ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج رسما اعلام کرد: تعطیلی لیگ بخاطرآلودگی هوا



اخبار,اخبار ورزشی, آلودگی هوای تهران

تاج درباره آلودگی هوای تهران و اینکه آیا بازی‌های لیگ به دلیل آلودگی به تعویق می‌افتد یا نه؟ گفت: در صورتی که آلودگی بیش از حد باشد، بازی‌ها برگزار نخواهد شد و لیگ به صورت موقت تعطیل می‌شود.

می‌گوید که اتفاقاتی که رخ داده ممکن است یکی از سهمیه‌های باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را کاهش دهد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در خصوص احتمال کم شدن سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: مشکلات ما زیاد است، اما مشکلی که در حال حاضر ایجاد و بسیار خطرناک شده، فاصله کم ما با لیگ‌های پایین‌تر از خودمان است. لیگ ایران در حال حاضر در رتبه سوم آسیا قرار گرفته، اما کشورهای امارات و ژاپن که پایین‌تر از ما هستند اختلاف کمی با ما دارند و ممکن است امتیازات‌شان این فصل بیشتر از این هم شود. ضمن اینکه فاصله ما با عربستان و کره‌جنوبی هم که اول و دوم هستند، بسیار زیاد است و باید تلاش کنیم این فاصله بیشتر نشود.

تاج درباره آلودگی هوای تهران و اینکه آیا بازی‌های لیگ به دلیل آلودگی به تعویق می‌افتد یا نه؟ گفت: در صورتی که آلودگی بیش از حد باشد، بازی‌ها برگزار نخواهد شد و لیگ به صورت موقت تعطیل می‌شود.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
اعلام تعطیلی برخی دفاتر لندن و انگلیس نشینها در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج دلیل اختلاف سازمان لیگ با کارلوس کی روش را اعلام کرد



اخبار,اخبار ورزشی,اختلاف سازمان لیگ با کارلوس کی روش


اخبار ورزشی - تاج دلیل اختلاف سازمان لیگ با کارلوس کی روش را اعلام کرد

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران معتقد است تنها اختلاف این سازمان با سرمربی تیم ملی برسر این موضوع است که کی روش می گوید من نگفته ام لیگ برتر با تاخیر شروع شود.

به گزارش مهر، مهدی تاج درباره مشکلاتی که بین باشگاه‌ها و تیم ملی برای در اختیار قرار دادن بازیکنان به تیم ملی به وجود آمده، اظهار داشت: باید منافع باشگاه‌ها و تیم ملی لحاظ شود. طبق قانون، مسابقات باشگاهی باید در تاریخ 18 می یعنی 28 اردیبهشت ماه تمام شود و اگر چیزی غیر از این باشد زیاده خواهی است.

وی افزود: ما به خاطر کمک به تیم ملی این تاریخ را به بیستم فروردین ماه کاهش دادیم  و در واقع یک ماه و چند روز زودتر از تمام لیگ‌های جهانی بازیکنان را در اختیار تیم ملی می‌گذاریم.

رئیس سازمان لیگ های فوتبال ایران تاکید کرد: این کار ما درست بوده است ولی شاید سرمربی تیم ملی احساس کرده کاری که در باشگاهها صورت می گیرد مناسب نیست.

تاج درباره اینکه کی‌روش او را متهم به عدم همکاری کرده است، گفت: این لغت بدی بود که استفاده شد ولی من چنین چیزی نشنیدم. آنچه که من متوجه شدم این بود که کی‌روش گفته بود" اگر تاج حرف های من را گوش می داد بهتر بود".

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما بهمن ماه هر سال برنامه کامل مسابقات جام حذفی، لیگ برتر و مسابقات تیم ملی را که قرار است سال آینده برگزار شود به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می کنیم، یعنی در واقع تقویم امسال را بهمن ماه سال گذشته به فیفا اعلام کردیم ولی باز هم به خاطر تغییراتی که ایجاد کردیم به فیفا نامه زدیم و این تغییرات را به آنها هم اعلام کردیم.

رئیس سازمان لیگ های فوتبال در ادامه گفتگویش با رادیو ورزش به بحث دیگری که این روزها توسط کی‌روش مطرح می شود اشاره کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که کی‌روش از آن ناراحت بود و اعتراض داشت این بود که ما لیگ را 15 روز دیرتر شروع کردیم که طبق نظر کی‌روش شاید این مسئله به سود یک باشگاه خاص بوده است ولی ما طبق مصوبه فدراسیون فوتبال، این مسابقات را با تاخیر شروع کردیم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ نامه زده بود که چون ملی پوشان از مسابقات مقدماتی جام جهانی برگشته اند و نمی توانند به سرعت در باشگاههای خود آماده سازی انجام بدهند، لیگ با 15 روز تاخیر شروع شود. تنها اختلاف ما با کی‌روش سر همین موضوع است چون او تاکید دارد که چنین چیزی را به فدراسیون فوتبال نگفته است! این در حالی است که ما مصاحبه های کی‌روش را درباره شروع لیگ با 15 یا 20 روز تاخیر داریم.

تاج در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به مسابقات جام حذفی یادآور شد: بحث بعدی ما این است که جام حذفی را در تاریخ 25 بهمن ماه به اتمام می رسانیم البته نظر خفیفی وجود داشت که جام حذفی برگزار نشود ولی ما هیچ صحبت رسمی از طرف کی‌روش مبنی بر این موضوع نداشتیم. به هر حال ما هم جام حذفی و هم مسابقات لیگ را در تاریخ تعیین شده به اتمام می رسانیم.

اخبار ورزشی - مهر