ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج: بازی پرسپولیس را از تلویزیون ببینید


رئیس سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: تدابیر لازم برای برگزاری دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران مهیا شده ولی با توجه به محدویت ظرفیت ورزشگاه بازی را از تلویزیون ببینید.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج گفت:در جلسه شورای تامین استان کرمان، پیشنهاد ما به مسئولان این بود که بازی در کرمان برگزار شود اما مسئولین استانداری و شورای تامین، نظرشان بر برگزاری بازی در سیرجان بود.

این مقام مسئول گفت: در این بازی تماشاگران به واسطه این که گنجایش ورزشگاه سیرجان، نزدیک به 3 هزار نفر است که به صورت مساوی بین تماشاگران دو تیم تقسیم خواهد شد.

تاج در ادامه گفت:از عموم مردم و علاقمندان درخواست داریم بیش از این ظرفیت به ورزشگاه مراجعه نکنند و بازی را از طریق تلویزیون تماشا کنند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت:همانطور که مسئولین استان تعهد داده بودند خوشبختانه تاکنون مشکلی برای باشگاه پرسپولیس به وجود نیامده و از شرایط موجود راضی هستند.


ویدیو مرتبط :
حمله محمدحسین میثاقی به مهدی تاج روی آنتن زنده تلویزیون | ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: مگر تاج و پرسپولیس، استقلال و پیروزی نشدند؟/عدالت می‌گوید در اکباتان بازی کنیم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تغییر نام راه‌آهن بهتر است یا نابودکردن باشگاه!

دایی: مگر تاج و پرسپولیس، استقلال و پیروزی نشدند؟/عدالت می‌گوید در اکباتان بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مگر پیروزی و استقلال در گذشته اسم‌شان تاج و پرسپولیس نبود، حالا مالک باشگاه ما نمی‌تواند نام باشگاه را تغییر دهد؟.

دایی: مگر تاج و پرسپولیس، استقلال و پیروزی نشدند؟/عدالت می‌گوید در اکباتان بازی کنیم

به گزارش فارس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: با توجه به شرایط جدول بازی کردن با تیمی مثل پیکان بسیار سخت است. پیکان با توجه به شرایط خاصی که دارد مطمئنا چیزی برای از دست دادن ندارد و مثل تمام تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ به دنبال کسب امتیاز و بهبود بخشیدن به شرایطش در جدول است. تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده این مسابقه هستیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا راه آهن توانسته شکست سنگین هفته گذشته مقابل مس را فراموش کند، اظهار داشت:‌ مطمئنا بازی قبل ما مقابل مس یک حادثه بود که هر چند سال یک بار اتفاق می‌افتد. زمانی که تازه به پرسپولیس آمده بودم در یک مسابقه با نتیجه 4 بر یک به شاهین بوشهر باختیم، اما بعد از آن توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

بازی ما مقابل مس یک اتفاق بود و در این دیدار حدود 6 موقعیت داشتیم و استفاده نکردیم. اما مسی‌ها توپ‌هایشان را به گل تبدیل کردند. این اتفاق نشان می‌دهد تمام کننده نداریم و در نیم فصل دوم کاملا این موضوع مشخص شده است. با صحبت‌هایی که کردیم تلاش کردیم به بازیکنان روحیه بدهیم تا با درس گرفتن از این شکست به دیدارهای آینده فکر کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

سرمربی راه‌ آهن در مورد مصدومان و محرومان تیم گفت: عباسفرد و کاسترو را به دلیل مصدومیت و سید علی حسینی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم. در دیدار قبل هم به دلیل مصدومیت و محرومیت بازیکنان ما بدون مهاجم به میدان رفتیم.

دایی در مورد تقلیل یافتن تیم‌های لیگ برتر از 18 به 16 تیم گفت:‌ نظر خاصی در این ارتباط ندارم، اما با توجه به شرایط کشورمان و وسعت زیادی که ایران دارد و در تمام نقاط همه عاشق فوتبال هستند. می‌توانیم 18 تیم در لیگ برتر داشته باشیم. هر فوتبال حدود سه چهار ساعت طول می‌کشد و این مسئله باعث می‌شود که آسیب‌ها کم شود، اما به تصمیم سازمان لیگ احترام می‌گذاریم. آنها دلایل خودشان را دارند و تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

دایی در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد تغییر نام تیم راه‌آهن چیست، تصریح کرد: با تمام احترامی که برای برنامه نود دارم و شخص عادل فردوسی‌پور را بسیار دوست دارم، اما اعلام می‌کنم او نباید وارد چنین مسائلی شود. دوست داشتم آن روز وارد بحث شوم، اما وقتی دیدم مدیرعامل ما صحبت می‌کنند این کار را نکردم. چند مسئله را عنوان می‌کنم. اگر مالکان فعلی باشگاه راه‌آهن را نمی‌خریدند این تیم اکنون منحل شده بود. آیا عوض کردن نام تیم بهتر است یا نابود کردن آن؟ راه‌آهن اسم عام نیست نامی است که زمانی شرکت این تیم را هدایت می‌کرده و آن را روی آن گذاشت و یک اسم حقوقی است. حالا افرادی این تیم را هدایت می‌کنند آن وقت تبلیغاتش برای شرکت راه‌آهن باشد؟

وی افزود: راه‌آهن طرفدار ندارد و اگر کسی هم به ورزشگاه می‌آید به خاطر نام این تیم این کار را انجام نمی‌دهد. کارکنان خود این شرکت شاید به زور به ورزشگاه بیایند. مالکان جدید حق‌شان است که این اسم را بگذارند و از هزینه‌های که می‌کنند بهره‌برداری کنند. اگر الان اتفاق بد یا خوبی به وجود بیاید به اسم راه‌آهن تمام می‌شود.

سرمربی راه‌آهن تصریح کرد: مگر پیروزی و استقلال با 40 میلون هوادار در گذشته اسم‌شان تاج و پرسپولیس نبود، اما نام‌شان تغییر کرد. حالا مالک باشگاه ما نمی‌تواند این کار را انجام دهد. فردوسی‌پور خیلی قشنگ در مبحث میزبانی و میهمانی اعلام کرد ما در ایران زندگی می‌کنیم. اما در بحث اینکه چرا نام باشگاه را عوض می‌کنید، مثال چلسی و آبراموویچ را می‌زند. جایی که به نفع خودشان است می‌گوییم در ایران زندگی می‌کنیم اما اینجا اعلام می‌کنیم نباید چنین کاری انجام شود. تیمی مثل داماش نامش را چند بار عوض کرده.

شاید اطلاعات من کافی نباشد اما در کره تیم‌های مثل ال جی، سامسونگ و هوندا حضور دارند. آنها هم وقتی باشگاهی را در اختیار گرفتند نامش را تغییر دادند. نباید یک طرفه به قاضی رفت. اگر خود من هم باشگاهی را در اختیار بگیرم اسمش را خودم مشخص می‌کنم. گروهی آمده‌اند برند باشگاهی را خریداری کردند از امکانات گذشته مثل ورزشگاه، کمپ و زمین تمرین هیچ کدام را در اختیار نگرفتند و تنها باید از اسم آن استفاده کنند؟ باید از مدیران خصوصی حمایت شود نه اینکه در کارشان بگذاریم. در فوتبالی که هزینه‌ساز است و هر کسی به آن آمده کنار رفته است باید اکنون از افرادی که هزینه می‌کنند حمایت شود. پرسپولیس و تاج شدند پیروزی و استقلال. پس اجازه دهید که این کار در راه‌آهن صورت گیرد.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه مدیرعامل باشگاهش نامه‌ای به سازمان لیگ داده و درخواست میزبانی از پرسپولیس را در ورزشگاه اکباتان کرده است، عنوان کرد: هر چیزی شدنی است و چیز نشدنی نداریم. مدیریت هر تصمیمی بگیرد به عنوان کارمند باشگاه تابع آن هستیم.

با احترامی که برای هواداران پرسپولیس قائلم و خودم را همیشه یک پرسپولیسی دانسته‌ام. می‌دانم هواداران پرسپولیس با عدالتند. عدالت حکم می‌کند در بازی که میزبان هستیم در ورزشگاه خودمان به میدان برویم. در کشوری زندگی می‌کنیم که حرف اول آن عدالت است. این عدالت باید در ورزش هم رعایت شود. قوانین حرفه‌ای روی این مسئله تاکید دارد. تیمی هستیم که هوادار نداریم آن وقت در 17 بازی خانگی سه تای آن را هم باید میهمان باشیم. تنها امتیاز ما همین مسئله میزبانی است که بازیکنان به شرایط زمین‌مان آشنا هستند. دور از انصاف است که بخواهیم در جای دیگری به میدان برویم.

وی افزود: سؤال من از آقای فردوسی‌پور این است که آیا چلسی در زمین منچستر و بایرن مونیخ در زمین لورکوزن به میدان می‌رود؟ بهترین امکانات امنیتی را ورزشگاه اکباتان دارد. ساختار ورزشگاه به گونه‌ای است که از تمام نقاط بسته است و کنترل کردن آن بسیار آسان است. شاید در ورزشگاه تختی به خاطر فضاهای باز زیادی که وجود دارد نتوان این قدر راحت اتفاقات را کنترل کرد. نباید فقط شعار حرفه‌ای شدن بدهیم و اصلاً معنا ندارد که تیم میزبان در زمین میهمان به میدان برود. به این جور مسائل که می‌رسیم مثال چلسی و آبراموویچ را نمی‌دانیم.

باید دنبال حق باشیم و حق این است که در زمین خودمان به میدان برویم و 10 درصد از ورزشگاه را به پرسپولیسی‌ها بدهیم. دیگر مهم نیست بخش دیگر ورزشگاه خالی است. باید طبق قوانین عمل کنیم. باز هم میگویم تابع تصمیم مدیریت هستم و اگر بگویند بازی کنیم این کار را انجام می‌دهیم و اگر بگویند نه، اطاعت می‌کنیم. سرانجام برای حرفه‌ای شدن باید از یک جا شروع کرد و تاوان پس داد و هر تصمیمی که مدیریت بگیرد اطاعت می‌کنیم./خبرگزاری فارس