ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاتا: خوشحالم چون هنوز شانس داریم


سرمربی آبی اناری‌ها با وجود تساوی برابر الچه خوشحال است، چرا که تیمش هنوز برای کسب عنوان قهرمانی شانس دارد.

ایسنا: سرمربی آبی اناری‌ها با وجود تساوی برابر الچه خوشحال است، چرا که تیمش هنوز برای کسب عنوان قهرمانی شانس دارد.

بارسلونا در هفته‌ سی و هفتم رقابت‌های لیگا با تساوی بدون گل برابر الچه متوقف شد تا با توجه به توقف آتلتیکو مادرید و شکست رئال مادرید تکلیف قهرمان به روز آخر کشیده شود.

خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا هر چند تیمش نتیجه‌ بسیار ضعیفی را برابر الچه به دست آورد، اما خوشحال است، چرا که آبی اناری‌ها به لطف توقف غول‌های شهر مادرید هنوز به کسب عنوان قهرمانی امیدوار هستند، البته آنها کار سختی پیش‌رو دارند، چرا که باید در هفته‌ پایانی در نوکمپ به مصاف تیم قدرتمند آتلتیکو مادرید بروند.

تاتا پس از پایان بازی در سخنانی که روزنامه‌ "آس" منتشر کرد، گفت: با توجه به نتایجی که رئال مادرید و آتلتیکو مادرید به دست آوردند خوشحال هستیم ، چرا که هنوز برای کسب عنوان قهرمانی شانس داریم. برای پیروزی به میدان آمده بودیم. تنها به کسب سه امتیا‌ز فکر می‌کردیم، اما متاسفانه بد بودیم و تنها یک امتیاز را به دست آوردیم. باید در دیدار آینده خود به پیروزی برسیم.

او افزود: ما به حمایت هوادارانمان نیاز داریم. از آنها می‌خواهم که حمایت بیشتری از ما کنند، چرا که در پایان راه قرار داریم. در صورتی که هواداران از ما حمایت کنند می‌توانیم قهرمان لیگا شویم. تلاش زیادی کردیم تا در برابر الچه به گل برسیم. ما در خط دفاعی آشفته ظاهر شدیم. نباید اجازه دهیم حریفان روی دروازه‌ ما خطری ایجاد کنند.

سرمربی 50 ساله بارسلونا در پایان سخنان خود ، گفت: بارسلونا در دیدار برابر الچه همچون سال‌های اخیر بازی کرد. ما توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتیم. می ترسیدیم که الچه دروازه ما را باز کند، چرا که در صورت شکست دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی نداشتیم و چیزی که از آن می‌ترسیدیم اتفاق می‌افتاد. تساوی نتیجه‌ خوبی بود چرا که شانس ما را برای قهرمانی حفظ کرد. قبل از دیدار امروز فکر نمی کردم که هر سه تیم رئال مادرید، بارسا و آتلتیکو مادرید امتیاز از دست دهند، اما این فوتبال است و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

بارسلونا با تساوی برابر الچه 86 امتیازی شد و در همان رده دوم باقی ماند. آتلتیکو مادرید با 89 امتیاز صدرنشین است. رئال مادرید هم با 84 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
کارخانه تاتا موتورز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر: خوشحالم هنوز شانس صعود داریم


سرمربی فرانسوی آرسنال از اینکه تیمش هنوز شانس صعود دارد خوشحال است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، آرسنال در هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان دینامو زاگرب بود و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد. توپچی‌ها با توجه به شکست المپیاکوس برابر بایرن مونیخ همچنان شانس صعود دارند.

آرسن ونگر بعد از پیروزی برابر دینامو زاگرب گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. شروع خوبی برابر دینامو زاگرب نداشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم در نهایت، پیروز این دیدار حساس شویم.

او ادامه داد: برای اینکه امید به صعود داشته باشیم باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم. خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم، رسیدیم و از طرف دیگر هم بایرن مونیخ در دیدار برابر المپیاکوس به پیروزی رسید و این اتفاق، به سود ما بود. بسیار خوب است که امیدمان به صعود، حفظ شد. تا آخرین لحظه به تلاشمان ادامه می‌دهیم.

در این گروه بایرن مونیخ با پیروزی برابر المپیاکوس، صعودش را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کرد. المپیاکوس با 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و امید زیادی برای صعود دارد. آرسنال هم با 6 امتیاز در رده سوم است و باید در دیدار پایانی خود در یونان به مصاف المپیاکوس برود و تنها در صورت پیروزی در چنین دیداری است که می‌تواند به دور بعد راه یابد اما تیم یونانی حتی با یک تساوی هم به دور بعد راه پیدا می‌کند.

سرمربی توپچی‌ها درباره این دیدار نیز گفت: دیدار بسیار سختی پیش‌رو داریم. شکست دادن المپیاکوس در یونان بسیار سخت است ولی ما نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. المپیاکوس در دیدار رفت ما را شکست داده است و الان نوبت ماست که توانایی‌هایمان را اثبات کنیم.