ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تجاوز به عنف دختر خردسال برای بازیکن فوتبال دردسرساز شد



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه الجیش

بازیکن باشگاه فوتبال الجیش مراکش درپی مشارکت در ربودن و تجاوز به عنف یک دختر کوچک در حین حضور در تمرین تیمش بازداشت شد.

 بازداشت بازیکن باشگاه فوتبال ارتش سلطنتی مراکش در جمع بازیکنان تیم، به سبب حضور در حادثه ربودن و تجاوز به عنف دختر خردسال، عامل بحرانی بزرگی برای باشگاهش شده که جایگاه ویژه ای در آن کشور دارد.

نیروهای امنیتی به طور سرزده در ورزشگاه شهر سلا در نزدیکی رباط پایتخت مراکش وارد شدند و بازیکن باشگاه الجیش (م.ب) را به خاطر حضور در حادثه ربودن دختر کوچک و اقدام به تجاوز به عنف بازداشت کردند. بازیکن مزبور و همدستانش در آن حادثه برای مدتی آن دختر را دور از اطلاع خانواده‌‌اش در جایی دور از خانه‌اش نگه داشته بودند.

بازیکن مزبور پس از دوره‌ای غیبت در باشگاهش حاضر شده بود پس از آن که هشدارهای مشکوکی دریافت کرد.

 باشگاه الجیش در شهر رباط قرار دارد و سابقه تاسیسش به شصت سال قبل باز می گردد؛ این باشگاه تا به حال بیست و پنج جام داخلی و خارجی را در این مدت به دست آورد و از باشگاه های پر افتخار قاره آفریقا به حساب می آید.

گفتنی است که باشگاه مزبور ضوابط سختی هم برای بازیکنانش همواره اعمال می کند.

 اخبار ورزشی  -  فارس
 


ویدیو مرتبط :
تجاوز یک (داعشی) حرامزاده به دختر خردسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عاملان آدم‌ربایی و تجاوز به عنف به دختر دوچرخه‌سوار



دستگیری عاملان آدم‌ربایی و تجاوز به عنف به دختر دوچرخه‌سوار


کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی سمنان که هیچ سرنخی از آدم ربایان در دست نداشتند، با تلاشی شبانه روزی طی 35 روز ، دو عامل آدم ربایی و تجاوز به عنف را شناسایی و دستگیر کردند.

 

تجاوز, آدم ربایی, تجاوز به عنف, اخبار

 

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ داوود رسولی‌فر، رییس پلیس آگاهی استان سمنان، در تشریح جزییات این خبر گفت: فردی در بامداد بیست و نهمین روز اردیبهشت با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی سمنان خبر از وقوع آدم‌ربایی و تجاوز به عنف داد، ماموران پلیس با حضور درصحنه حادثه، با دوچرخه‌ی رها شده‌ای مواجه شدند که در تحقیقات مشخص شد متعلق به دختری است که مورد آدم‌ربایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینكه این گونه اقدامات خشن در سطح شهر سمنان به ندرت اتفاق می‌افتد گفت: دختر جوان ساعت 3:30 بامداد شب حادثه با وضعیتی پریشان و به هم ریخته در یکی از میدان‌های ورودی شهر توسط اکیپ گشت انتظامی مشاهده و برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به اظهارات شاکیه، ادامه داد: شب حادثه «م – ع» در حال دوچرخه سواری بود که از سوی دو تن مورد آدم‌ربایی قرار می‌گیرد و این دو، دختر را به زور سوار خودروی پرایدی کرده و مورد اذیت و آزار قرار داده‌اند.

 

رسولی‌فر تصریح کرد : با توجه به حساسیت بالای این حادثه تلخ، رسیدگی به این پرونده به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس جنایی سمنان قرار گرفت، با توجه به تاریکی و استفاده مجرمان از ماسک و ترس فراوان این دختر در صحنه جرم، هیچ سرنخی برای شناسایی مجرمان در دست نبود.

 

رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: کارآگاهان تمام ظرفیت‌ها و شگردهای پلیسی را برای رازگشایی این پرونده به کار بستند و سرانجام پس از 35 روز خودروی متهم را شناسایی كردند.

وی با بیان این که مالک سواری پراید یک زن بود که شب حادثه خودرو در اختیار پسر 19 ساله‌اش بود، گفت: به همین علت کارآگاهان «امین» را فراخوانده و وی تحت بازجویی قرار گرفت.

رسولی‌فر افزود: متهم در ابتدای بازجویی‌ها به شدت منکر بزه انتسابی بود اما اظهارات ضد و نقیضش همچنین اسناد و مدارکی که پلیس به دست آورده بود، چاره ای جز اعتراف نداشت.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: این پسر 19 ساله که سابقه‌ای نیز در پرونده‌اش به چشم نمی‌خورد، همدست خود را به پلیس معرفی کرد که «حمید» 23 ساله نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

رسولی‌فر اضافه کرد: مجرمان شب حادثه مشروب و موادمخدر استفاده کرده بودند و مبادرت به این کار کرده بودند.

وی در ادامه با ابراز تاسف از بروز این حادثه تلخ، با بیان اینکه ساعات پایانی شب به هیچ عنوان زمان مناسبی برای تنها گذاشتن فرزندان به بهانه تفریح نیست، خاطر نشان کرد: اگر خانواده‌ها بر رفتار فرزندانشان نظارت دقیق و لازم را داشته باشند به طور قطع این گونه جرایم در سطح جامعه واقع نمی‌شود.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان افزود: متهمان ضمن اعتراف به جرم خود به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند..../ایسنا