ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج: استیلی حق دخالت در امور تیم را ندارد


رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت اعلام کرد، حمید استیلی هیچ‌گونه حق مالکیت و سهامی در این تیم نداشته و حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را ندارد.

خبرگزاری ایسنا:رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت اعلام کرد، حمید استیلی هیچ‌گونه حق مالکیت و سهامی در این تیم نداشته و حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را ندارد.

در نامه مهدی تاج آمده است:

«با توجه به مرقومه شماره 3002/1507/9001 مورخ 6 مرداد 93 جناب آقای تورک، معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای شهید مقدس، با توجه به این که از سوی برخی رسانه‌ها، آقای حمید استیلی به عنوان خریدار و مالک باشگاه معرفی شده‌اند و با عنایت به تاکید در متن همین نامه بدینوسیله اعلام می‌شود تا تعیین تکلیف از سوی مقام محترم قضائی، آقای استیلی هیچگونه حق مالکیت و سهامی در این تیم نداشته و همچنین حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی و ... را ندارد.

لازم به ذکر است در نظر است در آینده نزدیک با برگزاری مزایده فروش تیم مذکور (تیم راه آهن سورینت) از حیث مالکیتی تعیین تکلیف گردد.

بدیهی است به کلیه مراجع ذیربط اعلام شده است تا از دخالت آقای استیلی به عنوان مالک در اداره تیم فوتبال راه آهن جلوگیری به عمل آید.»


ویدیو مرتبط :
آیا اصلاح امور مسلمین دخالت در کار معصوم است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت دخالت نکردن کروش در امور فدراسیون/ شرایط غیر حرفه ای تیم ملی در استرالیا



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - عاقبت دخالت نکردن کروش در امور فدراسیون/ شرایط غیر حرفه ای تیم ملی در استرالیا

زمین تمرینی تیم ملی در استرالیا، تبدیل به یکی از سوژه های این روزهای فوتبال ایران شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در استرالیا تمرین می کند تا جام ملت های آسیا آغاز شود. شاگردان کارلوس کروش که حدود 10 روز زودتر از شروع جام ملت ها وارد استرالیا شده اند، در این کشور تمرین می کنند تا بدنشان با شرایط آب و هوایی آنجا مطابقت پیدا کند. تمرین تیم ملی در زمینی برگزار می شود که این روزها مورد انتقاد قرار گرفته است.


به گزارش خبرآنلاین؛ زمین تمرینی تیم ملی در پارکی قرار دارد که مردم آن منطقه برای ورزش کردن به آن می روند و استفاده از آن برای عموم آزاد است. این آکادمی مخصوص استفاده عموم مردم است که حصار خاصی هم ندارد و هر کسی می تواند به راحتی وارد آن شود. گرچه فدراسیون فوتبال ایران با یک نوار پلاستیکی دور محوطه ای که تیم ملی تمرین می کند را پوشانده و روی آن نوشته «وارد نشوید» اما این برای تیمی که قصد حضور در جام ملت های آسیا را دارد کافی نیست.


کارلوس کروش به عنوان سرمربی تیم ملی نیاز به زمینی دارد که هر کسی نتواند وارد آن شود و اگر لازم باشد، مانع ورود تماشاگران، خبرنگاران و آنالیزورهای تیم حریف شود و به عبارتی تمرین را پشت درهای بسته برگزار کند. این حداقل خواسته ای است که سرمربی تیم ملی یک کشور می تواند از مسئولان فدراسیون داشته باشد. اما فدراسیون فوتبال به این دلیل که اجاره این زمین ارزان تر از اجاره سایر کمپ های تمرینی بوده، تیم ملی را به این زمین فرستاده است.


فدراسیون برای اجاره این زمین به مدت یک هفته، 16 هزار دلار پرداخت کرده است. اگر فدراسیون قصد داشت کمپ تمرینی معمولی را اجاره کند باید رقم بیشتری پرداخت می کرد و مشکلات مالی باعث شده فدراسیون در این مورد صرفه جویی کند و تیم ملی را به زمینی بفرستد که همه می توانند تمرینات شاگردان کروش را تماشا کنند.

 

این زمین تمرینی در فاصله 20 دقیقه ای از هتل تیم ملی وجود دارد. البته از روز چهارشنبه تمام تیم های حاضر در جام ملت های آسیا مهمان کنفدراسیون فوتبال آسیا و میزبان بازی ها هستند و کمپ تمرینی مناسبی در اختیار تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.


زمین تمرینی تیم ملی در حالی شرایط نامناسبی دارد که این بار برخلاف اردوهای قبلی، کروش دخالتی در اجاره این زمین و هتل تیم ملی نداشته. زمانی که تیم ملی مقدمات سفر به برزیل برای حضور در جام جهانی را می دید، کروش شخصا برای اجاره زمین تمرینی و هتل محل اقامت ملی پوشان اقدام کرد و با رقمی مناسب، کمپ تمرینی و هتل را رزرو کرد.

 

البته این کار کروش با انتقادهایی مواجه شد و بعضی از منتقدان، او را متهم کردند که از این کار نفع مالی می برد. اما حالا مشخص شده که دخالت مستقیم کروش در اجاره کمپ تمرینی و هتل، حداقل سودی که دارد این است که تیم ملی مجبور نمی شود در یک آکادمی عمومی و مقابل چشم همه تمرین کند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین