ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تارتار: استقلال با تجربه‌اش ما را کنترل کرد


سرمربی گسترش فولاد می گوید دلیل بازی ریسکی تیمش در نیمه دوم، نیاز تیمش به امتیاز بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مهدی تارتار در نشست خبری پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم، اخلاف فنی زیادی بین دو تیم نبود اما بحث تجربه را نباید فراموش کرد. آنها از کوچکترین فرصتشان استفاده کردند و به پیروزی با ارزشی دست پیدا کردند. البته از ارزش بازیکنان ما هم چیزی کم نشد. ما بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم و نتیجه قابل توجیه نیست. به استقلال تبریک می گویم و به قلعه نویی هم بابت اینکه توانستند بعد از دو گل بازی را اداره کنند، تبریک می گویم.

وی درپاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر اینکه چرا به بازی ریسکی در اواسط این دیدار روی آورد، بیان کرد: نتیجه دو هیچ با سه هیچ فرقی نمی کند. ما به دنبال امتیاز بودیم. ما هرچه عناصر هجومی داشتیم وارد زمین کردیم و همانطور که گفتم آنها با تجربه شان در نیمه دوم ما را کنترل کردند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با تارتار درباره قضاوت بازی با استقلال (نود ۶ مهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تارتار: استقلال بهترین تیم ایران است



 

 

 

تیم فوتبال داماش , استقلال

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: استقلال بهترین تیم ایران است اما برای سه امتیاز می‌جنگیم هدف ما پیروزی برابر استقلال است.

مهدی تارتار در مورد دیدار روز سه شنبه با استقلال اظهار داشت: بدون اغراق استقلال بهترین تیم ایران است. استقلال یک تیم بسیار خوب است که برای حضور در سه جام بسته شده است. برای این تیم احترام زیادی قائل هستم و می‌دانم بازی سختی در پیش داریم اما می‌خواهیم از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. هدف ما پیروزی و کسب هر سه امتیاز برابر استقلال است.

وی در مورد غیبت محمد محمدی دروازه‌بان اصلی داماش گفت: داماش دو دروازه‌بان خیلی خوب دارد. میلاد فراهانی و محمد محمدی که رقابت سالمی دارند و با یکدیگر بسیار صمیمی هستند. طبیعی است که اگر محمدی می‌توانست بازی کند خوشحال‌تر می‌شدم ولی واقعیت این است که فراهانی هم یک درواز‌ه‌بان آماده و خوب است که در بازی با نفت آبادان هم خوب بازی کرد.

تارتار در مورد اینکه استقلال از نظر فنی نقطه ضعفی دارد یا نه گفت: هر تیمی هرچقدر هم قدرتمند باشد یک پاشنه آشیل دارد. ما روی نقاط ضعف این تیم کار کرده‌ایم هرچند بعد از هفته هجدهم زمان کمی در اختیار داشتیم.