ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیت آشور به تورنتو پیوست


مدافع سابق تیم ملی کشورمان با امضای قراردادی از تیم ونکوور وایتکپس به تورنتو پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدافع سابق تیم ملی کشورمان با امضای قراردادی از تیم ونکوور وایتکپس به تورنتو پیوست.

استیون بیت آشور که در مقطعی به دعوت کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال کشورمان ملحق شد با امضای قراردادی راهی تورنتو شد تا ضعف این تیم در دفاع راست را بپوشاند.

تورنتو در سال 2015 میلادی 58 گل دریافت کرد و صاحب بدترین خط دفاعی شد این در حالی است که وایت کپس به همراه بیت آشور 36 گل خورد و بهترین خط دفاعی را داشت.

بیت آشور در 141 بازی خود در لیگ فوتبال امریکا MLS به همراه تیم های سن خوزه ارث کوئیک و ونکوور وایت کپس 2 گل به ثمر رساند و 24 پاس گل داد.

بیت آشور در هر یک از دو فصل گذشته 27 بار در ترکیب اصلی وایت کپس قرار گرفت و در مجموع 8 پاس گل داد.

این مدافع سابق تیم ملی کشورمان در سال 2015 میلادی 197.167 دلار دستمزد می گرفت که این رقم در مقایسه با سال قبل 20هزار دلار افزایش یافته بود.


ویدیو مرتبط :
معرفی استیون بیت آشور یا همان مهرداد بیت آشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیت‌آشور به ونکوور پیوست



اخبار ,اخبار ورزشی,مهرداد بیت‌آشور

 

اخبار ورزشی - بیت‌آشور به ونکوور پیوست

مهرداد بیت‌آشور پس از توافق با مسئولان ونکوور تست‌های پزشکی خود را در باشگاه جدیدش پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، مهرداد بیت‌آشور که دو فصل گذشته را در سن خوزه آمریکا گذراند در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان داد و در سال 2012 در تیم منتخب ستارگان لیگ آمریکا قرار گرفت.

در حالی که گفته می‌شد قرار است بیت‌آشور پس از جدایی از سن خوزه به اروپا برود، در نهایت با باشگاه ونکوور کانادا به توافق رسید و روز گذشته نیز معاینات پزشکی خود را در تیم جدیدش پشت سر گذاشت تا مشکلی برای امضای قرارداد با این تیم نداشته باشد.

بیت‌آشور که می‌توانست هم برای تیم ملی آمریکا و هم برای تیم ملی ایران بازی کند در سال 2013 تصمیم گرفت دعوت کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران را بپذیرد و برای تیم ایران به میدان برود. او تاکنون سه بازی ملی را در کارنامه خود برای ایران دارد.

این مدافع 27 ساله طی 87 بازی برای سن خوزه دو گل به ثمر رساند و 16 بار نیز پاس گل داد.

در حالی که باشگاه ونکوور از نهایی شدن خرید مهرداد بیت‌آشور خبر داده باشگاه سن خوزه آمریکا اعلام کرد تا روز آخر زمان نقل و انتقالات ژانویه پیشنهادات به دست آمده برای بیت‌آشور را بررسی خواهید کرد و به زودی نام تیم جدید او اعلام می‌شود.
اخبار ورزشی - ایسنا