ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیوگرافی سید جلال حسینی (فوتبالیست)



سید جلال حسینی,بیوگرافی سید جلال حسینی,عکس سید جلال حسینی

بیوگرافی سید جلال حسینی (فوتبالیست)
سید جلال حسینی در سال 1360 در شهر ساحلی بندر انزلی دیده به جهان گشود. وی سابقه بازی در باشگاه‌های ملوان بندر انزلی، سایپا کرج، سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را دارد. سید جلال حسینی همچنین سابقه حضور در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان کشورمان را دارد.

 

سید جلال حسینی در سال 2004 به تیم ملوان رفت و در یک سال حضور 30 بازی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند. سپس وی به سایپا کرج پیوست و حدود 4 سال پیراهن این تیم را پوشید و 117 بازی انجام داد و 8 گل زد.
حسینی در سال 2009 به سپاهان اصفهان رفت و پس از 3 سال حضور و 94 بازی، 4 گل به ثمر رساند. وی سال 2012 به پرسپولیس رفت و در 22 بازی یک گل به ثمر رساند.سید جلال حسینی در فوریه سال 2007 پیراهن تیم ملی را به تن کرد و مقابل بلاروس اولین بازی ملی خود را انجام داد.
وی تا پایان دور مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل 75 بازی ملی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند.

 

سید جلال حسینی,بیوگرافی سید جلال حسینی,عکس سید جلال حسینی

 
سابقه باشگاهی سید جلال حسینی:
لیگ برتر
- قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۶-۸۵ به همراه تیم سایپای البرز
- قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹-۸۸ به همراه تیم سپاهان اصفهان
- قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان
- قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان
- نایب قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۹۲-۹۱ به همراه تیم پرسپولیس


افتخارات فردی سید جلال حسینی:
برترین‌های فوتبال ایران
- دفاع سال فوتبال ایران ۸۶-۱۳۸۵ در تیم سایپای البرز
- دفاع سال فوتبال ایران ۸۷-۱۳۸۶ در تیم سایپای البرز
منبع : hamshahrionline.ir


ویدیو مرتبط :
سید جلال حسینی دختردار شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید جلال حسینی هم از دست استقلالی‌ها پرید



 

 

سید جلال حسینی هم از دست استقلالی‌ها پرید

 

بازیکنی که با استقلالی ها به توافق رسیده بود،قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.

سید جلال حسینی قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.این اتفاق در حالی افتاد که سید جلال یکی از بمب های فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات بود و استقلالی ها با اطمینان از اینکه حتما با این بازیکن قرار داد امضاء می کنند مدافعان خود را در لیست فروش قرار دادند.
به گزارش خبر آنلاین،حسینی که در حال حاضر در اردوی اتریش به سر می برد در حالی با سپاهانی ها به توافق رسیده است که رییس هیئت مدیره این باشگاه چندی قبل اعلام کرده بود او یکی از بازیکنانی است که سال گذشته سقف قرار داد را رعایت نکرده بود!هر چند محمد رضا ساکت در گفت و گوی دیگری منکر این قضیه شد اما این شایعه یک بار دیگر در لیگ پیچیده است که سید امسال هم بالای سقف قرارداد امضا کرده است.
با همه این تفاسیر مدافعی که حالا بمب خنثی شده حاجی فتح الله لقب گرفته است برای یک فصل دیگر در اصفهان توپ خواهد زد.سپاهانی ها برگه قرارداد را از طریق فکس برای او ارسال کرده اند و او با امضای آن با وجود قولی که به سرپرست آبی پوشان داده بود به حضور در استقلال «نه» گفت.