ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک گودرزی و سجادی به رجبی


وزیر ورزش و معاونش به لیلا رجبی به خاطر کسب مقام نایب‌قهرمانی بازی‌های آسیایی تبریک گفتند.

خبرگزاری تسنیم: پس از موفقیت لیلا رجبی در بازی‌های آسیایی و کسب مدال نقره توسط او محمود گودرزی و نصرالله سجادی به میان دوومیدانی‌کاران کشورمان آمدند و این موفقیت را به لیلا رجبی تبریک گفتند و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای این رشته ورزشی پرمدال کردند.


ویدیو مرتبط :
تبریک عید،تبریک نوروز باصدای سودابه شادمان حتما ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه های جلسه رای اعتماد به سجادی/ گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد



حاشیه های جلسه رای اعتماد به سجادی؛
تعیین تکلیف کرسی وزارت ورزش به راند چهارم کشیده شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) در آستانه صد روزگی دولت حسن روحانی به سومین وزیر پیشنهادی کابینه دولت یازدهم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان هم رای اعتماد ندادند.

به گزارش ایسنا، علیرغم رای موافق 124 نماینده به وزرات نصرالله سجادی، وی تنها با سه رای کمتر نتوانست بر صندلی وزارت ورزش و جوانان در دولت تکیه بزند.

جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی ساعت 8:15 صبح امروز برگزار شد.

بعد از قرائت قرآن، حسن روحانی با استقبال محمدرضا باهنر و به همراه نهاوندیان، جهانگیری، انصاری، خباز و حسین فریدون وارد مجلس شد و به دعوت علی لاریجانی، رییس مجلس، بلافاصله پشت تریبون رفت تا از نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دفاع کند.

علیرغم اعلام آمادگی مجلس برای پخش زنده جلسه رای اعتماد، این بار هم جلسه رای اعتماد به صورت زنده از سیما پخش نشد و رسانه ملی به پخش جلسه از طریق رادیو فرهنگ به روال همیشه اکتفا کرد. این در حالی است که پخش زنده جلسات چهار روزه رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم با استقبال عمومی مواجه شده بود.

حسن روحانی، رییس‌جمهور، در اظهارات خود ضمن قدردانی از زحمات صالحی امیری در دوران سرپرستی وزارت ورزش و جوانان، از انتشار عملکرد صد روزه دولت در پانزده روز آینده خبر داد.

بخش مهمی از اظهارات روحانی به مذاکرات اخیر ایران و 1+5 در ژنو و ضرورت حمایت مردم و مجلس از تیم مذاکره‌کننده اختصاص یافت.

زمانی که روحانی گفت مذاکرات به خاطر فشار تحریم نیست، نمایندگان با فریاد احسنت او را تشویق کردند.

روحانی در خلال اظهاراتش باز هم تاکید کرد که خود را مجلسی می‌داند زیرا بیست سال در خانه ملت خادم مردم بوده اما مسئولیت ریاست‌جمهوری را چند ماهی است که به عهده گرفته است.

روحانی که کمتر از یک ساعت در مجلس سخنرانی کرد، برای تکمیل دولت تدبیر و امید در پایان امروز ابراز امیدواری کرد.

حدادعادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس و نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور در خلال صحبت‌های حسن روحانی مشغول مذاکره با یکدیگر بودند. اواخر صحبت‌های رییس‌جمهور نیز جنب و جوش‌ها در مجلس برای رایزنی و مذاکره به چشم می‌خورد.

هنگامی که حسن روحانی از پشت تریبون پایین آمد، تعدادی از نمایندگان دور وی جمع شدند که این امر تذکر چند باره رییس مجلس را در پی داشت.

بیاتیان، طبیب‌زاده، قاضی‌پور و رهبر به عنوان مخالف و جلیلی، امامی، حسینی و پیرموذن به عنوان موافقان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخنرانی کردند.

بیاتیان نماینده بیجار یکی از مخالفین ورزش پیشنهادی ورزش و جوانان، نصرالله سجادی را «پیرمرد» خطاب کرد و گفت که دولت یازدهم عرصه پیرمردها شده است.

در حین اظهارات مخالفین و موافقین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، جنب و جوش‌ها در مجلس برای رایزنی شدت بیشتری گرفت.

حسن روحانی بعد از استماع اظهارات تعدادی از مخالفین و موافقین، جلسه علنی مجلس را ترک کرد. محمدحسن ابوترابی‌ و محمدصادقی اعضای هیات رییسه مجلس او را همراهی کردند. تعدادی از نمایندگان هم دقایقی او را تا خروج از جلسه علنی مشایعت کردند و اطراف وی حلقه زدند.

رییس مجلس در واکنش به دفاع پیرموذن نماینده اردبیل از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که مثل همیشه با ادبیات شعر و طنز همراه بود، گفت: از آقای پیرموذن«گلم» تشکر می‌کنیم!

لاریجانی همچنین در زمان دعوت از نصرالله سجادی برای ارائه برنامه‌ها و دفاع از صلاحیت خود، او را «آقای وزیر در آستانه وزارت» خطاب کرد.

نصرالله سجادی ساعت 10:15 پشت تریبون مجلس حاضر شد تا برنامه‌های خود را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان ارائه کند.

بعد از دفاعیات وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، وی به همراه سایر اعضای کابینه، جلسه مجلس را ترک کردند تا صلاحیت نصرالله سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به رای مجلس گذاشته شود.

بعد از اتمام رای گیری، سبحانی نیا، محمدصادقی، فرهنگی، مصری و منادی اعضای هیات رییسه به شمارش آرا پرداختند و دقایقی بعد سبحانی نیا و فرهنگی نتیجه را به اطلاع رییس مجلس رساندند.

نهایتا در حالی که گمانه زنی ها به سمت رای آوری نصرالله سجادی از مجلس سنگینی می کرد و علاوه بر ابراز امیدواری روحانی برای تکمیل کابینه، لاریجانی هم سجادی را «وزیر در آستانه وزارت» خوانده بود، وی تنها با کسر سه رای موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نشد.

حسن روحانی دقایقی پس از اعلام عدم رای اعتماد مجلس به سجادی، گزینه چهارم خود را برای تصدی این وزارت‌خانه به مجلس معرفی کرد تا فوت فرصت نشده باشد.

پیش از این مسعود سلطانی‌فر با 148 رای مخالف و صالحی امیری با 141 مخالف هم موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشده بودند.حال باید دید آیا این گزینه موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نهم می‌شود یا خیر.

 

محمود گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

 

پس از تایید نشدن صلاحیت سجادی
گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد

محمود گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از عدم رأی اعتماد مجلس به نصرالله سجادی، محمود گودرزی از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شد.

پیش از این وی در دیدار با روحانی برنامه‌هایش را به رئیس جمهور داده بود.

وی یکی از اساتید تربیت بدنی دانشگاه تهران است.