ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک شیخ سلمان به مهدی تاج



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیخ سلمان

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفت.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج نوشت: خواهشمندم تبریک صمیمانه من را در راستای انتخابتان به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران در جریان مجمع انتخاباتی که روز گذشته برگزار شد، پذیرا باشید.

وی افزود: انتخاب شما نشان از ایمان و اعتماد خانواده فوتبال ایرانی به توانمندی‌هایتان است و من مطمئنم که دانش عمیق، تجربه و رهبری شما سهم ارزشمندی در فوتبال کشورتان خواهد داشت.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد: من به شما این اطمینان را می‌دهم که AFC از تمام تلاش‌های شما حمایت می‌کند و منتظر دیدار شما در آینده ای نزدیک هستم.

شیخ سلمان در پایان گفت: آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارم.
 


ویدیو مرتبط :
تبریک عید از سلمان خان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیخ سلمان به مهدی تاج تبریک گفت


رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک و آرزوی بهترین ها را برای وی داشت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به مهدی تاج نوشت: «خواهشمندم تبریک صمیمانه من را در راستای انتخابتان به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران در جریان مجمع انتخاباتی که روز گذشته برگزار شد، پذیرا باشید.»

وی در ادامه افزود: «انتخاب شما نشان از ایمان و اعتماد خانواده فوتبال ایرانی به توانمندی هایتان است و من مطمئنم که دانش عمیق، تجربه و رهبری شما سهم ارزشمندی در فوتبال کشورتان خواهد داشت.»

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد: «به شما این اطمینان را می دهم که AFC از تمام تلاش های شما حمایت می کند و منتظر دیدار شما در آینده ای نزدیک هستم.»

شیخ سلمان در پایان گفت: «آرزوی بهترین ها را برای شما دارم.»