ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج: کی روش نگرانی هایی دارد


رییس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش می کنیم که نگرانی کی روش رفع شود.

کاپ: مهدی تاج درباره آخرین وضعیت مربوط به کارلوس کی روش پس از جلساتی که اخیرا با وی داشته است عنوان کرد:کی روش نگرانی هایی دارد و نگرانی او از بابت بازیهای تدارکاتی است. ما هم داریم تلاش می کنیم که رفع این نگرانی ها شود.

رئیس فدراسیون درباره بحث پیش آمده درباره ماجرای ایفمارک و اختلافات این سازمان با سرمربی تیم ملی تصریح کرد: مساله ایفمارک یک مساله داخلی است وفدراسیون فوتبال باید آن را حل کند.

وی درباره زمان برگزاری مراسم جشن قهرمانی استقلال خوزستان در حضور مسولین فدراسیون بیان داشت: قرار شده است که این جشن در روز هشتم خرداد و قبل از برگزاری فینال جام حذفی انجام شود. به نظر من باید تاریخ ها برنامه ریزی شود و همانگونه که از قبل مشخص شده برنامه ها اجرا شود.

تاج در خاتمه درباره انتخاب رئیس سازمان لیگ اذعان داشت: طی هفته آینده رئیس سازمان لیگ مشخص خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با تاج از بیماری کی روش تا حواشی فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج: کی روش بخواهد، دژاگه به بحرین می رود



 

تاج: کی روش بخواهد، دژاگه به بحرین می رود

 

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: «اگر کی روش بخواهد اشکان دژاگاه بازیکن ایرانی وولفسبورگ در بحرین به تیم ملی خواهد پیوست.»

مهدی تاج اظهار داشت: «مشکل سربازی این بازیکن حل شده است و در صورت تصمیم کادر فنی، این بازیکن به ترکیب تیم ملی اضافه خواهد شد.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا دژاگه برای دیدار با تیم بحرین به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد، اظهارداشت: «همه چیز به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد و چنانچه کادر فنی خواهان استفاده از این بازیکن باشد مقدمات حضور وی را در منامه فراهم خواهیم کرد.»