ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاوان عقب افتادن ازغناراباحذف شدن دادیم



 

تاوان عقب افتادن ازغناراباحذف شدن دادیم

 

/همگام با جام‌جهانی2010-آفریقای‌جنوبی/

برادلی: تاوان عقب افتادن از غنا را با حذف شدن دادیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریكا گفت: تاوان عقب افتادگی و اشتباه خود را مقابل غنا با حذف دادیم.

به نقل از رویترز، باب برادلی اظهار داشت: در بازی با غنا تاوان عقب افتادگی خود را دادیم. اتفاقی كه برای‌مان سخت بود و برای جبرانش خیلی تلاش كردیم.
وی افزود: وقتی در ابتدای وقت اضافی یكبار دیگر از حریف عقب افتادیم، از لحاظ فیزیكی در شرایطی كه باید باشیم، نبودیم. چون در 90 دقیقه اول برای جبران نتیجه بسیار انرژی صرف كردیم.

برادلی ادامه داد: ‌از كسی نباید انتقاد كرد. باید خود را مواخذه كنیم كه اغلب برای خودمان دردسر ایجاد كردیم و تاوان اشتباه خود را با این نتیجه دادیم.
تیم ملی آمریكا شب گذشته در وقت قانونی برابر غنا به تساوی یك بر یك رسید؛ اما در وقت اضافی یك گل دیگر دریافت كرد تا در مجموع 2 بر یك بازنده شود.


ویدیو مرتبط :
آنچه دادیم، آنچه گرفتیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیلی: تاوان جوانی تیم را دادیم


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اعلام کرد که بازیکنان جوان تیمش آرام آرام به شرایط پختگی می‌رسند و می‌توانند بیشتر به این تیم کمک کنند.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی دیدار تیم‌های راه‌آهن و پیکان در مورد این دیدار اظهار داشت: بازی با پیکان برای ما بسیار مهم است. ما در دو سه هفته اخیر از لحاظ کیفیت شرایط خوبی داشتیم و بعد از تعطیلات لیگ و اردوی کیش توانستیم پاس، سپاهان و سایپا را شکست دهیم و مقابل پرسپولیس هم پس از 120 دقیقه به نتیجه مساوی برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان تیم‌مان کم‌کم به مرز پختگی می رسند هرچند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم و شاید هم در آینده باز هم این اتفاق رخ بدهد اما به استفاده از این روش مصر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تصریح کرد: دیدار با سایپا بسیار دشوار بود اما امیر عابدزاده دروازه‌بان جوان ما در آن مسابقه عملکرد خوبی داشت و حتی در دقیقه 90 یک پنالتی هم گرفت که متاسفانه دوربینی نبود که این صحنه را ثبت کند.  همچنین نمی‌دانیم پنالتی‌هایی که برای تیم ما گرفته شد درست بوده یا نه، اما وقتی خودم از بازیکنان پرسیدند آنها اعلام کردند یکی از پنالتی‌ها درست نبود و آن یکی را هم شک داشتند که پنالتی بوده یا نه.

استیلی با اشاره به اینکه دوربین‌های تلویزیونی از این هفته می‌توانند بازی‌های لیگ را پوشش دهند، خاطرنشان کرد: وقتی دوربین‌ها در مسابقات حضور داشته باشند در بحث آنالیز می‌تواند کمک زیادی به تیم‌ها کند. ما یکی دو بازی اخیر پیکان را ندیدیم و شناختی که از آنها داریم برای بازی‌های قبلی‌شان است. البته می‌دانیم که پیکان تیم بسیار خوبی دارد و آنها سرمایه‌گذاری بسیار زیادی داشته‌اند. آقای ابراهیم‌زاده هم جزء مربیان خوب و با دانش ما است که هدایت این تیم را عهده‌دار است و در چند سال اخیر زحمات زیادی را برای فوتبال ما کشیده است. امیدوارم که بازی ما مقابل این تیم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و مطمئنا اگر زمین خوبی داشته باشیم و باران نبارد، می‌توان یک بازی تماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه ما به دنبال بازی خوب و فوتبال پاک هستیم گفت: اگر دقت کرده باشید، ما در اکثر بازی‌هایمان توانسته‌ایم به گل برسیم و یک تیم هجومی خوب داریم البته مشکلاتی در خط دفاعی‌مان وجود داشت که به ما ضربه زد و آن هم به دلیل نداشتن بازیکن تخصصی در خط دفاعی بود. خوشبختانه بازیکنان تخصصی‌مان مصدومیت را پشت سر گذاشتند و اکنون نورمحمدی و ابراهیم کریمی شرایط مسابقه را دارا هستند. هرچند به ما اعلام شده که کریمی به دلیل مشکلات کارت پایان خدمتش نمی‌تواند ما را همراهی کند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره غایبان تیمش نیز عنوان کرد: به جز ابراهیم کریمی بهادر عبدی هم به دلیل آسیب‌دیدگی اعلام کرد که نمی‌تواند بازی کند و به همین دلیل او را از لیست خارج کردیم. شیث رضایی هم همچنان مصدوم است اما باقی بازیکنان در اختیارمان هستند و امیدوارم بتوانند یک بازی خوب و جوانمردانه را مقابل پیکان به نمایش بگذارند.

استیلی درباره اینکه تیم راه‌آهن در این فصل نوسان زیادی در نتیجه‌گیری داشته است، تیم‌های بزرگ هم دچار نوسان می‌شوند و این مشکل فوتبال ما است، دلیل اصلی وجود نوسان در تیم ما نبود مهره‌های کلیدی در خط دفاعی بود که باعث شد چند بازی را واگذار کنیم. باید تاکید کنم که شاخصه تیم ما بازیکنان جوانی هستند که شاید خیلی از آنها سال اولی است که در لیگ بازی می‌کنند. وقتی شما از بازیکنان جوان استفاده می‌کنید باید غرامت آن را هم پرداخت کنید و شاید در نیم‌فصل دوم هم بازیکنان جدید دیگری را به کار بگیریم و باز هم غرامت بدهیم.  استفاده از بازیکنان جوان هدف ما است و با این کار می‌خواهیم به فوتبال کشور کمک کنیم.

وی درباره مشکلات مالکیتی باشگاه راه‌آهن گفت: نزدیک 4 ماه است که با مشکل مالکیتی روبه‌رو هستیم و این موضوع روی نتایج ما نیز تاثیرگذار بوده است. در روحیه خود من که باید باشگاه‌داری و کار فنی را با هم انجام بدهم تاثیر گذاشته است.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: امیدوارم دادستانی به ما کمک کند تا هرچه زودتر این مشکل را حل کنیم. خیلی از بازیکنان جوانی که اکنون در راه‌آهن مطرح شده‌اند، تیم‌های پایه‌ای که در این باشگاه وجود دارند و تیم بانوانی که راه‌آهن دارد در صورت حمایت نشدن از بین می‌روند.  این موضوع باعث می‌شود که در خانواده‌ها نیز مشکل به وجود بیاید و به همین دلیل امیدوارم همه کمک کنند تا این مشکل هرچه زودتر حل شود. ما در حال حاضر هزینه‌های زیادی را انجام داده‌ایم و همین موضوع باعث شده که هیئت مدیره باشگاه به دلیل حساب و کتاب‌ها به بنده فشار بیاورد که هرچه زودتر مشکل مالیاتی را حل کنند. من هم هر دفعه قول می‌دهم که این مشکل یک هفته دیگر حل می‌شود اما همچنان ادامه دارد.

استیلی با تاکید بر اینکه اهداف باشگاه راه‌آهن بلندمدت است و به همین دلیل وارد باشگاهداری شده است اظهار داشت: آوردن بازیکنان جوانی که اکنون در ترکیب راه‌آهن حضور دارند یک برنامه 5 ساله و بلندمدت است که مطمئنا اگر مشکلات مالکیتی ما حل نشود در برنامه‌هایمان نیز با مشکل مواجه می‌شویم. البته باید بگویم کارهای واگذاری باشگاه راه‌آهن انجام شده است و ما در مزایده شرکت کرده‌ایم. پیش‌پرداخت‌ها و طلب‌های باشگاه راه‌آهن را هم که حدود 6 میلیارد تومان بود به دادستانی دادیم و باید منتظر باشیم تا باقی کارها نیز انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است وحید طالب‌لو در نیم‌فصل راهی استقلال شود گفت: طالب‌لو یا هر بازیکن دیگری که بخواهد نیم‌فصل از راه‌آهن جدا شود از طریق باشگاه جابه‌جا خواهد شد. باشگاه‌هایی که بازیکنان ما را می‌خواهند باید مذاکره کنند و مطمئنا اگر شرایط طوری باشد که منفعت بازیکن و باشگاه مدنظر قرار بگیرد جابه‌جایی صورت خواهد گرفت اما در خصوص طالب‌لو باید بگویم هنوز پیشنهاد رسمی به ما نشده است.