ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیک‌زاده: استقلال دربی را می‌برد


بازیکن سابق تیم فوتبال صبا گفت: استقلال روز جمعه یک بر صفر پرسپولیس را شکست می‌دهد.

خبرگزاری فارس: هاشم بیک‌زاده بازیکن مصدوم صبا که تماشاگر ویژه بازی بود، در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: هفته بعد هم مصدوم هستم اما بعد از تعطیلات می‌توانم برای صبا بازی کنم.

وی در مورد دربی 81 پایتخت گفت: این بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد.فکر می‌کنم تیمی که از نظر روحی بهتر باشد می‌تواند این مسابقه را ببرد. امیدوارم هواداران روز جمعه به ورزشگاه بروند و از استقلال حمایت کنند و برنده شوند.

وی در مورد اینکه دو تیم قبل از دربی پیروز شده‌اند و این مسئله چقدر می‌تواند روی دربی تأثیرگذار باشد ، گفت: برد و باخت قبل از دربی مهم نیست. تیمی در این مسابقه پیروز می‌شود که از نظر روحی آرامش داشته باشد.

بیک‌زاده در مورد اینکه نتیجه بازی را پیش‌‌بینی می‌کند، گفت: فکر می‌کنم استقلال یک بر صفر پیروز شود.

وی در مورد اینکه گلزن استقلال در این بازی چه کسی خواهد بود،‌گفت: نمی‌توانم گلزن را پیش‌بینی کنم اما امیدوارم استقلال برنده شود.

بازیکن صبای قم در مورد طلبش از باشگاه استقلال گفت: قرار است روز یکشنبه با افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال جلسه داشته باشم تا وضعیت طلبم مشخص شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره درگیری کی‌روش با کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: قبل از جام جهانی نیز بحث‌هایی پیش آمده بود. باید به تیم ملی کمک شود تا در آرامش کار کند. باید تیم ملی را حمایت کنیم. فکر می‌کنم این بحث‌ها کمکی به تیم ملی نکند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بعد از جدایی از استقلال تیم ملی را از دست داد، گفت: این صحبت درست نیست. من بعد از پایان مصدومیتم دوباره برمی‌گردم.


ویدیو مرتبط :
فتح الله زاده:استقلال به خاطر پروین دربی سال 79 را نبرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فریدون زندی: کسانی که برد استقلال را در دربی حتمی می دانند، فوتبال نمی فهمند



 

 

فریدون زندی: کسانی که برد استقلال را در دربی حتمی می دانند، فوتبال نمی فهمند

 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «پرسپولیس حریف قابل احترامی است و اینکه سه بار پیاپی به استقلال باخته متضمن برتری استقلال در مسابقه جمعه نخواهد بود هرچند به لحاظ روانی شرایط دو تیم قابل قیاس نیست.»

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت باشگاه استقلال، فریدون زندی گفت: «پس از بازی سخت و دشواری که تبریز داشتیم تمام تمرکزمان را برروی بازی جمعه گذاشته ایم تا همانند دربی قبل یک نمایش کامل و بی نقص را داشته باشیم. بازی تبریز انرژی بالایی از ما گرفت و با ریکاوری لازم مشغول مرور کارهای تاکتیکی برای دربی هستیم.»

وی ادامه داد: «به لحاظ فنی رقیب ما بازیکنان بزرگی دارد و اینکه استقلال تیم پر مهره ای است و حریف چنین شرایطی ندارد منصفانه نیست و به نظرم کسانی که چنین حرفی را می زنند و برتری استقلال را از پیش حتمی می دانند یا چیزی از فوتبال نمی دانند یا قصد دارند در رسانه های خود به نحوی فشار روانی برما وارد کنند که اگر برنده شدیم یک برد عادی تلقی شود و یا اگر خدای نکرده نتیجه لازم را نگرفتیم آنرا یک فاجعه قلمداد کنند.»

زندی افزود: «امیدوارم در دربی پیش رو فرصت بازی پیدا کنم چرا که انگیزه خاصی برای این مسابقه دارم. اعتقادی به پیش بینی ندارم اما امیدوارم برتر از حریف به لحاظ فنی باشیم و در کنار این برتری نتیجه لازم را هم کسب کنیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.»

وی پیرامون قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «وقتی از قضیه پلی آف مطلع شدم واقعا تاسف خوردم. یکی از دلایلی که فوتبال آسیا با اروپا فاصله دارد همین نوع برنامه ریزی هاست! مسابقاتی که نیمی از آن در یک سال و نیمی در سال دیگر انجام می شود و چنین قوانین عجیب و آماتوری دارد واقعا نوع مدیریت برگزاری آن زیر سوال می رود. خیلی متاسف شدم که با قانون و قرعه کشی آماتور و تمسخرآمیز کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با هموطنانمان در مرحله اول آن هم در یک تک بازی مسابقه دهیم. این نوع برنامه ریزی و قرعه باور کردنی نیست اما چاره ای نداریم و برای استارت لیگ قهرمانان آسیا باید کارمان را با شکست دادن ذوب آهن در تهران آغاز کنیم.»