ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیرانوند: در حال دیوانه شدن هستم


دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران عصر روز گذشته مورد توهین عده‌ای از هواداران فوتبال قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: روز گذشته و پس از پایان تمرین تیم فوتبال نفت اتفاق عجیبی رخ داد و تعدادی از هواداران منتسب به تیم استقلال به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت فحاشی کردند.

این عده از بیرانوند گله داشتند که چرا عدد 6 را نشان داده و چرا گفته آرزو می‌کند پرسپولیس قهرمان می‌شود.

علیرضا بیرانوند با تائید این خبر گفت: خدا را شکر که مدیران و بازیکنان نفت جلوی اتفاقات بعدی را گرفتند اما واقعا در حال دیوانه شدن هستم که چرا این همه بلا سر من می‌آید.

وی ادامه داد: قبل از بازی با پرسپولیس کلی به خانواده‌ام فحش دادند و الان هم این مسائل پیش می‌آید. نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم.


ویدیو مرتبط :
حال دیوانه را دیوانه میفهمد مهدی امینیان (جنون و مستی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاریخی ترین جمله کروش: آمده بودم شما را تغییر بدهم خودم در حال تغییر هستم!



کارلوس کی روش , فوتبال

 

فوتبال ما تغییرات را برنمی تابد 

کی روش دیگر خیلی به نداشته های ما کاری ندارد. آنچه هست را پذیرفته و دارد با آن کنار می آید. کافی است بدانیم او چندی پیش در گفت و گو با دستیاران و همکاران ایرانی اش گفته بود« آمده بودم فوتبال ایران را تغییر بدهم و به سمت حرفه ای شدن ببرم اما خودم دارم ایرانی می شوم و انگار تغییر کرده ام» این جمله هزار کتاب حرف در خود دارد. همین وبس.

پ.ن: راوی این ماجرا یکی از همکاران کروش است..../سایت گل