ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بی‌باک: حریفانمان از سیاره‌های دیگر نیستند


مربی تیم ملی تکواندو گفت: با حریفان اصلی مان در المپیک بارها روبرو شده ایم و اینطور نیست که آنها از سیاره‌های دیگر آمده باشند.

خبرگزاری میزان: مهدی بی‌باک درباره آخرین شرایط تیم ملی تکواندو اظهار داشت: امیدوارم در مدت باقی مانده تا بازی‌های المپیک ریو بتوانیم به اهدافمان برسیم و تکواندوکاران را از لحاظ فنی و بدنی آماده این مسابقات کنیم، ضمن اینکه مسائل روحی و روانی در اولویت برنامه‌های آماده سازی المپیکی‌ها است.

وی ادامه داد: حریفان ما در المپیک ریو از سیاره‌های دیگر نمی‌آیند و همان‌هایی هستند که در مسابقات جهانی و آسیایی و نیز تورنمنت‌های مختلف بارها با آنها روبرو شده‌ایم اما در المپیک تکواندوکاری موفق است که بتواند بر عوامل محیطی غلبه کند و به جز شرایط فنی بتواند از لحاظ روانی هم از حریفش پیشی بگیرد.

مربی تیم ملی تکواندو گفت: در دو تورنمنت اروپایی که شرکت کردیم بازخوردهای خوبی گرفتیم و در مسابقات تدارکاتی آینده هم در نظر داریم با رفع اشکالات با آمادگی کامل در المپیک شرکت کنیم.


ویدیو مرتبط :
بی باک،گله،اهنگ فوق العاده زیبای بی باک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیاره ای که در آن زود پیر می‌شوید



 

 

سیاره ای که در آن زود پیر می شوید

 

 

طول سال در یک سیاره تا چه اندازه می تواند کوتاه باشد. این سئوالی است که پس از رصد سیاره ای با سالی کوتاهتر از یک روز زمین به وجود آمده است.

 

سیاره Cancri e 55 سال گذشته رصد شد. این سیاره "ابر زمینی" است با جرمی چند برابر سیاره سبز زمین بر مدار ستاره ای مشابه خورشید در حرکت است.

 

خلاءهای دیده شده در اطلاعات رصد شده درباره این سیاره به این معنی است که دوره مدارگردی سیاره که در ابتدا سه روز زمینی محاسبه می‌شد به اشتباه برآورد شده است.

 

سال واقعی این سیاره 17 ساعت و 41 دقیقه است. شاید سیاره دیگری نیز بر مدار ستاره SWEEPS-10 با سالی کوتاهتر از این وجود داشته باشد اما وجود آن تا کنون ناشناخته باقی مانده است.

 

ما معتقدیم این سیاره برای طولانی مدت در چنین دوره مداری کوتاهی حرکت نخواهد کرد." در صورتی که سیاره ای می توانست بدون ذوب شدن با فاصله ای برابر شعاع خورشید در مدار این ستاره حرکت کند سال این سیاره برابر سه ساعت بود.

 

در صورتی که سیاره ها در مدار اجرام فشرده تری از قبیل کوتوله های سفید، تب اختران و یا سیاهچاله ها نیز حرکت کنند با هر چه نزدیکتر شدن به این اجرام طول سال در آنها کاسته می شد. با این همه تا کنون هیچ سیاره به تایید رسیده ای در مدار یک کوتوله سفید یا یک سیاهچاله رصد نشده است...../تحلیل:tabnak.com