ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج: این هفته با صداوسیما جلسه داریم


رئیس سازمان لیگ می‌گوید در هفته جاری جلسه‌ای درباره حق پخش مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا:رئیس سازمان لیگ می‌گوید در هفته جاری جلسه‌ای درباره حق پخش مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد.

مهدی تاج پس از پایان جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال اظهار کرد: جلسه امروز با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و اسناد مالی و گزارشات سازمان لیگ را ارائه کردیم. در این جلسه تعداد تیم‌های حاضر در لیگ دو مورد بررسی قرار گرفت و تعیین شد این لیگ با حضور 40 تیم برگزار شود. همچنین درباره اعتراض باشگاه‌ها به حضور بیست تیم در لیگ دسته یک تصمیم‌گیری کردیم و هیات رئیسه قانع شدند این لیگ با حضور 20 تیم برگزار شود. بیشتر اعضای هیأت رئیسه از سازمان لیگ تشکر کردند.

وی ادامه داد: درباره تیم‌های بدهکار هم قرار شد سهم آنها از تبلیغات به کمیته انضباطی داده شود تا به مرور بدهی آن‌ها تسویه شود. در گفت‌وگویی هم که رئیس کمیته انضباطی انجام داده بود قرار شد طلبکاران به سازمان لیگ مراجعه نکنند و به این کمیته بروند.

رئیس سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه استقلال تهران راجع به زمان دیدار آنها در جام حذفی خاطر نشان کرد: قرار بر این شد کمیته مسابقات در این باره توضیح دهد حتی در اعتراضی هم که مجید جلالی انجام داده بود و درباره تغییر بازی ها توضیح خواسته بود به مسئول کمیته انضباطی گفتم به سرعت توضیحات ارائه شود. بحث دیگری که فراموش شد این بود که در جلسه امروز درباره جوانگرایی گفت‌وگویی انجام دادیم و اعضای هیأت رئیسه تاکید داشتند جوانگرایی توسط سازمان لیگ جدی گرفته شود. طبق صبحتی که صورت گرفته قرار است باشگاه‌ها از تیم ب استفاده کنند تا به جای دو بار استفاده از وسیله نقل و انتقالات چهار بار از این زمان استفاده کنند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: با جوانگرایی که در فصل گذشته صورت گرفت لیگ و تیم ملی ما پویاتر شده اند. حدود 4 سال از میانگین سنی تیم ملی کاهش یافته و باعث شد دوندگی در مسابقات لیگ برتر افزایش یابد کماکان امیدواریم لیگ‌مان جوان‌تر شود.

تاج گفت: درباره عقد قرارداد بازیکنان خارجی توسط باشگاه های استقلال و سپاهان و مشکلات آن‌ها تاکید کردیم این موضوع باید در هیأت رئیسه باشگاه ها مطرح شود. آن‌ها مجموعه خود را دارند و ما در کار آن ها دخالت نمی‌کنیم در بحث جوانگرایی هم احساس کردیم باشگاه‌ها مقداری کند هستند و نیاز به دخالت ما وجود دارد. در هیچ کجای دنیا سازمان لیگ در اینگونه موارد ورود نمی کند. مجموعه استقلال، سپاهان و پرسپولیس باید خودشان پاسخگو باشند.

رئیس سازمان لیگ در پایان در پاسخ به این سوال که موضوع حق پخش مسابقات لیگ برتر به کجا رسید ، اظهار کرد: به IPTV امیدوارم چرا که تا حدود زیادی با این مبحث آشنا هستیم. روز چهارشنبه جلسه ای با حضور کارگروه سازمان های لیگ با حضور امیرعابدینی ، محمدرضا ساکت، عزیزی خادم و کاظمی با هیأت صدا و سیما برگزار می‌شود و آن‌ها در این مورد تصمیم گیری می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
اعتراف عجیب تاج به عملکرد موفق صداوسیما | ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی بودجه ۹۲ در جلسه هفته آینده فراکسیون اصولگرایان



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بررسی بودجه ۹۲ در جلسه هفته آینده فراکسیون اصولگرایان

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان گفت: مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان در جلسه هفته آینده خود لایحه بودجه سال 92 را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد که در این جلسه سایر نمایندگان نیز می‌توانند حضور داشته باشند.

حسین‌علی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با فارس گفت: مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس در هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد و در این جلسه لایحه بودجه سال 92 مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این نشست همه نمایندگان مجلس می‌توانند حضور داشته باشند و محدودیتی برای شرکت نمایندگان مجلس وجود ندارد و این مسأله طی اطلائیه‌ای به همگان اعلام خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته آینده کمیته‌های تخصصی فراکسیون (کمیته سیاسی و حقوقی، کمیته فرهنگی و کمیته اقتصادی) تشکیل جلسه داده و در جلسات خود طرح‌ها و لوایح مهم مطروحه در مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

وی افزود: در این جلسات کمیته سیاسی طرح قضازدایی و کم کردن عناوین مجرمانه، کمیته اقتصادی لایحه مالیات‌های مستقیم و کمیته فرهنگی طرح اساسنامه کمیته پارالمپیک را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند./خبرگزاری فارس