ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک جالب رئیس باشگاه بارسلونا به مسی


رئیس باشگاه بارسلونا قرار گرفتن نام مسی برای هشتمین سال متوالی در جمع سه کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال را به وی تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با همکاری نشریه فرانس فوتبال شب گذشته (دوشنبه) سه کاندیدای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2014 را اعلام کرد که بر این اساس، کریستیانو رونالدو  پرتغالی از رئال مادرید، لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا و مانوئل نویر آلمانی از بایرن مونیخ برای کسب این عنوان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

ستاره آرژانتینی بارسلونا که برای هشتمین سال متوالی نامش در بین سه کاندیدای نهایی کسب توپ طلا قرار گرفته است بین سال‌های 2009 تا 2012 برای چهار سال پی‌در‌پی این جایزه را از آن خود کرد هرچند سال گذشته رقابت را به رونالدوی پرتغالی واگذار کرد.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا با تمجید از مهاجم آرژانتینی این تیم در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: هشت سال قرار گرفتن در بین سه کاندیدای نهایی توپ طلا، تنها تو می‌توانی این کار را بکنی. تبریک لئو!

کریستیانو رونالدو هم در هشت سال گذشته هفت بار نامش در بین سه کاندیدای نهایی بوده است ولی در سال 2010 در جمع سه نامزد نهایی  نبود، جایی که مسی به همراه ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

از میان نامزدهای معرفی شده برنده نهایی امسال در تاریخ 12 ژانویه سال 2015 (22 دی 1393) معرفی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
شوالیه باشگاه بارسلونا لیونل مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس باشگاه بارسلونا استعفا کرد/رامون آدل سرپرست موقت کاتالان‌ها شد



اخبار,اخبارورزشی,جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا اسپانیا

رئیس باشگاه بارسلونا دقایقی قبل از سمتش استعفا کرد.

جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا اسپانیا دقایقی قبل از سمت خود استعفا کرد.

وی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود کسب سه‌گانه توسط بارسلونا را دراماتیک دانست و بارسا را بهترین تیم و باشگاه جهان و هواداران این تیم را برترین هواداران عنوان کرد.

با این اوصاف در انتخابات پیش‌رو جوزپ بارتومئو با لاپورتا، رئیس سابق باشگاه رقابت خواهد کرد. در برهه فعلی و به صورت موقت «رامون آدل» به عنوان سرپرست امور باشگاه را انجام خواهد داد.



اخبار ورزشی - فارس