ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیک زاده: به رامین رضائیان هم لایی انداختم


مدافع ذوب آهن می گوید آماری که مجری 90 دارد، غلط است.

خبرآنلاین: هاشم بیک زاده از حضور در ذوب آهن و زندگی در اصفهان راضی است. هر چند جدایی از استقلال کمی بیک زاده را از کانون اخبار دور کرده ولی او مثل همیشه سوژه خوبی برای گفت و گوست. چند هفته پیش هاشم یک گل استثنایی در لیگ قهرمانان زد که شوتش از بین پاهای دروازه بان النصر عربستان رد شد. عادل فردوسی پور هم این گل را در 90 نشان داد و گفت هاشم برای معدود دفعات، لایی زد. البته بازیکنان استقلال می گویند عادل اطلاعات درستی ندارد چراکه او در این تیم، جزو لایی زن های خوب بود. هاشم هم وقتی با این سوال روبرو می شود، با خنده می گوید: «من در بازی پرسپولیس هم یک لایی به رامین رضائیان انداختم. سراغ چند تا از بچه های استقلال هم بروید و از آنها درباره لایی زدن های من بپرسد. من استاد لایی زدنم، به نظرم به عادل اطلاعات غلط داده اند. آمارش درست نبوده. حالا اینکه چرا گفته من یک بار لایی زده ام را، باید از خودش پرسید.»

البته بیک زاده یک لایی معروف هم از فرهاد مجیدی خورده است. او با خنده در این باره می گوید: «من آن موقع در سپاهان بازی می کردم و بازی را 4 بر 3 باختیم. من از فرهاد مجیدی لایی خوردم. در بازی پیش می آید. من هم کم لایی نزده ام.»


ویدیو مرتبط :
گل سوم ایران به گوام ( توسط رامین رضائیان )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیک زاده: به رامین رضائیان هم لایی انداختم / استاد لایی زدنم، به عادل اطلاعات غلط داده اند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیگ زاده

 مدافع ذوب آهن می گوید آماری که مجری 90 دارد، غلط است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ هاشم بیک زاده از حضور در ذوب آهن و زندگی در اصفهان راضی است. هر چند جدایی از استقلال کمی بیک زاده را از کانون اخبار دور کرده ولی او مثل همیشه سوژه خوبی برای گفت و گوست. چند هفته پیش هاشم یک گل استثنایی در لیگ قهرمانان زد که شوتش از بین پاهای دروازه بان النصر عربستان رد شد.

 

عادل فردوسی پور هم این گل را در 90 نشان داد و گفت هاشم برای معدود دفعات، لایی زد. البته بازیکنان استقلال می گویند عادل اطلاعات درستی ندارد چراکه او در این تیم، جزو لایی زن های خوب بود. هاشم هم وقتی با این سوال روبرو می شود، با خنده می گوید: «من در بازی پرسپولیس هم یک لایی به رامین رضائیان انداختم. سراغ چند تا از بچه های استقلال هم بروید و از آنها درباره لایی زدن های من بپرسد. من استاد لایی زدنم، به نظرم به عادل اطلاعات غلط داده اند. آمارش درست نبوده. حالا اینکه چرا گفته من یک بار لایی زده ام را، باید از خودش پرسید.»


البته بیک زاده یک لایی معروف هم از فرهاد مجیدی خورده است. او با خنده در این باره می گوید: «من آن موقع در سپاهان بازی می کردم و بازی را 4 بر 3 باختیم. من از فرهاد مجیدی لایی خوردم. در بازی پیش می آید. من هم کم لایی نزده ام.»