ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیل: برای اتلتیکومادرید متأسفم


مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید از کسب دومین عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان در عرض تنها سه سال ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری میزان: گرت بیل که در پیروزی تیم فوتبال رئال‌مادرید مقابل اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، پنالتی سوم تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل تبدیل کرد، بعد از این بازی به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا حس جالبی است. بعد از زدن پنالتی هم به مراتب نسبت به قبل پنالتی زدنم هیجان‌زده‌تر بودم.

وی افزود: برای اتلتیکومادرید متأسفم که باید از میلان دست خالی بازگردد اما به هر حال از قهرمانی رئال خوشحالم.

بیل که حالا باید تمرکز خود را روی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2016 بگذارد، در پایان تصریح کرد: ما با تیم ملی ولز برای قهرمانی به فرانسه می‌رویم.


ویدیو مرتبط :
متأسفم برا بعضیا .....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیل کلینتون: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست



 

 

بیل کلینتون: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

 

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به رشد سریع اقتصادی کشورهایی همچون چین و هند تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا نفوذ خود را به عنوان یک ابرقدرت از دست داده است.

به نقل از خبرگزاری نووستی، "بیل کلینتون" که در کنفرانسی در اوکراین حضور داشت با اشاره به از دست رفتن جایگاه آمریکا به عنوان یک ابرقدرت جهانی تاکید کرد: آمریکا به تداوم اصلاحات در بخش صنعت احتیاج دارد.

وی تاکید کرد: ما هم اکنون از کشورهایی همچون چین و هند به علت رشد سریع اقتصادی آنها عقب افتاده ایم.

رئیس جمهور اسبق آمریکا در ادامه با اشاره فعالیت های خود پس از پایان دوران زمامداری ریاست جمهوری اظهار داشت: در تلاش هستم پل دوستی میان آمریکا و کشورهای دیگر را در آینده تقویت کنم.