ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج: باید از مجیدی استفاده کنیم


رئیس سازمان لیگ برتر اعتقاد دارد که باید از فرهاد مجیدی به نحو احسن استفاده شود.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تاج در خصوص جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) در فدراسیون فوتبال به همراه علی کفاشیان با فرهاد مجیدی داشت گفت: جلسه خاصی نبود و نشستی نیم ساعته داشتیم که بیشتر احوال یکدیگر را جویا شدیم و بحث خاصی به میان نیامد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صحبت از حضور مجیدی روی نیمکت تیم ملی صحت دارد یا نه، اظهار داشت: فرهاد مجیدی فرد بسیار توانایی است و من او را یک فوتبالیست و فردی قابل می‌دانم. معتقدم که باید از مجیدی به نحو احسن استفاده کنیم اما صحبت‌های امروز ما دوستانه بود و جنبه کاری نداشت.

رئیس سازمان لیگ برتر و نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی‌روش در گفت‌وگو با تسنیم از زحمات و برنامه‌ریزی‌های او تشکر کرده است، عنوان کرد: من هم از کی‌روش تشکر می‌کنم که با ما همکاری لازم را داشته است. مطمئناً همکاری دو طرف (سازمان لیگ و تیم ملی) ادامه خواهد داشت تا برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

تاج درباره موضوع حق پخش و اینکه مشکلات این مسئله به کجا ختم شد، گفت: هنوز اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده اما ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و مذاکرات ادامه دارد.

وی همچنین درباره احتمال تعویق برنامه جام حذفی به خاطر اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: بازی‌های جام حذفی به موقع انجام خواهد شد و هیچ‌کدام از بازی‌ها لغو نمی‌شود. به جز تیم استقلال باقی تیم‌ها بازیکن زیادی در تیم ملی ندارند و به همین دلیل برنامه سر جای خودش است.

رئیس سازمان لیگ برتر افزود: درباره استقلال و بازی این تیم در جام حذفی باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما هدف ما این است تمام بازی‌ها سر موقع و در زمان اصلی‌اش برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
آموزش طراحی تاج عروس با استفاده از مروارید و کریستال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: از مجیدی استفاده خواهیم کرد


رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که از فرهاد مجیدی به زودی استفاده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان پس از جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) با فرهاد مجیدی داشت عنوان کرد: جلسه خاصی نبود و مجیدی برای انجام یک کار اداری به فدراسیون فوتبال آمده بود که در کنار انجام این کار گپی هم با یکدیگر زدیم.

وی درباره اینکه آیا صحبتی برای حضور مجیدی در تیم ملی شده است یا نه، گفت: در این خصوص صحبتی نکردیم اما قطعاً از مجیدی استفاده خواهیم کرد و او توانایی کمک کردن به فوتبال ما را دارد. ما برای او برنامه داریم اما اکنون برای کار خاصی به فدراسیون نیامده بود و فقط برخی مسائل اداری بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی در اردوی پرتغال نیز اظهار داشت: لژیونرها به صورت کامل به تیم اضافه شده‌اند و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتند. همه چیز خوب پیش می‌رود و ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم.