ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاریخچه رویارویی استیلی و پرسپولیس


حمید استیلی در ادوار گذشته در 17 بازی به عنوان بازیکن و مربی به مصاف پرسپولیس رفته است و در این مدت صاحب 4 برد و 6 مساوی و 7 باخت شده است.

ورزش سه: استیلی رویارویی با پرسپولیس را از تیم پاس تهران شروع کرد او از سال 1364 تا 1371 در 9 بازی به مصاف پرسپولیس رفته و صاحب 2 برد ،3 مساوی و 4 باخت شده است. 7 گل زده و12  گل خورده برابر این تیم ثبت کرده است.

در سال1371 استیلی به پرسپولیس آمد او بعد از 2 سال به تیم بهمن رفت و در 4 بازی به مصاف حریف رفت و در این 4 بازی یک برد ، 2 مساوی و یک باخت به دست آورد.

استیلی در سال 1377 به پرسپولیس برگشت و فوتبالش را با این تیم تمام کرد و در سال 1388 به دنبال حضور 4 ساله در کادر فنی تیم پرسپولیس به تیم استیل آذین رفته و سرمربی این تیم شد او با تیم استیل آذین در 2 بازی صاحب یک مساوی و یک برد شد اما عملکرد او با تیم بعدیش یعنی شاهین بوشهر در 2 بازی صاحب 2 باخت شد.

در مجموع استیلی مقابل پرسپولیس صاحب 4 برد 6 مساوی و 7 باخت، 14 گل زده و 20 گل خورده شده است. با دریافت اولین گل از پرسپولیس آمار گلهای دریافتی او از پرسپولیس از مرز 20 میگذرد؟


ویدیو مرتبط :
گفتگو با استیلی درباره ی بازی با پرسپولیس در جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین رویارویی ویسی و پرسپولیس



 

دومین رویارویی ویسی و پرسپولیس

 

گواردیولای ایران تا کنون برابر پرسپولیس برنده بوده و لی در مقابل استیلی بازنده بوده است.

در هفته نهم لیگ برتر پرسپولیس و صبا در آزادی مقابل هم قرار می گیرند.عبدالله ویسی سرمربی تیم صبا که در این فصل شگفتی ساز شده است، دومین رویارویی خود را با پرسپولیس تجربه خواهد کرد.  ویسی که در سال 78 مدتی با پرسپولیس تمرین کرد تا به عنوان یار کمکی این تیم را در مسابقات آسیایی همراهی کند، فصل قبل با صبا در آزادی مقابل پرسپولیس یک نتیجه خوب گرفت و 4-1 سرخپوشان را شکست داد و از همان بازی بود که به گوادریولای وطنی معروف شد. ویسی اما فصل قبل در اولین رویارویی اش با حمید استیلی شکست را تجربه کرد. استیلی با شاهین بوشهر در هفته بیستم در قم 1- صفر مقابل صبا و ویسی به پیروزی رسید.