ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبعات شکست در دربی برای استقلالی ها



اخبار,اخبار ورزشی, استقلال


اخبار ورزشی  -  تبعات شکست در دربی برای استقلالی ها

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، تیم استقلال ساعت 15 امروز (دوشنبه) یک جلسه تمرین در زمین چمن کمپ مرحوم حجازی برگزار خواهد کرد که بر اساس آن، تمرینات این تیم مانند روزهای گذشته بدون حضور خبرنگاران و تصویر برداران برگزار می‌شود و اصحاب رسانه از این پس می توانند تنها یک روز قبل از برگزاری مسابقات رسمی در تمرینات استقلال حضور داشته باشند.
 
اخبارورزشی  -  سایت باشگاه استقلال


ویدیو مرتبط :
دربی 75 رونمایی از بزرگترین پرچم تاریخ دربی توسط استقلالی ها سکو8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبعات شکست سنگین استقلال در دربی


شکست سنگین تیم فوتبال استقلال در دربی 82 باعث شده تا وضعیت قرعه‌کشی سامانه اسپانسر سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

خبرگزاری میزان: سامانه اسپانسر دو تیم استقلال و پرسپولیس تبلیغات گسترده‌ای را در برنامه‌های تلویزیونی انجام می‌دهد و مرتضی حسینی قبل و بعد از تمام بازی‌ها لیگ برتر از مردم می‌خواهد در مسابقه پیامکی این سامانه شرکت کنند.

قرار بود هواداران استقلال با فرستادن عدد 4 و پرسپولیسی‌ها با فرستادن عدد 6 به سامانه پیامکی این اسپانسر، در قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو شرکت کنند.

شکست 2-4 در دربی 82، باعث شده تا استقلالی‌ها تمایلی به فرستادن عدد 4 به این سامانه نداشته باشند و به این دلیل تکلیف قرعه‌کشی خودرو مشخص نیست.

مسئولان این سامانه پس از این موضوع به دنبال پیدا کردن جایگزین برای حل این مشکل هواداران استقلال هستند.