ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک رئیس مجلس به ملی‌پوشان والیبال



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی والیبال

دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی‌های درخشان و غرور آفرین تیم ملی والیبال را تبریک گفت.

 

به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی، پیروزی‌های درخشان و غرور آفرین تیم ملی والیبال را تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزیهای مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در برابر تیم آمریکا - قهرمان دوره گذشته - در عرصه رقابتهای جهانی که با حمایت و حضور هیجان‌بخش ملت بزرگوار ایران بدست آمد، موجب خرسندی و افتخار گردید و دل مردم را در این شب‌های ماه رحمت، خوشحال و مسرور ساخت.

موفقیت و سربلندی این عزیزان را در ادامه رقابتهای جهانی از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی»

 

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
مطالبات ملی پوشان والیبال !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک رئیس جمهور به تیم ملی والیبال


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

 متن پیام رییس‌جمهور به شرح زیر است:

«بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

پیروزی ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا که موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد و برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان افزود، نمادی از تلاش و امیدی است که برای فتح قله‏ های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته شد.

اینجانب با تبریک این درخشش به ملت بزرگ ایران، از همه دست‏ اندرکاران، مربیان و ورزشکاران زحمتکش تقدیر و تشکر نموده و تداوم پیروزی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

حسن روحانی