ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیرانوند: فرکی گفت هافبکم را پیدا کردم!


علیرضا بیرانوند گلر نفت‌تهران در بازی با تراکتورسازی نمایش فوق العاده‌ای داشت و پاس گل دوم را هم خودش داد.

ورزش سه: بیرانوند در مورد این دیدار گفت: اول از همه خدا را شکر می‌ کنم برای اینکه در نیم فصل اول جزو تیم های بالای جدول بودیم. ما می‌ توانستیم با اقتدار قهرمان نیم فصل هم شویم. ما اگر در 4، 5 بازی دقایق آخر بازی را از دست نمی‌ دادیم با اختلاف زیاد نسبت به دیگر تیم ها قهرمان می‌ شدیم ولی باز هم ناشکری نمی‌ کنیم. تراکتور تیم صدرجدول است و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. ما هم یک مربی با دانش به اسم منصوریان داریم که رفاقتش با بچه ها روی روند خوب ما تاثیرگذار است.

گلر نفت در مورد عملکرد خودش ادامه داد: اگر قشنگ بازی را نگاه کرده باشید می‌ دانید که به غیر از آن پاس گل 4، 5 موقعیت خطرناک دیگر هم ایجاد کردم. در تمرینات روی شروع مجددها خیلی کار می‌ کنم. البته اگر رضایی آن توپ را گل نمی‌ کرد هرگز پاس من دیده نمی‌ شد پس کار تیمی مهم است. من خیلی خوشحالم که یکی از بهترین سایت های ورزشی من را با نویر و اشمایکل مقایسه کرده بود. امیدوارم دچار غرور نشوم.

او در همین باره گفت: زمان حسین آقا فرکی در بازی های دوستانه من هافبک وسط هم بازی می‌ کردم. فرکی به شوخی به بچه ها می‌ گفت من هافبک خودم را پیدا کردم. کار با پایم خوب است امیدوارم روز به روز هم بهتر شود.

بیرانوند در مورد دیدار با صنعت ساری افزود: ما با تمام قوا و برای برد به این دیدار می‌ رویم. صنعت ساری دو تیم لیگ‌برتری را شکست داده. ما هم می‌ خواهیم جزو 4 تیم باشیم و هرطور شده صعود کنیم.


ویدیو مرتبط :
سخنان فرکی پس از قهرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیسی ها بدل بیرانوند را پیدا کردند


در روزهایی که استقلالی‌ها به دروازه بان نفت اتهام کم کاری احتمالی زده‌اند، پرسپولیسی‌ها سراغ مهاجم سایپا رفتند.

خبرآنلاین: در روزهایی که استقلالی‌ها به دروازه بان نفت اتهام کم کاری احتمالی زده‌اند، پرسپولیسی‌ها سراغ مهاجم سایپا رفتند.

رقابت همزمان پرسپولیس و استقلال در هفته‌های پایانی لیگ، بقیه تیم‌های لیگ برتری را هم درگیر کرده است. علیرضا منصوریان، خودش را سرباز استقلال می‌داند و علی دایی آماده است هفته آخر برای استقلال دردسر درست کند. سرنوشت استقلال خوزستان هم هفته آخر به تیم یحیی گل‌محمدی گره می‌خورد.

در این شرایط، بازیکنانی که به یکی از این دو تیم علاقه دارند هم در معرض اتهام هستند. علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی که از همین حالا به پرسپولیس فصل بعد لینک شده‌اند و جدیدا، میلاد میداودی که گفته می‌شود در لیست فصل بعد مظلومی قرار دارد.

میداودی زمانی که در استقلال اهواز بازی می‌کرد، در آخرین بازی‌اش مقابل استقلال دروازه این تیم را باز کرد اما بعد از رفتن به استقلال و جدایی از این تیم، هیچ وقت نتوانسته به آن‌ها گل بزند. میداودی نیم فصل دوم لیگ دوازدهم در آلومینیوم هرمزگان بود، لیگ سیزدهم پیراهن استقلال خوزستان را پوشید و دو فصل اخیر در سایپا بازی می‌کند. او با پیراهن همه این تیم‌ها مقابل استقلال بازی کرده اما نتوانسته گل بزند. بر خلاف بازی با استقلال، بازی‌های میداودی مقابل پرسپولیس با درخشش یا گلزنی او همراه بوده‌اند. میداودی هم مانند بیرانوند، پیش از دیدار مقابل تیم مورد علاقه اش دست به مصاحبه زده و از خواسته قلبی اش برای قهرمانی استقلال پرده برداشته است. این در حالی است که این بازیکن امید اصلی تیم بحران زده جلالی برای گلزنی به استقلال است. یکی از مهم ترین ستاره‌هایی که این هفته، نمایش او زیر ذره بین قرار دارد.

بعد از اینکه استقلالی ها به صفحه بیرانوند حمله کردند و او را متهم به پرسپولیس بودن و راه دادن به این تیم در بازی مستقیم کردند و البته در برخی موارد خود پرسپولیس ها هم از این گلر خواستند این بازیکن پرسپولیسی به پرسپولیس راه بدهد، حالا هواداران سرخ به صفحه میداودی رفته اند و او را متهم به کم کاری مقابل تیم سابقش متهم کرده اند! اتفاقی که هنوز نیفتاده است.