ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیلیارد به بازی‌های المپیک 2020 اضافه شد


با موافقت فدراسیون جهانی، بیلیارد و اسنوکر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، با اعلام میزبان المپیک و موافقت فدراسیون جهانی، بیلیارد و اسنوکر در المپیک 2020 توکیو حضور خواهد داشت.

با توجه به اینکه میزبان بازی‌های المپیک این اجازه را دارد تا یک رشته را برای حضور در المپیک معرفی کند، توکیو که میزبان بازی‌های 2020 است اعلام کرد بیلیارد و اسنوکر در این مسابقات شرکت خواهد کرد. این موضوع مورد موافقت کمیته بین‌المللی المپیک نیز قرار گرفته است.

بیسبال یکی از ورزش‌های محبوب در ژاپن است اما بعد از رایزنی‌های مختلف سرانجام قرار شد بیلیارد به المپیک اضافه شود.

پیش از این گلف و راگبی جواز حضور در المپیک ریو را پیدا کرده بودند.


ویدیو مرتبط :
فن آوری تلویزیون برای بازی های المپیک 2020

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلمی که مصطفی زمانی برای بازی در آن ۱۵ کیلو وزن اضافه کرد + عکس



 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

مصطفی زمانی نقش‌اش در فیلم «من همسرش هستم» را دور از زندگی خود دانست و گفت برای بازی در این فیلم 15 کیلو وزن اضافه کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، نشست پرسش و پاسخ فیلم «من همسرش هستم» به کارگردانی مصطفی شایسته روز سه‌شنبه با حضور کارگردان، مصطفی زمانی بازیگر، نازنین لیقوانی نویسنده، نازنین مفخم تدوینگر، سارا سمیعی طراح صحنه و لباس، آنتونیا شرکا منتقد و محمود گبرلو مجری کارشناس در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

 

در ابتدای نشست مصطفی شایسته کارگردان فیلم گفت: «نقاط ضعف گفته‌شده در فیلم ارتباطی به فیلمنامه ندارد و همه به خواسته و نظر من بود. ما از بین خانواده‌های مختلف که در جامعه امروزی وجود دارند خانواده‌ای را در نظر گرفتیم که با یکدیگر این گونه رفتار می‌کنند.»

 

 

 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

 

مصطفی زمانی در بخش دیگری از این نشست، بیان کرد: «وقتی فیلمنامه را خواندم احساس کردم شاید این نقش برای من سخت باشد، چون دور از زندگی من بود و باید نقش پدری را که صاحب دو فرزند است، ایفا می‌کردم، اما آقای شایسته اصرار داشتند من این نقش را بازی کنم.»

 

وی ادامه داد: «من برای بازی در این فیلم چیزی حدود 15 کیلو وزن اضافه کردم و سعی کردم مردی تنبل و بی‌حرکت را نشان بدهم.»

 

 

 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

 

«من همسرش هستم» داستان یک زوج جوان است که به واسطه یک اتفاق، دچار مشکلی پیش‌بینی نشده‌ در زندگی خانوادگی خود می‌شوند.

 

نیکی کریمی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری‌یکتا، مریم شیرازی، نیکا خسروآبادی و مریم عبدلی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.... /  khabaronline.ir