ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاریخی ترین جمله کروش: آمده بودم شما را تغییر بدهم خودم در حال تغییر هستم!



کارلوس کی روش , فوتبال

 

فوتبال ما تغییرات را برنمی تابد 

کی روش دیگر خیلی به نداشته های ما کاری ندارد. آنچه هست را پذیرفته و دارد با آن کنار می آید. کافی است بدانیم او چندی پیش در گفت و گو با دستیاران و همکاران ایرانی اش گفته بود« آمده بودم فوتبال ایران را تغییر بدهم و به سمت حرفه ای شدن ببرم اما خودم دارم ایرانی می شوم و انگار تغییر کرده ام» این جمله هزار کتاب حرف در خود دارد. همین وبس.

پ.ن: راوی این ماجرا یکی از همکاران کروش است..../سایت گل


ویدیو مرتبط :
آیا می توانم مرجع تقلیدم رو تغییر بدهم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: نیازی نمی بینم خودم را تغییر بدهم



اخبار,اخبارورزشی,   فوتبال

کریستیانو رونالدو نسبت به آنچه دیگران در مورد او فکر می کنند بی تفاوت است و بارها بر این مساله تاکید کرده است.

 رونالدو به لحاظ فردی سال 2015 را به بهترین شکل ممکن به اتمام رساند. او توانست کفش طلای اروپا را از آن خود کند و با زدن 57 گل در سال 2105، بهترین گلزن اروپا برای پنجمین سال متوالی لقب بگیرد.

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در جدید ترین مصاحبه خود با ال موندو گفت:" هر شب با وجدانی راحت و آسوده به خواب می روم. هیچ وسواس و حساسیتی به آنچه که دیگران در مورد من فکر می کنند ندارم که اگر قرار بود برعکس باشد، نمی توانستم یک لحظه هم زندگی کنم.

می دانم که دسته ای از مردم از من متنفرند و این هم تاوانی است که برای موفقیت هایم می دهم. می گویند من خودخواه و مغرورم. هر کاری انجام داده ام برای بهتر شدن بوده و اگر با این خصوصیات و با این روش توانسته ام انسان و ورزشکار موفقی باشم، پس نیازی به تغییر در خودم حس نمی کنم."


 اخبار  ورزشی  -  ورزش سه