ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج: هیچ اختلاف با کفاشیان ندارم


نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که اختلافی بین او و علی کفاشیان وجود ندارد.

ورزش سه: نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که اختلافی بین او و علی کفاشیان وجود ندارد.

مهدی تاج درباره جلسه امروز با مدیران باشگاه‌ها و اینکه گفته شده  سازمان لیگ تخفیف 40 میلیاردی به اسپانسر خود داده است، اظهار داشت: ما هیچ تخفیفی قائل نشده‌ایم و برخی افراد، ادعاهایی می‌کنند که پذیرفته شدنی نیست. قرار است هیئت حکمیت متشکل از اعضای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نمایندگان اسپانسر تشکیل شود و این موضوع را بررسی کند.

وی ادامه داد: هیچ تصمیمی در جلسه امروز گرفته نشده و تمامی ادعاها باید در هیئت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد. اعضای حاضر در جلسه امروز نظراتی داشتند که اعلام کردند و همه این موارد باید بررسی شود.

تاج درباره اینکه گفته می‌شود بین صحبت‌های او و علی کفاشیان درباره اسپانسر سازمان لیگ تناقض وجود دارد، گفت: هیچ تناقضی بین صحبت‌های من و کفاشیان نیست و کفاشیان هم این موضوع را می‌دانند و تایید می‌کنند. نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند به مسائلی مانند تخفیف اسپانسر و اختلافات دامن بزنند و به آن پروبال بدهند. تاکید می‌کنم هیچ بحثی بین من و مدیران در جلسه امروز پیش نیامد و همگی در راستای رسیدن به نقطه مشترک صحبت کردیم.  بین من و کفاشیان هم اختلاف و تناقضی وجود ندارد.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: به دنبال این هستیم که حق و ناحق نشود و نه باشگاه‌ها متضرر شوند و نه اسپانسر سازمان لیگ. باشگاه‌ها باید به حق‌شان برسند و اسپانسر سازمان لیگ نیز نباید متضرر شود. تمام این مسائل توسط مسئولان امر در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه از برخی اظهارنظرها تعجب می‌کند عنوان کرد: چرا باید من یا فرد دیگری دنبال تخفیف باشیم؟ همه ما فوتبالی‌ها دوست داریم پول بیشتری به فوتبال برسد تا پیشرفت بیشتری داشته باشیم و اینکه گفته می‌شود دنبال تخفیف هستیم صحت ندارد و موضوعی تعجب‌آور است.


ویدیو مرتبط :
سوژه روز؛ اختلاف نظر کیروش و کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف تاج و کفاشیان درباره پولادی


مهرداد پولادی و داستان سربازی اش باعث اختلاف نظر بین رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ شده است.

ورزش سه: امروز مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در مصاحبه ای اعلام کرده که پولادی با برنگشتن به کشور تخلفش را مشخص کرده و او باید به ایران برمی گشت تا به خدمت سربازی برود.

تاج در شرایطی این حرف را زده که قبل از اعزام تیم ملی به جام ملتها، رئیس فدراسیون گفته بود که پولادی به خاطر آنکه نمی تواند قراردادش با باشگاه الشحانیه قطر را به راحتی فسخ کند، بعد از پایان قراردادش با این باشگاه به ایران برمی گردد تا به خدمت سربازی برود.