ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاتنهام به دنبال بازیکنان رئال و بارسلونا


تاتنهام به دنبال جذب بازیکنان رئال‌مادرید و بارسلوناست.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه تاتنهام خواهان ایکرکاسیاس، دروازه‌بان و کاپیتان رئال‌مادرید و مارک بارترا، مدافع بارسلونا شده است.

به نوشته«ایندیپندنت» رئال‌مادرید از پیشنهاد تاتنهام استقبال می‌کند و توافق بر سر فروش کاسیاس به تیم لندنی را راهی جهت تسهیل ورود دخئا، سنگربان منچستریونایتد و تبدیل شدن او به جانشین کاپیتان تیم می‌داند.

از سوی دیگر، منابع خبری از احتمال پیوستن هوگو یوریس دروازه‌بان تاتنهام به منچستریونایتد به قصد جانشینی دخئا خبر می‌دهند.

یسپر سیلسن، دروازه‌بان اول هلند درجام‌جهانی 2014 و شماره یک فعلی آژاکس هم دیگر گزینه شیاطین‌سرخ منچستر محسوب می‌شود.

مارک بارترا، مدافع بارسلونا هم به احتمال زیاد با مبلغ 12 میلیون یورو راهی تاتنهام می‌شود.

هر چند بارسلونا درهای خروج را به روی مدافع میانی محصول آکادمی خودش بازگذاشته اما آریدو برایدا، مدیر ورزشی تیم اخیرا صراحتا از ماندن این بازیکن جوان در نوکمپ حرف زده است.


ویدیو مرتبط :
دعوا شدید بازیکنان بارسلونا با رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در پرداخت بالاترین دستمزد به بازیکنان/ بارسلونا با 6.4 میلیون یورو اول شد/ رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در پرداخت بالاترین دستمزد به بازیکنان رشته‌های مختلف ورزشی

بارسلونا با 6.4 میلیون یورو اول شد/ رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت

در گزارشی منتشرشده درباره میزان پرداخت دستمزد در میان تیم‌های ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا بالاترین رقم را به بازیکنانش در سال 2012 پرداخته است.

به گزارش  فارس، در این گزارش به طور میانگین حقوق بازیکنان 278 باشگاه که شامل تیم‌های فوتبال مطرح 4 لیگ اروپایی (اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایتالیا)، 4 لیگ مطرح آمریکای شمالی (بیس بال، بسکتبال، فوتبال و هاکی روی یخ)، کریکت در هند، بیس‌بال در ژاپن، لیگ فوتبال کانادا و استرالیا مورد بررسی قرار گرفته‌ است.

بر این اساس بارسلونا بیشترین دستمزد را به طور میانگین 6.4 میلیون یورو در سال به بازیکنانش می‌پردازد.

در مکان دوم این رده‌بندی باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرار دارد که 600 هزار یورو کمتر از بارسلونا به بازیکنانش پرداخته است.

افزایش دستمزدهای بازیکنان کاتالان به سیاست‌های ساندرو روسل در این تیم مبنی بر جلوگیری از خروج ستاره‌‌های ارزشمند بارسا باز می‌گردد.

تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر ژاوی، پویول و مسی با قراردادهای نجومی باعث قرار گرفتن بارسا در صدر این جدول رده‌بندی شده است.

در این رده‌بندی باشگاه‌های منچسترسیتی و چلسی انگلیس، میلان ایتالیا، بایرن مونیخ آلمان، اینترمیلان ایتالیا و منچستریونایتد انگلیس در جایگاه بعدی  قرار دارند.

این گزارش نشان می‌دهد که فوتبال با تفاوتی فاحش بالاتر از سایر رشته‌های ورزشی بیشترین دستمزد را به بازیکنان می‌پردازد./فارس