تلاش كرد.

این شیخ عشیره آل معرف تصریح كرد: با توجه به اینكه یكی از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی عشایر منطقه كشاورزی بوده مشكلات تامین آب در سال‌های اخیر باعث ضررهای زیادی به كشاورزان شده است.

معرف گفت: البته دولت اقدامات مناسبی در زمینه جبران این خسارات از طریق بیمه محصولات كشاورزی انجام داده اما با توجه به حجم خسارات وارده كافی نبوده است.

وی تصریح كرد: علاوه بر این از مسئولان استان می‌خواهیم تا زمینه استفاده از نیروهای بومی در فعالیت‌های اقتصادی را فراهم كنند.

معرف با تاكید بر تعامل بین سران عشایر و مسئولان اضافه كرد: ایجاد دفتر هماهنگی بین عشایر و فرماندار شهرستان می‌تواند در زمینه رفع مشكلات و انعكاس هر چه بهتر آنها با مسئولان بسیار مفید باشد.

در ادامه شیخ عشیره شلیشات نیز در سخنانی اظهارداشت: احترام بین مسئولان شهرستان و سران قابل عرب منطقه احترامی متقابل و تعاملی دوجانبه است.

شیخ عبدالرضا جادری تصریح كرد: عشایر منطقه دژ مستحكمی در برابر هر نوع زیاده‌خواهی دشمنان هستند.

وی اضافه كرد: این دژ مستحكم برای تداوم خدمت‌گذاری خود به نظام مقدس اسلامی نیازهایی دارد كه باید مسئولان آنها را رفع كنند.

شیخ عشیره شلیشات اظهار داشت: برای بهره‌مندی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه وحدت در كشور باید تعامل مناسبی بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد.

وی در پایان خواستار تداوم برگزاری این نشست‌ها با سران عشایر عرب منطقه شد.

در ادامه این نشست شیوخ عشایر آبادان بیانیه نشست امروز خود را قرائت كردند.

در این بیانیه ضمن اعلام تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی تاكید شده است.

همچنین در پایان بیانیه بر لزوم تعامل عشایر منطقه با مسئولان در ایجاد وحدت و امنیت در منطقه نیز تاكید بسیار شد.../فارس