ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تازه‌ترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان اعلام شد



اخبار,اخبارورزشی,رده‌بندی مربیان فوتبال


تازه‌ترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان اعلام شد/ قلعه‌نویی صعود کرد

در تازه‌ترین رده‌بندی مربیان برتر جهان در یک هفته گذشته، دو مربی ایرانی بدون تیم سقوط و صعود کردند اما امیر قلعه‌نویی با داشتن سکان هدایت استقلال روند صعودی را طی کرد.

در تازه‌ترین رنکینگ پایگاه مربیان فوتبال جهان، افشین قطبی، مربی ایرانی که چند روز قبل از مربیگری شیمیزو ژاپن عزل شد، 2 رده سقوط کرد. وی تا پله 245 مربیان جهان تنزل مقام پیدا کرد.

همچنین حسین فرکی که امسال دیگر مربی تیم فولاد اهواز نیست، از رده 278 تا 274 یعنی 4 پله صعود داشت.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال نیز که تیمش در بازی هفته نخست لیگ برتر ایران 2 بر یک راه‌آهن را شکست داد، از 6 پله صعود داشت. وی از رده 422 تا 414 بالا آمد.

در رده‌بندی کلی کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنان در رده یک برترین‌های جهان ایستاد.

پس از او دیگو سیمئونه از اتلتیکومادرید و پپ گواردیولا از بایرن مونیخ، در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.
 اخبار ورزشی -  فارس


ویدیو مرتبط :
اعلام فهرست بازیکنان و مربیان فوتبال بدهکار مالیاتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان /صعود 12 پله‌ای فوتبال ایران در رنکینگ فیفا



اخبار,اخبار ورزشی,جایگاه فوتبال ایران در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان


 اخبار ورزشی - صعود 12 پله‌ای فوتبال ایران در رنکینگ فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان را اعلام کرد. بر اساس رنکینگ جدید اعلام شده تیم ملی ایران با 12 پله صعود در مکان اول آسیا و سی و سوم جهان قرار گرفته است.

به گزارش مهر، تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان که مربوط به یک ماه گذشته است، امروز پنجشنبه از سوی فیفا اعلام شد. بر این اساس تیم ملی ایران با کسب 720 امتیاز در رده اول آسیا و سی و سوم جهان ایستاد.

تیم کشورمان در رده‌بندی ماه قبل 650 امتیاز کسب کرده بود و در رده اول آسیا و چهل و پنجم جهان قرار داشت اما با صعود دوازده پله‌ای خود را به جایگاه سی و سوم در میان برترین‌های جهان رسانده است. در این رده‌بندی تیم‌های استرالیا، ژاپن و کره‌جنوبی به ترتیب در مکان‌های 46، 47 و 54 دنیا قرار گرفته‌اند.

در رده بندی جدید برترین‌های جهان، تیم ملی اسپانیا اول است. آلمان رده دوم را به خود اختصاص داده و آرژانتین حریف ایران در جام جهانی نیز در مکان سوم قرار گرفته است. تیم‌های کلمبیا، پرتغال، اروگوئه، ایتالیا، سوئیس، هلند و برزیل هم در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفته‌اند.

تیم ملی بوسنی یکی دیگر از رقبای ایران در جام جهانی در مکان نوزدهم این رنکینگ جای گرفته و نیجریه هم پایین‌تر از ایران در رده سی و هفتم ایستاده است.
اخبار ورزشی - مهر