ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیلسا از سرمربیگری مارسی استعفا کرد


سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال المپیک مارسی تنها پس از اولین شکست تیمش برابر کائن از سمت خود استعفا و با هواداران تیمش خداحافظی کرد.

خبرگزاری فارس: مارچلو بیلسا که به هواداران مارسی قول قهرمانی داده بود پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر کائن در کنفرانس خبری خود حاضر شد و به جای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران سخنرانی کوتاهی کرد و سپس از سمت خود استعفا کرد.

این خداحافظی خیلی هم به تعصب او و خشمش از شکست مارسی مربوط نمی‌شود بلکه می‌تواند خداحافظی پیش بینی شده‌ای باشد برای آغاز رسمی مذاکرات با عربستان. هر چند در این فرایند، رقبای بیلسا گوی سبقت را ربوده‌اند.

چهار روز پیش بود که روزنامه های عربی نوشتند: مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی مشهور المپیک مارسی به زودی هدایت تیم ملی عربستان را بدست خواهد گرفت.

خداحافظی عجیب بیلسا دلخوری مردم مارسی را هم در پی داشته و همه از علت این استعفای ناگهانی سوال می‌کنند.

بیلسا در سال 2007 به عنوان سرمربی تیم ملی شیلی انتخاب شد و توانست تیم شیلی را در پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی پس از برزیل در ردیف دوم قرار دهد و بعد از 12 سال این تیم را به جام جهانی 2010 ببرد. پیروزی‌های چشمگیر شیلی برابر تیمهایی چون آرژانتین، پرو، ونزوئلا، کلمبیا و اکوادور از وی یک مربی مشهور و توانمند ساخت.


ویدیو مرتبط :
استعفا درخشان از سرمربیگری پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیلسا از سرمربیگری شیلی استعفا داد



 

 

 

بیلسا از سرمربیگری شیلی استعفا داد

 

بیلسا از سرمربیگری شیلی استعفا داد

مارچلو بیلسا از این پس روی نیمکت تیم ملی شیلی نخواهد نشست.

اصرار سران فدراسیون فوتبال شیلی برای ادامه‌ی همکاری با مارچلو بیلسا سرانجام سودی نبخشید و او از سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور استعفا داد.

بیلسا که توانسته بود شیلی را پس از 12 سال به جام جهانی برساند، درباره‌ی دلیل استعفایش گفت: این تصمیم را پنجشنبه گرفته بودم و اکنون آن را به طور رسمی اعلام می‌کنم. دلیل استعفای من هم شخص سرخیو ژادو بود که پس از قرارگرفتن در سمت ریاست اتحادیه فوتبال حرفه‌ای شیلی هر کاری که می‌توانست انجام داد تا من را به استعفا مجبور کند.

رسانه‌های شیلی از خوزه پکرمن و کلودیو بورگی به عنوان نامزدهای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور پس از استعفای بیلسا نام بردند.

تیم ملی فوتبال شیلی در جام جهانی 2010 در گروه اسپانیا قرار داشت و توانست پس از این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند هر چند شاگردان بیلسا درمرحله بعد مقابل برزیل با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داده و از گردونه رقابتها خارج شدند.