ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاریخ دقیق اردوی کیش پرسپولیس


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اردو در جزیره کیش صبح فردا با مسئولان این باشگاه جلسه برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش قطعی شده و سرخپوشان برای گذراندن اردوی آماده‌سازی خود راهی این جزیره خواهند شد.

در همین رابطه حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فردا صبح راهی باشگاه می‌شود تا درباره تاریخ دقیق این سفر و همچنین تهیه بودجه این اردو با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کند.

در صورتی که بازیکنان پرسپولیس به اردوی کیش بروند برای دومین بار خواهد بود که این تیم تحت هدایت درخشان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی کیش می‌شود.


ویدیو مرتبط :
اردوی تدارکاتی پرسپولیس در کیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اردوی پرسپولیس در کیش قطعی شد


اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات ۱۰ روزه لیگ در جزیره کیش برتر قطعی شد.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس در تعطیلات 10 روزه لیگ برتر که به دلیل اردوی تیم ملی امید است برای برپایی اردو به جزیره کیش سفر می‌کند.

در همین راستا پندار خمارلو مدیر رسانه ای تیم فوتبال  پرسپولیس گفت: با توجه به تعطیلی قریب به دو هفته‌ای بازی‌های پرسپولیس از بعد از بازی با نفت تهران برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم از باشگاه درخواست اردوی یک هفته‌ای در جزیره کیش کرد که با درخواست او موافقت شد.

وی افزود: بدین ترتیب سرخپوشان تهرانی روز سه شنبه 10 آذر ماه با پرواز ساعت 18 و 30 راهی جزیره کیش می‌شوند.تمرینات تیم از صبح چهارشنبه آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه  16 آذر ماه ادامه خواهد داشت. خمارلو در پایان زمان بازگشت پرسپولیس را ساعت 14 و 30 دقیقه روز دوشنبه 16 آذر ماه اعلام کرد.