ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک توئیتری کاسیاس به رئال مادرید


دروازه‌بان تیم فوتبال پورتو پرتغال قهرمانی رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: ایکر کاسیاس دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا ساعتی پس از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، یازدهمین فتح قله اروپایی را به تیم سابقش تبریک گفت.

کاسیاس در پیغام کوتاه خود نوشته است: خداحافظ دهمین قهرمانی، سلام یازدهمین قهرمانی باشکوه.

تبریک توئیتری کاسیاس به رئال مادرید


ویدیو مرتبط :
لحظات کاسیاس در رئال مادرید 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتکارعمل "کاناوارو" برای تبریک برد رئال مادرید



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه رئال مادرید

 

اخبار ورزشی - ابتکارعمل "کاناوارو" برای تبریک برد رئال مادرید

"فابیو کاناوارو" بازیکن پیشین تیم فوتبال ایتالیا با ابتکار عملی تازه از طریق توئیتر خود پیروزی "رئال مادرید" در برابر تیم "بایرن مونیخ" را تبریک گفت.

به گزارش "تدبیر"، سایت خبری  ورزشی "مترو" با انتشار این خبر افزوده است:"رئال مادرید" با نتیجه 0-4 تیم آلمانی "بایرن مونیخ" را شکست داد."

این سایت با اشاره به نحوه تبریک "کاناوارو" به بازیکنان و هواداران تیم رئال مادرید می نویسد:"کاناوارو" با انتشار عکسی که در آن هواپیمایی با لوگوی رئال مادرید شعله های آتش را بر فراز ورزشگاه "آریانس آرنا" مونیخ می افروزد."

"فابیو کاناوارو" فوتبالیست ایتالیایی است که در جام جهانی سال 2006 میلادی کاپیتانی تیم ملی ایتالیا را برعهده داشت. او در همان سال بعنوان بهترین فوتبالیست جهان شناخته شد. "سرخیو راموس" و "کریستیانو رونالدو" زنندگان گل های پیروزی رئال مادرید بودند.
اخبار ورزشی - تدبیر