ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیلاردو: دست از سر مسی بردارید


سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین به ستایش از سیمئونه پرداخت و او را شایسته مربیگری در هر تیمی چه باشگاهی و چه ملی دانست. او از آرژانتینی‌ها خواست که دست از انتقاد مسی بردارند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از شبکه اسپورت آرژانتین، کارلوس بیلاردو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین که توانست با این تیم قهرمانی در جام جهانی 1986 مکزیک را به دست آورد به ستایش از دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پرداخت و او را شایسته مربیگری در هر تیمی دانست.

سیمئونه چند سالی است که در اتلتیکو مادرید مربیگری می‌کند و توانسته تغییر و تحول زیادی در این تیم به وجود آورد. این مربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید را با وجود دو غول بزرگ رئال مادرید و بارسلونا قهرمان رقابت‌های لیگا کرد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافت. تیم او در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی داشته است و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

بیلاردو به ستایش از سیمئونه پرداخت و گفت: سیمئونه نشان داد که چه مربی بزرگی است. او توانایی‌های بسیار زیادی دارد و براین باور هستم که توان مربیگری در هر تیمی چه باشگاه و چه ملی را دارد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین در ادامه سخنان خود گفت که خود را برای نامزدی رئیس فدارسیون فوتبال آرژانتین آماده کرده بود، اما در نهایت انصراف داد: براین باورم که گزینه خوبی برای ریاست فدارسیون فوتبال آرژانتین بودم و همه شاخص‌های لازم برای این پست را داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم که کناره گیری کنم.

او در پایان سخنان خود از آرژانتینی‌ها یک خواسته جدی داشت و آن این که دست از انتقاد مسی بردارند. او گفت: از آرژانتینی‌ها می‌خواهم که دست از انتقاد مسی بردارند، چرا که این احتمال وجود دارد که او دیگر برای تیم ملی بازی نکند و از بازی‌های ملی خداحافظی کند.


ویدیو مرتبط :
همسر بیت اللّٰه عباسپور:دست از سر ما بردارید!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عقیلی: دست از سر ما بردارید


عقیلی گفت: من از آنهایی که می خواهند هنوز لیگ شروع نشده حاشیه سازی کنند می خواهم دست از سر من و رحمتی بردارند.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: حاشیه سازان نمی توانند میانه من و رحمتی را خراب کنند.

هادی عقیلی در ارتباط با خبری منتشر شده از وی روی برخی از سایت های خبری مبنی بر اینکه وی در یک محفل خصوصی علیه مهدی رحمتی صحبت کرده و مدعی شده دور شدن وی از تیم ملی تقصیر رحمتی است اظهار داشت: وقتی امروز صبح به من خبر دادند که چنین خبری روی سایت های ایرانی منتشر شده تعجب کردم و از این تاسف خوردم که چطور وقتی من در اسلوونی در حال تمرینات بدنسازی و آماده سازی هستم برایم چنین حاشیه ای درست می کنند.

وی افزود: قضیه کنار رفتن من از تیم ملی با مهدی رحمتی کاملا فرق می کرد و ما دو نفر برای بازگشت به تیم ملی به هم نیازی نداشتیم. من خودم نامه فدراسیون را امضا نکردم و این مسئله هیچ ربطی به رحمتی نداشته است. رحمتی و من هر دو عاقل و بالغ هستیم  و هر یک می توانیم برای خود تصمیم بگیریم و نیازی نیست که منتظر توصیه هم باشیم. مگر من با توصیه رحمتی از تیم ملی خارج شدم که به توصیه او بخواهم مقدمات بازگشتم به تیم ملی را فراهم کنم؟

عقیلی تاکید کرد: من از آنهایی که می خواهند هنوز لیگ شروع نشده حاشیه سازی کنند می خواهم دست از سر من و رحمتی بردارند. من نه با رحمتی و نه با هیچ کس دیگری مشکلی ندارم واکنون بازیکن تیم ملی نیستم که چنین مواردی را مطرح می شود. می خواهم بدون حاشیه تمام تمرکزم روی فوتبال باشد و به همه حاشیه سازها می گویم که به فکر خراب کردن میانه من و رحمتی نباشند.