ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک سردار آزمون به فرشته فوتسال ایران


مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف روسیه در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی بازیکن تیم فوتسال بانوان کشورمان را لیونل مسی ایران خواند.

اسپورت تی وی: سردار آزمون در صفحه اینستاگرام خود قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در آسیا را تبریک گفت و نوشت: به بانوان غیرتمند تبریک می‌گویم. دم‌تان گرم و ان‌شاء‌الله قهرمان دنیا شوید. همچنین به فرشته کریمی بابت بهترین شدنش در این رقابت‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم در همه مراحل زندگی‌تان پیروز باشید. لیاقتت بالاتر از اینهاست «مِسی» ایرانی!

تبریک سردار آزمون به فرشته فوتسال ایران


ویدیو مرتبط :
پیام تبریک سردار آزمون برای علیرضا جهانبخش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار آزمون: فرشته کریمی مسی ایران است



اخبار,اخبار ورزشی,فرشته کریمی

سردار آزمون قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا را اینگونه تبریک گفت.

پس از قهرمانی بانوان فوتسال ایران در آسیا هنرمندان و ورزشکاران بسیاری این پیروزی را به آنها تبریک گفتند.

 

سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی یکی از این افراد بود که با انتشار پستی در اینستاگرامش این پیروزی را به بانوان فوتسالیست تبریک گفت.

 

او در این پست همچنین به فرشته کریمی بابت بهترین بازیکن مسابقات شدن تبریک گفت و او را «مسی ایرانی» نامید:

«تبریک میگم به بانوان باغیرتمون، دمتون گرم. ایشالا قهرمان دنیا بشین. و همچنین تبریک به خانم فرشته کریمی بابت بهترین شدنشون توی بازی ها، امیدوارم در همه مراحل زندگی پیروز باشی. لیاقتت بالاتر از اینهاست مسی ایرانی.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,فرشته کریمی


اخبار ورزشی - خبرآنلاین