ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاتنهام با دو گل آفساید من‌سیتی را برد


شاگردان مانوئل پیگرینی دومین شکست فصل خود را در ورزشگاه خانگی تاتنهام تجربه کردند.

تسنیم: در نخستین بازی از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 15:15 امروز (شنبه) تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین شهر لندن به مصاف هم رفتند. منچسترسیتی که در بازی قبلی خود مغلوب وستهام شده بود، در این دیدار هم با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد.

شاگردان مانوئل پیگرینی ابتدا با گل دقیقه 25 کوین دی‌بروین از حریف خود پیش افتادند ولی در ادامه سفیدپوشان شمال لندنی با چهار گلی که اریک دایر (45)، توبی آلدروایلد (50)، هری کین (61) و اریک لاملا (79) به ثمر رساندند، نتیجه را به سود خود تغییر دادند. تاتنهام در حالی این بازی را با برد پشت‌سر گذاشت که گل دوم و سومش در شرایط آفساید به ثمر رسید.

تاتنهام با دو گل آفساید من‌سیتی را برد

تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو با این برد خانگی 12 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. منچسترسیتی هم 15 امتیازی باقی ماند و در حال حاضر همچنان صدرنشین است ولی احتمال اینکه پس از برگزاری بازی‌های امشب دچار سقوط چند پله‌ای شود، وجود دارد.

هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز با  دیدارهای همزمان زیر پیگیری می‌شود:

لسترسیتی- آرسنال
لیورپول- استون‌ویلا
منچستریونایتد- ساندرلند
ساوتهمپتون- سوانزی
استوک‌سیتی- بورنموث
وستهام- نوریچ‌سیتی

همچنین از ساعت 20 امشب نیوکاسل پذیرای چلسی است.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی منچسترسیتی با 15 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های منچستریونایتد و وستهام به ترتیب با 13 و 12 امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.


ویدیو مرتبط :
گل های بازی تاتنهام 2- 2 استوک سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: ترور شخصیت در ۸ سال گذشته باب شده بود/ اسکوچیچ: هم استقلال با گل آفساید ما را برد، هم پرسپولیس



گودرزی قول حل مشکلات استقلال و پرسپولیس را داد
قلعه‌نویی: ترور شخصیت در ۸ سال گذشته باب شده بود/ خدا را شکر به صدر جدول نزدیک شدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ترور شخصیت در فوتبال و بخشی از کشور باب شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود اما آن چیزی که مد نظرم بود پیاده نشد. طبیعی است تیم ما به چهار قسمت تقسیم شده بود، تمرین و مسابقه خوب نداشتیم. هفته گذشته بازی دوستانه می‌خواستیم انجام بدهیم به 11 نفر نرسیدیم و با شرایط فعلی خدا را شکر که به صدر جدول نزدیک شدیم. این همه بازیکن مصدوم داشتیم و خدا ما را دوست داشت که تا الان رقابت کردیم و ما هیچ‌وقت با هم نیستیم، یا مصدوم داریم یا بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند و برخی اوقات اصلا بازیکنانم را نمی‌بینم.

 

خدا ما را دوست داشت که اینجای جدول هستیم. ملوان نیمه دوم ما را اذیت کرد البته موقعیت نداشت به جز یک صحنه و بازیکنان ما خسته بودند ولی ملوان هم می‌توانست یک گل بزند.

وی در مورد آفساید بودن گل استقلال گفت: آنطور که دیدم گل درست بود ولی باید فیلم را ببینیم.

سرمربی استقلال در مورد نیم‌فصل دوم گفت: قول حل مشکلات را داده‌اند و بازیکنانی خوبی گرفته‌اند اما باید به شرایط تیمی می‌رسیدند و ما 11 نفر نشدیم که بازی دوستانه انجام بدهیم و بازی را لغو کردیم و امیدوارم ملی‌پوشان در اختیار ما باشند تا تیم به هماهنگی برسیم.

قلعه‌نویی در مورد مدافع راست و بازیکن جدید استقلال گفت: چهار پنج هفته دیگر بازیکنان خارجی می‌آیند، دفاع راست فردا پس فردا می‌آید.

وی در مورد دیدارش با وزیر ورزش و امیدواری برای حل مشکلات، گفت: خوشحالم در دولت جدید ورزش و جوانان صاحب وزیر شد. جلسه من در رابطه با مسایل کلان ورزش بود و شاید فقط قسمت آخرش مربوط به استقلال بود، نگاه ایشان اجرایی و دانشگاهی است و گودرزی گفت نگاهش ورزش معرفتی است و در 8 سال گذشته ترور شخصیت باب شد و برای آبروی آدم ارزش قائل نشدند. این را همه جا می‌شد دید. با حرف‌هایی که وزیر ورزش زد این نشان می‌دهد نگاه گودرزی به ورزش خوب است و آن رویه را دنبال نمی‌کند، او در نهایت قول داد به استقلال و پرسپولیس به عنوان سرمایه ملی نگاه ویژه داشته باشد و مشکل این دو تیم را حل کند.


اسکوچیچ: هم استقلال با گل آفساید ما را برد، هم پرسپولیس/ این اشتباه‌ها اتفاقی نیست

سرمربی ملوان پس از باخت تیمش مقابل استقلال اشتباه‌های داوری را عامل شکست تیمش در چند بازی نیم فصل اول عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و درباره این بازی گفت: واضح است که از این نتیجه راضی نیستم. موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم اما الان باید کمی درباره داوری صحبت کنم چون گل استقلال آفساید بود.

وی ادامه داد: اگر با گل آفساید پرسپولیس ما را می‌برد، استقلال هم همین کار را می‌کند. من از سبک بازی‌مان در نیمه اول راضی نیستم. چرخش توپ ما خوب نبود و در یک صفحه کوچک مدام پاسکاری می‌کردیم. می‌دانستیم که در این بازی مشکل خواهیم داشت. مخصوصا در پرش‌هایمان. واقعا استقلال در زدن توپ‌های هوایی در همه بازی‌ها خوب کار کرده است.

اسکوچیچ افزود: نیمه دوم ریسک بیشتری کردم و تیمم را با دو مهاجم به میدان فرستادم اما وقتی فرصت گلزنی به دست می‌آوریم باید از آن استفاده هم بکنیم.

در ادامه خبرنگاری درباره صحبت‌های اسکوچیچ درباره داوری پرسید و گفت: حرفش درباره عملکرد داور نشان دهنده این می‌تواند که اشتباه‌های داوری علیه تیمش اتفاقی نبوده است.

وی پاسخ داد: نه این مسئله اتفاقی نبوده است. البته من هیچ گاه دوست ندارم علیه داوری صحبت کنم اما در این فصل در 6 بازی ، 8 اشتباه داوری بزرگ علیه ما صورت گرفته است. هرکسی می‌تواند اشتباه کند. خود من گاهی اشتباه می‌کنم ولی وقتی در 6 بازی 8 اشتباه مهلک داوری صورت بگیرد، می‌دانید چند امتیاز می‌شود؟

وی ادامه داد: من اتهامی نمی‌زنم بلکه درباره اشتباه‌های بسیار بسیار زیادی صحبت می‌کنم که تا الان برای ملوان سخت و دشوار بوده است. بهتر است با سه یا چهار گل ببازیم تا این که این گونه باخت را پذیرا شویم.

سرمربی ملوان در ادامه گفت: 99 درصد کسانی که از آن‌ها پرسیدم گفتند گل استقلال آفساید بوده، گل پرسپولیس هم قطعا آفساید بود. در این شرایط بسیار سخت که مشکلات مالی بسیاری داریمباید بگویم که بازیکنان تاکنون زحمات زیادی کشیده‌اند. سعی می‌کنیم بازی به بازی بجنگیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

در ادامه خبرنگاری به اسکوچیچ که صحبت‌های او درباره اشتباه‌های داوران در بازی استقلال و پرسپولیس به نوعی به مسائل حاشیه‌ای پیش آمده در چند وقت اخیر درباره داوران صحه می‌گذارد. چه توضیح بیشتری در این باره دارد. وی ادامه داد: چه توضیح بیشتری بدهم وقتی می‌گویم در 6 بازی 8 اشتباه علیه ما صورت گرفته؟ من اینجا نیستم که درباره مسائل داوری توضیح بدهم. کارشناسانی هستند که باید پاسخ بدهند. به عنوان یک سرمربی می‌گویم که تیمم به این سبک داوری می‌بازد. سه بار این طور باخته‌ام و آن وقت می‌گویند مربی خوبی نیستم.

 

هر کسی می‌تواند اشتباه کند ولی افرادی که مسئول نظارت بر داوران هستند باید یک بار داوران خاطی را تنبیه کنند یا هر کار دیگری که لازم است انجام دهند. ببخشید که این طور صحبت می‌کنم. واقعا نمی‌خواهم درباره شخص داوران صحبت کنم اما خوب نیست که هر هفته شاهد این مسائل باشیم.
فارس/ایسنا