ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانی: استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد!


یک پیشکسوت استقلال گفت: تیم استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد.

خبرگزاری فارس: شاهین بیانی در مورد تساوی یک بر یک استقلال مقابل ملوان گفت: استقلال در این بازی بهترین شانس را داشت تا دوباره به کورس قهرمانی برگردد. نفت و تراکتورسازی امتیازات حساسی از دست داده بودند و بهترین فرصت بود که استقلال خود را به آنان نزدیک کند.با این حال استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد.

وی در مورد اختلاف 7 امتیازی استقلال با صدر جدول گفت: باید به این مسئله مهم دقت کنید که نفت و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند. بازی در لیگ قهرمانان آسیا انرژی زیادی از نفت و تراکتور خواهد گرفت. ذوب‌آهن 5 گل به نفت زد. بنابراین استقلال می‌تواند با آرامش و استراحت بیشتر به کورس برگردد. 12 امتیاز باقی مانده و خیلی اتفاقات در این 4 هفته پایانی رقم خواهد خورد.

بیانی در مورد اینکه چرا استقلال در چند هفته اخیر خوب نتیجه نمی‌گیرد، گفت: ذوب‌آهن 5 گل به نفت زد و تیم اوج‌گرفته‌ای است. ملوان هم با حضور فیروز کریمی شرایط بهتری پیدا کرده و تلاش می‌کند از سقوط فرار کند. یک نکته مهم دیگر این است که استقلال نیمکت قوی‌ای دارد اما فاصله بازیکنان نیمکت‌نشین و بازیکنان اصلی نفت تهران زیاد هستند. این مسئله هم می‌تواند به استقلال برای اینکه به قهرمانی برسد کمک کند.


ویدیو مرتبط :
گل شاهرخ بیانی به استقلال سال 1365

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانی: استقلال شانس قهرمانی دارد


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با پیروزی مقابل سپاهان نیم‌فصل دوم را خیلی خوب آغاز کرد و هنوز شانس قهرمانی دارد.

خبرگزاری فارس: شاهین بیانی در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل سپاهان گفت:‌ بازی خیلی خوبی بود این پیروزی شروع خیلی خوبی برای استقلال در نیم‌فصل دوم بود. استقلال بازی سخت و سنگینی را برد سپاهان حریف قدرتمندی است این پیروزی نوید خوبی را برای روزهای آینده استقلال خواهد داد. این تیم روز به روز و بازی به بازی بهتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه سرمربی سپاهان مدعی بود که تیمش از نظر تاکتیکی بهتر از استقلال بازی کرده است، گفت:‌ شرایط بازی متعادل بود روی هر دو دروازه استقلال و سپاهان توپ می‌آمد من اول فصل هم گفتم هر زمانی که فخرالدینی در جناح راست و یعقوب کریمی در جناح چپ برای استقلال بازی کند تعادل در جناحین استقلال برقرار می‌شود و استقلال بهتر بازی می‌کند به نظر من استقلال هنوزی شانس قهرمانی است.

بیانی در مورد اختلاف نظر بین کی‌روش و قلعه‌نویی گفت: در فوتبال این مسائل طبیعی است طرفین دیدگاهشان را می‌گویند اما به نظر من باید تکلیف کی‌روش هرچه زودتر مشخص شود اگر قرار است او در فوتبال ما بماند باید با شرایط جدید باشد و از وجودش در تیم‌های پایه هم استفاده کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه کی‌روش به قلعه‌نویی و درخشان بی‌احترامی کرده است، گفت: فدراسیون فوتبال نباید اجازه این کار را به کی‌روش بدهد این مسائل اصلاً قشنگ نیست.