ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تارتار: سپاهان ناجوانمردانه به گل رسید


سرمربی راه آهن علیرغم شکست تیمش از عملکرد بازیکنانش تشکر کرد و به انتقاد از حرکت ناجوانمردانه سپاهانی ها پرداخت.

ورزش سه: مهدی تارتار با حضور در سالن کنفرانس مجموعه فولادشهر به تشریح عملکرد تیمش برابر سپاهان پرداخت.

سرمربی راه آهن درباره این بازی که با شکست دو بر صفر تیمش همراه بود گفت: با توجه به این که رقابت در جام حذفی برگزار می شد هر دو تیم خیلی محتاط بودند و 90 دقیقه بازی دو تیم مساوی تمام شد. لازم است از بازیکنان خود تشکر کنم که در روزهای اخیر با قهرمانان لیگ و جام حذفی ایران بازی کردند و در بازی با سپاهان خیلی منسجم بودند.

وی با انتقاد از حرکت بازیکنان سپاهان روی صحنه گل اول گفت: معتقدم گل سپاهان در شرایط ناجوانمردانه به ثمر رسید. زیرا بازیکن ما روی زمین افتاده بود و به دلیل ضربه حریف روی زمین افتاده بود اما آنها بازی را ادامه دادند و در وقت تلف شده به گل رسیدند.

تارتار درباره داوری مسابقه گفت: جا دارد از اکبریان داور مسابقه تشکر کنم. داوری وی یکی از بی نقص ترین داوری های اخیر بوده است.

سرمربی راه آهن درباره تعویض های خود در جریان بازی و پس از گل تیم سپاهان خاطرنشان کرد:ما به تعداد مهاجمان اضافه کردیم زیرا دیگر باخت 2-0 یا 3-0 فرقی در جام حذفی ندارد. جام حذفی دیگر برای ما تمام شده است و از این به بعد تمرکز ما روی لیگ خواهد بود. ما روی نیمکت واقعا دستمان خالی است. تنها همین 15-14 بازیکن را داریم و این هم به دلیل شرایط ابتدایی فصل ماست. اما در برابر سپاهان خوب بودیم. آن هم تیمی که متحول شده بود و تغییرات روحی روانی را در سپاهان امروز دیدم.

سرمربی راه آهن درباره تغییرات به وجود آمده در کادر فنی تیم سپاهان و تاثیر این مساله در این تیم خاطرنشان کرد:جا دارد از فرکی یاد کنم که زحمات زیادی برای سپاهان کشید. معمولا تحول در کادر فنی سبب می شود که بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا می کنند. خصوصا اگر آن شخص محرم نویدکیا باشد که سالهاست در سپاهان حضور دارد و از اسطوه های اصفهان به شمار می اید.


ویدیو مرتبط :
سپاهان با 9 گل مقابل امید هایش به پیروزی رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الغرافه با گل های مجیدی به پیروزی رسید



تیم الغرافه , فرهاد مجیدی , اخبار

 

هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر با درخشش فرهاد مجیدی و پیروزی الغرافه به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم الغرافه موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل میهمانش، الوکره، تیم پنجم جدول به برتری برسد. فرهاد مجیدی در دقایق 9 و 24 گل های الغرافه را به ثمر رساند. وی در دقیقه 30 بازی نیز کارت زرد گرفت.

تنها گل الوکره را یونس محمود در دقیقه ششم زده بود. بدین ترتیب تیم الغرافه در پایان هفته هفدهم، 22 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.