ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تازه ترین حرف های جنجالی اشکان دژاگه



 اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,اشکان دژاگه

ستاره تیم ملی ایران سرانجام بعد از سال ها سکوت، پرده از اتفاقات پشت پرده حضورش در تیم ملی برداشت.

 اشکان دژاگه؛ چهره دوست داشتنی فوتبال ایران. او که می دانیم چه مسیر سختی طی کرد تا به تیم ملی ایران برسد. شاید خیلی ها از اتفاقات پشت پرده خبر نداشته باشیم، از اینکه اشکان چه سختی هایی کشید و کروش چه قصه ها خورد. سرمربی تیم ملی ایران، بعد از مدت ها دست به افشاگری بزرگی زد و گفت، بعضی ها در آن زمان برای حضور اشکان و رضا قوچان نژاد در تیم ملی مشکلاتی به وجود آورند. او حرفی کلیدی زد؛ شبیه به یک پیغام که رسانه ها به دنبال واقعیت بروند. چه موانعی برای حضور اشکان در تیم ملی تراشیدند؟ برای اینکه یکی از بهترین های بوندسلیگا، پیراهن کشورش را به تن کند.

 

حضور اشکان در تیم ملی هم برای او افتخار بود، هم برای ایرانی ها. حداقلش این بود که او می خواست برای تیم ملی افتخار آفرینی کند ولی در این بین، کسانی بودند که انگار تفکرات سنتی شان شبیه به همان آدم هایی بود که در روزهای حضور فریدون زندی در تیم ملی می گفتند چرا باید او بیاید؟ شاید هم این اقدامات ناشی از ارتباطات پشت پرده و توافقاتی بود که صورت گرفته بود.

 

اشکان امروز در گفت و گوی ویژه خود با خبرورزشی بخشی از این پشت پرده ها را افشا کرد و گفت: «من نمی خواستم در این باره حرف بزنم ولی حالا که آقای کروش گفته، باید چیزهایی بگویم. متاسفانه آدم هایی مشکل درست می کردند که از بین خود ما بودند و این مسئله بیشتر برایمان سخت و غیر قابل باور بود. من یک روز ناامید شدم و فکر کردم دیگر نمی توانم به تیم ملی بیایم چون مدام کار عقب می افتاد.»


  اخبار  ورزشی  -  خبر آنلاین  


ویدیو مرتبط :
‫اشکان دژاگه در پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خشم پرسپولیسی‌ها از اظهارات جنجالی اشکان دژاگه



اخبار,اخبارورزشی,مصاحبه  اشکان دژاگه

مصاحبه اخیر اشکان دژاگه در مورد فوتبال قطر، خشم پرسپولیسی ها را برانگیخته است.

 اشکان دژاگه ستاره تیم ملی فوتبال ایران در توجیه حضور خود در لیگ قطر اعلام کرده که لخویا در بازی با پرسپولیس قدرت فوتبال قطر را نشان داده است.

 این اظهارنظر که طبعا باب میل قطری هاست خشم پرسپولیسی ها را برانگیخته است.

آنها معتقدند دژاگه نباید مانند جباری در دام قطری ها افتاده و اظهاراتی باب میل آنها و علیه فوتبال ایران به زبان آورد خصوصا اینکه لخویا به عنوان قهرمان لیگ قطر در تهران سه گل از تیم نهم جدول ایران(پرسپولیس) دریافت کرد!

پیش از این نیز قطری ها در آستانه بازی ایران و قطر در جام ملت ها مصاحبه ای با جباری منتشر کردند که اعلام کرد ترجیح داده به جای بازی برای تیم ملی به فکر تیم باشگاهی‌اش در قطر باشد!

 اخبار  ورزشی  -   نامه