ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیرارلی:می‌توانستیم درفینال باایران بازی کنیم


کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی برابر ایران در دیدار رده بندی لیگ جهانی تاکید کرد: به نظرم ایران و ایتالیا می‌توانستند در بازی فینال برابر هم قرار گیرند.

خبرگزاری مهر: امانوئل بیرارلی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر ایران و کسب مدال برنز لیگ جهانی 2014 اظهار داشت: از پیروزی برابر ایران بسیار خوشحال هستم. ما اهداف بزرگ‌تری داشتیم، اما نتوانستیم به آن برسیم.

وی با بیان اینکه ما و ایران می‌توانستیم در دیدار فینال با هم دیدار کنیم، ادامه داد: ایران تیم خیلی بزرگی است، البته امروز ما خیلی خوب کار کردیم و توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. ایران خیلی پیشرفت کرده و الان جز بهترین تیم‌های دنیا است.

تیم ملی والیبال ایتالیا یکشنبه شب با پیروزی 3 بر صفر مقابل ایران به مقام سوم رقابتهای لیگ جهانی دست یافت.


ویدیو مرتبط :
امانوئل بیرارلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی های زیبا و جالب محلی و قدیمی



 

 

ارهنگ ارهنگ اسب چه رنگ؟


نوعی بازی محلی بوده که از قدیم در بین نوجوانان رواج داشته بازیکنان شامل دو گروه 5 نفره بوده و یکی از افراد گروه نقش اُستا را اجرا می کند .

گروه اول می گوید ارهنگ ارهنگ . گروه دوم می گوید اسب چه رنگ ؟ گروه اول اسبی را با مشخصات خاص نام می برد . گروه دوم در پاسخ می گوید بزن و برو چکار داری از اینجا بازی شروع می شود . دو اُستا با هم در یکجا ایستاده و

به نظاره دو گروه می نشینند گروه اول که پاسخ درست داده با شلاق گروه دوم را تعقیب می کند . بازی تا زمانی ادامه می یابد که دو استا با هم اعلام کنند سیه جو با این عم کاربرعکس می شود و گروه دوم به تعقیب گروه دوم می پردازد . این تعقیب و گریز تا زمانی دامه می یابد که فردی دستگیر شود در این هنگام دستگیر شده را به محل دو استا برده و آن فرد بازنده اعلام می شود و از دوربازی اخراج میشود .

 

 

 

استخوان مهتاب

 

در این بازی دو گروه 5 نفره هستند . گروه اول استخوانی را پرتاب میکند و گروه دوم باید آن را پیدا کند . اگر گروه دوم پیدا نکردند باید گروه اول را به پشت سوار کنند و در کوچه های روستا به همین حالت حرکت کنند تا به درب خانهای رفته و در زده واز صاحب خانه می پرسند سواره بر سواره یا پیاده بر سواره ؟ اگر گفت: سواره بر سواره بر پشت سواری ادامه می دهند و اگر گفت: پیاده بر سواره جای گروه عوض می شود.