ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیماری کی‌روش یک کلاغ چهل کلاغ شد


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بیماری سرمربی تیم ملی «یک کلاغ چهل کلاغ شده است» گفت: درخواست مرخصی کارلوس کی‌روش ارتباطی به بیماری‌اش ندارد. قطعا او به کارش ادامه خواهد داد.

خبرگزاری مهر: شهرام دبیری درباره اینکه یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام کرده بیماری کارلوس کی‌روش جدی است و احتمالا او از ایران خواهد رفت، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و ما صحبتی در این‌باره نداشته‌ایم. بیماری کی‌روش جدی نیست و او به کارش در تیم ملی  ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: علی کفاشیان در جلسه هیات رئیسه اعلام کرد که کی‌روش قبلا کسالتی داشته ولی در حال حاضر مشکل خاصی ندارد. کفاشیان گفت که کی‌روش مرخصی بیشتری درخواست کرده است. ما هم به رئیس فدراسیون فوتبال اختیار کامل دادیم که در اینباره تصمیم گیری کند و اگر لازم بود، به سرمربی تیم ملی مرخصی بدهد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که میزان مرخصی درخواستی کی‌روش چقدر است، گفت: کی‌روش در قراردادش دو ماه مرخصی دارد ولی او الان صرفنظر از اینکه چقدر از مرخصی‌هایش را پشت سر گذاشته، دو ماه مرخصی می‌خواهد. به همین دلیل اگر به کشورش برگردد، دو ماه دیگر به ایران بازخواهد گشت. به هر حال همه چیز به کفاشیان بستگی دارد و او در این زمینه اختیار تام گرفته است.

دبیری خاطرنشان کرد: چون نتایج کی‌روش هم قابل قبول بوده و از سویی تیم ملی برنامه خاصی ندارد، هیات رئیسه از تصمیم کفاشیان در قبال مرخصی سرمربی تیم ملی حمایت خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه آیا مرخصی کی‌روش ارتباطی به بیماری‌اش دارد یا خیر، گفت: خیر، این مرخصی ارتباطی به بیماری کی‌روش ندارد. همانطور که گفتم تیم ملی برنامه و اردوی خاصی ندارد و برای همین درخواست مرخصی شده است.


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان انیمیشن بیشه مثل ها - یک کلاغ چهل کلاغ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قصه زیبای یک کلاغ چهل کلاغ



قصه زیبای یک کلاغ چهل کلاغ

قصه زیبای یک کلاغ چهل کلاغ

ننه كلاغه صاحب یك جوجه شده بود . روزها گذشت و جوجه كلاغ كمی بزرگتر شد . یك روز كه ننه كلاغه برای آوردن غذا بیرون میرفت به جوجه اش گفت : عزیزم تو هنوز پرواز كردن بلد نیستی نكنه وقتی من خونه نیستم از لانه بیرون بپری و ننه كلاغه پرواز كرد و رفت .

هنوز مدتی از رفتن ننه كلاغه نگذشته بود كه جوجه كلاغ بازیگوش با خودش فكر كرد كه می تواند پرواز كند و سعی كرد كه بپرد ولی نتوانست خوب بال وپر بزند و روی بوته های پایین درخت افتاد .

همان موقع یك كلاغ از اونجا رد میشد ،چشمش به بچه كلاغه افتاد و متوجه شد كه بچه كلاغ نیاز به كمك دارد . او رفت كه بقیه را خبر كند و ازشان كمك بخواهد

پنج كلاغ را دید كه روی شاخه ای نشسته اند گفت :”‌ چرا نشسته اید كه جوجه كلاغه از بالای درخت افتاده.“ كلاغ ها هم پرواز كردند تا بقیه را خبر كنند .

تا اینكه كلاغ دهمی گفت : ”‌ جوجه كلاغه از درخت افتاده و فكر كنم نوكش شكسته . “ و همینطور كلاغ ها رفتند تا به بقیه خبر بدهند .

كلاغ بیستمی گفت :”‌ كمك كنید چون جوجه كلاغه از درخت افتاده و نوك و بالش شكسته .“

همینطور كلاغ ها به هم خبر دادند تا به كلاغ چهلمی رسید و گفت :”‌ ای داد وبیداد جوجه كلاغه از درخت افتاده و فكر كنم كه مرده .“

همه با آه و زاری رفتند كه خانم كلاغه را دلداری بدهند . وقتی اونجا رسیدند ، دیدند ، ننه كلاغه تلاش میكند تا جوجه را از توی بوته ها بیرون آورد .

كلاغ ها فهمیدند كه اشتباه كردند و قول دادند تا از این به بعد چیزی را كه ندیده اند باور نكنند .

از اون به بعد این یك ضرب المثل شده و هرگاه یك خبر از افراد زیادی نقل شود بطوریكه به صورت نادرست در آید ، می گویند خبر كه یك كلاغ، چهل كلاغ شده است.

پس نباید به سخنی كه توسط افراد زیادی دهن به دهن گشته، اطمینان كرد زیرا ممكن است بعضی از حقایق از بین رفته باشد و چیزهای اشتباهی به آن اضافه شده باشد.

منبع:tebyan.net