ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تازه ترین پیغام علی کریمی پس از شکست الهلال



برای علی کریمی سه شنبه روز خوبی بود و این را می شود در جدیدترین پیغامی که منتشر کرده، متوجه شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ جادوگر پس از برد الهلال در صفحه شخصی خود نوشت: «امروز روز خوبی برای هممون بود. اول برد تیم و بعد برنده شدن شرکت استیل آذین ایرانیان. امیدوارم مسولان محترم همکاری لازم رو انجام بدن تا این تیم مردمی پس از سال ها یه نفس راحت بکشه و هوادارای تیم شاد شن.»

اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار  ورزشی  - خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
پنالتی چیپ علی کریمی به الهلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: موقعیت ساختیم ولی از آنها استفاده نکردیم/جلالی: می‌توانستیم به پرسپولیس گل‌های بیشتری بزنیم/واکنش علی کریمی به شکست پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, شکست پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی

اخبار ورزشی - پس از شکست پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی
علی دایی: موقعیت ساختیم ولی از آنها استفاده نکردیم

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود موج جدید بارشی از سمت شمال غرب به کشور خبر داد و گفت: این موج در اواسط هفته آینده وارد کشور می‌شود که با بارش باران درنیمه شمالی کشور و تهران همراه خواهد بود.

به گزارش ایسنا؛سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: به هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم. ما به هیچ عنوان مستحق این نتیجه نبودیم. می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: مطمئنم بازیکنان همه‌شان خوب ظاهر شدند و بازیکنان جدیدمان را با چشم باز انتخاب کردیم. فوتبال خیلی بالاتری از تراکتور انجام دادیم. به هر حال فوتبال است و توپ‌هایمان داخل دروازه نرفت. بازیکنان سعی‌شان را کردند و از آنها بسیار راضی هستم.

دایی درخصوص حواشی پرسپولیس گفت: از نظر ساختاری خوب نیستیم و از نظر سخت‌افزاری مشکل داریم. باید چیزهایی را قبول کنیم. خودمان را گول نزنیم. چندین سال است که این موضوع وجود داشته است و ما در خیلی از مسائل عقب هستیم.

وی بیان کرد: ما به دنبال فوتبال واقعی هستیم. اگر هواداران تراکتور کمی مهربان باشند و از برخی شعارها استفاده نکنند به نظر من خیلی بهتر است. هواداران آذری تراکتور برای این تیم بسیار کمک می‌کنند.


-------------------------


مجید جلالی: می‌توانستیم به پرسپولیس گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی تراکتورسازان گفت: تراکتور مقابل پرسپولیس بازی خوبی را انجام داده و از حضور پرشور هواداران این تیم در استادیوم تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از پیروزی برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه 20 خوب بودیم. دروازه‌بان پرسپولیس وقت بازی را می‌گرفت. شاید اگر در حمله هوشیار عمل می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مشکلاتمان را شناسایی و روی آنها کار می‌کنیم.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوا به استادیوم آمدند و تیم خودشان را تنها نگذاشتند.

جلالی گفت: وقتی شما در مقابل تیمی بازی می‌کنید که می‌تواند از توپ‌های بلند استفاده کند، شما را به عقب می‌برد. تلاش می‌کردیم تا راه‌های ارسال توپ آنها را ببندیم که موفق هم بودیم.

سرمربی تراکتورسازان در خصوص این‌که آیا اعتقاد دارد بازیکنان این تیم به خوبی و مثل گذشته بازی نکردند، تصریح کرد: ما امروز بد نبودیم 20 دقیقه اول خوب بازی کردیم و بعد از گلمان بازی روان بود. برای نیم‌فصل با 14 بازیکن از طریق باشگاه‌هایشان مذاکره کردیم ولی شرایط مشکل بود و این 14 بازیکن در اولویت‌های مختلف بودند و حتی ما نتوانستیم با یک بازیکن دسته اولی نیز به توافق برسیم. ما باید هزینه کنیم ولی هزینه باید معقول و طبیعی باشد.

وی افزود: ما با بازیکنان مدنظرمان که صحبت کردیم به نتیجه نرسیدیم و تمرکزمان را برای بازیکن خارجی گذاشتیم. در صورت جذب جاسم کرار می‌توانیم از شاخصه دریبل‌زنی او استفاده کنیم. دو بازیکن خارجی نیز هفته‌ی آینده می‌آیند تا حرکت فنی آنها را ارزیابی کنیم.

جلالی گفت: من اعتقادم به تمرین 100 درصد است و بازیکن در تیم من از طریق تمرین انتخاب می‌شود. تمریناتی که ما داریم کاملا جدی است. هرچقدر در تمرینات جدی باشیم. ایرانپوری‌ها و ربیعی‌ها در دوران آماده‌سازی با من نبودند و در بازی‌ها از آنها استفاده می‌کردیم که به آنها فشار آمد و مصدوم شدند. در صورت مصدومیت سایر بازیکنانمان شرایط زمین باعث این موضوع شد. زمین اختصاصی‌مان در حال ترمیم است و هر روز در یک زمین جدید تمرین می‌کنیم. برای این تیم باید همه استان پشت تیم باشد و الحمدالله این‌چنین است و ما امیدوارترین تیم برای قهرمانی هستیم و همین‌طور شایستگی این را داریم. اگر ما بترسیم و قوی بازی نکنیم مشکلات برایمان به وجود می‌آید و ما باید درگیر شویم و استرسی نداشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد: مطمئن باشید از جواد کاظمیان در دور برگشت، بازی‌های خوبی خواهید دید و تعدادی از بازیکنانمان نیز بهتر عمل خواهند کرد و ان‌شاءالله تبدیل به یاران خوبمان خواهند شد.

وی ادامه داد: علی دایی در تیم پرسپولیس کار خیلی بزرگی کرد و تغییر نسل ایجاد کرد. وقتی سرمربی شهامت این کار را دارد در کار خودش ریسک انجام می‌دهد. امسال تغییر نسل داده و تیمش خوب عمل کرده و کار آقای دایی باارزش است. وقتی علی دایی در تیم من بازی می‌کرد یادم هست که در ایتالیا بودیم و مسابقات ارتش‌های جهان و در آن بازی با کره بازی داشتیم که تیمی قوی بود. وقتی بازیکنان را جمع کردم و به آنها گفتم فکر کنید فینال جام جهانی است و باید با برزیل بازی کنیم و آنها هرکدام نظرات مختلفی را دادند. این موضوع در سال 74 اتفاق افتاد. علی دایی در آن نظرات اظهار داشت که ما مگر باید در فینال جام جهانی ببازیم؟ و گفت باید در مقابل کره پیروز شویم.

جلالی درخصوص حضور تماشاگران این تیم بیان کرد: وقتی بازی در فینال برگزار می‌شود با آن همه تبلیغاتی که انجام می‌شود شما ببینید چه تعداد می‌آیند ولی باید قدر هواداران را بدانیم. هوادران تراکتورسازی متعصبانه تیم خود را حمایت می‌کنند.

وی درخصوص تقدیر از حماسه‌سازان ملبورن که باشگاه دبیری برگزار کرد، گفت: هیچ جا این کارها انجام نمی‌شود و آقای دبیری از من نیز برای حضور در همایش دعوت کرده بود ولی به دلیل مشغله کاری نتوانستم حضور یابم.

 

------------------------


ایراد از داوری باب شده است
کریمی: پرسپولیس باید با ۶ اختلاف امتیاز صدرنشین باشد/ در دهان من حرف نگذارید!

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم پرسپولیس نیمکت بسیار پرمهره‌ای دارد و آنها باید با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: به هر حال گاهی درون زمین به خاطر فشار زیاد بگو و مگوهایی به وجود می‌آید که این مسئله خاصی نیست.

وی در مورد حضور تراکتورسازی در سطح جدول عنوان کرد: تداوم حضور ما در این هفته در صدر جدول بستگی به وضعیت دیدار استقلال دارد بهر حال کار ما اکنون سخت‌تر شده است سه مسابقه بعدی تراکتورسازی داخل خانه است و می‌توانیم با نتیجه گرفتن در آنها حضور خودمان را در بالای جدول تثبیت کنیم.

وی در مورد نحوه بازی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما به آنها کاری نداشتیم آنها بعد از بازی در مورد نحوه بازی ما صحبت کردند حق طبیعی ما است که وقتی جلو هستیم به این شکل بازی کنیم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست نیمکت این تیم را ببینید از تمامی تیم‌های لیگ برتر نیمکت بهتری دارم با این شرایط پرسپولیس همین حالا باید با اختلاف 6 امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد. پرسپولیس باید پیروزی‌های پرگل‌تری داشته باشد البته ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و با شرایطی که همه تیم‌ها نزدیک به یکدیگر هستند می‌خواهیم قوی‌تر عمل کنیم.

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش این است که پرسپولیس در حد انتظار ظاهر نشده است عنوان کرد: چرا در دهان من حرف می‌گذارید من می‌گویم پرسپولیس باید با 6، 7 امتیاز اختلاف صدر جدول باشد چنین حرف‌هایی را در دهان من نگذارید.

وی در مورد مشکلاتی که در راهروی ورزشگاه به وجود آمد خاطرنشان کرد: من چیز خاصی ندیدم به خاطر اینکه آخرین نفری هستم که از رختکن ورزشگاه بیرون می‌آیم.

کریمی در مورد دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی بود تیم‌های دیگر نیز چنین برنامه‌هایی را باید در دستور کاری خود قرار دهند. پیشکسوتان پس از سالها کنار یکدیگر جمع شدند و این کار بدی نیست حتی می‌تواند لیگ پیشکسوتان را با میانگین سنی مشخصی به راه بیندازند از این اتفاق‌ها باید بار دیگر در فوتبال ایران مشاهده کنیم. خودم دوست داشتم این مسابقه را ببینم میلان را از دهه 90 و از زمان بچگی دوست دارم تیمی که فان باستن و رایکارد در آن حضور داشتند هنوز هم که هنوز است به میلان علاقه مندم.

کریمی در ادامه گفت: پیشکسوتان پرسپولیس به من لطف داشتند و این شرایط به وجود نیامد که در این دیدار به میدان بروم خیلی روزها برای دیدن این بزرگان پرسپولیس به ورزشگاه رفتم قسمت نبود در این دیدار حاضر شوم و اگر عمری باشد در آینده کنار آنها حاضر می‌شوم.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سه پنالتی برای آنها گرفته نشده است عنوان کرد: کارشناس داوری نیستم که در این مورد نظر بدهم هر تیمی که نتیجه نمی‌گیرد می‌گوید داوری فلان مشکل را داشته است این موضوعی است که به تازگی باب شده است. به هر حال ممکن است در طول یک مسابقه داور اشتباهی را به شکل سهوی از خود نشان دهد نباید هر وقت نتیجه می‌گیریم بگوییم داوری خوب است و وقتی که این اتفاق نمی‌افتد داور را مقصر قلمداد کنیم. این مسئله را به خودم می‌گویم که به کسی بر نخورد نباید ضعف خود را گردن داور بیندازیم. در بازی ما مقابل فولاد داور یک پنالتی به اشتباه گرفت آیا ما اعتراض کردیم؟

کریمی در مورد حضور هواداران گفت: امروز حضور هواداران در یک هوای عالی زیبایی خاص به مسابقه داد امیدوارم حمایت آنها بیشتر شود و در ادامه ورزشگاه را پر کند.

کریمی در مورد درگیری‌هایی که در بازی رخ داد اظهار داشت:  فوتبال است و این مشکلات به وجود می‌آید ما پینگ‌پنگ یا والیبال بازی نمی‌کنیم که بازیکنان با یکدیگر رو در رو نشوند خدا را شکر کسی مصدوم نشد. با این نتیجه هیچ چیز تمام نشده و زندگی برای دو تیم ادامه دارد نه با این پیروزی ما قهرمان شدیم و نه با این شکست پرسپولیس از مسابقات حذف شده است.
اخبار ورزشی - ایسنا