ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج : آغاز بلیت فروشی داربی از 7 صبح جمعه



 

 

 

تاج : آغاز بلیت فروشی داربی از 7 صبح جمعه

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از برخی تمهیدات فدراسیون فوتبال برای دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس در روز جمعه 23 مهر ماه را اعلام کرد.

مهدی تاج گفت‌: بلیت فروشی از ساعت هفت صبح آغاز می شود اما اگر احساس شود احتمال به راه افتادن بازار سیاه وجود دارد ، امکان دارد فروش بلیت زودتر نیز آغاز شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود‌: برای سهولت در امر بلیت فروشی 20 گیشه در شرق و غرب ورزشگاه درنظر گرفته شده و هیچ افزایش قیمتی نیز نخواهیم داشت.

بدین ترتیب بهای بلیت این بازیها به ترتیب بیست ، چهل و هشتاد هزار ریال خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
مشکلات بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز بلیت فروشی دربی 75 از ساعت 7 صبح



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آغاز بلیت فروشی دربی 75 از ساعت 7 صبح

بلیت فروشی مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود.

به نقل از سایت سازمان لیگ حرفه‌ای، بلیت فروشی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 7 صبح جمعه آغاز می‌شود و گیشه‌های بلیت فروشی در این ساعت بلیت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند اما زمان باز شدن درهای ورودی ورزشگاه با نظر مسئولان انتظامی خواهد بود و امکان دارد درها دیرتر از ساعت 7 صبح باز شوند.

دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 18 روز جمعه سوم شهریور برگزار می‌شود./ورزش3