ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیزنس بعدی علی دایی مشخص شد




  اخبارورزشی  -افتتاح رستوران؛
بیزنس بعدی علی دایی مشخص شد

بعد از افتتاح فروشگاه ورزشی، حالا علی دایی قصد دارد تا رستوران سنتی اش را بازگشایی کند.

 قرار است امروز مراسم افتتاح رستوران سنتی و فست فود علی دایی برگزار شود.

این رستوران در خیابان کارگر شمالی نرسیده به جلال آل احمد، قرار دارد و دایی برای افتتاح، از ورزشکاران مشهور و هنرپیشه‌ها دعوت کرده تا حضور به هم رسانند و در این مراسم شرکت کنند.

 درست مثل مراسم افتتاح فروشگاه که انواع و اقسام ورزشکاران و هنرمندان در آن حضور داشتند.
 

اخبار,اخبار ورزشی, علی دایی

اخبار ورزشی -  ورزش سه


ویدیو مرتبط :
جدیدترین بیزنس علی دایی و برادرانش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلان بعدی سریال جنگ دایی و مایلی کلید خورد؛ چرا دیروز علی دایی به دادسرا رفت؟



مایلی کهن , شکایت دایی , علی دایی , اخبار

 

وکیل علی دایی که به خاطر شکایت محمد مایلی کهن به دادسرا احضار شده بود با قید کفالت آزاد شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مایلی کهن چندی قبل و پس از شکایت دایی تصمیم گرفت از دایی و وکیلش شکایت کند که پیرو این شکایت رسمی، عسگری پیش بین، وکیل رسمی علی دایی پس از احضار به دادسرا با قید کفالت آزاد شد.

لازم به ذکر است که مایلی کهن نیز چندی قبل به دلیل شکایت دایی به دادسرا احضار شده و با قید کفالت به منزل رفته بود.

عسگری پیش بین به دلیل آنچه اظهارات توهین آمیز خوانده شده است به دادسرا احضار شده بود.

اما پس از آزادی وکیل دایی، سرمربی راه آهن کار را تمام شده ندانست و شکایت نامه ای علیه مایلی کهن پر کرد. وی به همراه وکیل خود نزد بازپرس بنی حسینی رفت و بیش از یک ساعت به تشریح علل شکایت خود پرداخت.

در حالیکه هنوز سرانجام شکایت قبلی علی دایی و محمد مایلی کهن از یکدیگر مشخص نیست و رایی در مورد این پرونده ها صادر نشده علی دایی به همراه وکیلش در شعبه 4 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه واقع در دادستانی تهران حاضر شد تا شکایت دیگری علیه محمد مایلی کهن در دادگاه طرح کند.

گفته می شود شکایت جدید علی دایی از مایلی کهن مربوط به مصاحبه های اخیر مایلی کهن است که در آن علی دایی را بدون اینکه نامی از او ببرد آقای پول پرستی نامیده بود. ظاهرا دایی به دلیل استفاده مایلی کهن از این واژه و همچنین ادعای نشر اکاذیب از مایلی کهن شکایت جدیدی کرده است.

گفتنی است پیش از این در سال های قبل دایی یک بار از مایلی کهن شکایت کرد که در نهایت با پادرمیانی دوستان و بزرگان و حلالیت طلبی مایلی کهن ماجرا ختم به خیر شد اما بعد از آن دوباره مایلی کهن در این فصل مصاحبه های تندی علیه دایی کرد.