ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانیه کوتاه جلالی نسبت به اهانت‌ها


سرمربی تیم فوتبال سایپا در بیانیه کوتاهی نسبت به اهانت ها واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت مجید جلالی، مجید جلالی در بیانه کوتاهی نسبت به اهانت ها واکنش نشان داد. متن بیانیه جلالی به شرح زیر است:

بنام خدا سلام به صداقت، سلام به راستی و درستی وسلام به وفا و قدرشناسی. فلسفه فوتبال رقابت در کمال راستی و درستی است،هرکسی مایل به برنده شدن است، ولی تفاوت ها در میزان تعهد به راستی و درستی است. فوتبال به ما یاد می دهد چگونه زندگی کنیم، چگونه در کنار مردم باشیم و چگونه به بنده گی خالص خداوند برسیم، البته فوتبال چیزهای بسیار دیگری هم می دهد و این ما هستیم که می توانیم انتخاب کنیم.

در مسیر فوتبال با افراد زیادی آشنا می شویم که هر کدام از دیدگاه خود یار ما می شوند ولی راه ما همواره در مسیر بندگی است. اینکه تا چه حد می توانیم بنده ای خالص تر و بهتر باشیم به انتخاب و اراده خودمان بستگی دارد.

گرایش به برنده شدن فاجعه بار ترین خصلتی است که می تواند هرکسی را از راه بنده گی خالصانه خارج کند. در تمام مراحل زندگی ورزشی خود "سعی" داشته ام از مسیر بنده گی خارج نشوم، قواعد سعی را می دانم و اینکه در تلاش بی حد برای پیمودن مسیر جهت رسیدن به هدف باید همواره نگاه ملتمسانه به لطف خدا جهت بدست آوردن نتیجه داشت. بنابراین ما موظف به نهایت تلاش هستیم و نتیجه حاصل لطف خداوند است، و نگاه به غیرخدا در این راه مسلما شرک و کفر آشکار است.

از سال 82 با همکاری تعدادی از دوستان و اقوام ʻ اقدام به انجام فعالیت های خیریه در جنوب تهران نمودیم و از آن سال تا کنون حدود 80 خانواده بی سرپرست و بد سرپرست را تحت پوشش در آوریم و با لطف خداوند در آستانه سال 93 با هدف آموزش و ترویج فرهنگ نیکوکاری بین کودکان ایران زمین موفق به کسب مجوزهای لازم از نیروی انتظامی شدیم. در اغلب تیم هایی که کار کردم سعی داشتم که روحیه کمک به محرومان و مستمندان را در ذهن بازیکنان نهادینه کنم و به این منظور بعداز هر پیروزی مبالغی از آنها جمع آوری و به اشکال مختلف در اختیار محرومان قرار می دادیم. همیشه نگران بودم که روزی این فعالیت ها موجبات تشویش خاطر بازیکنان را فراهم نکند و به همین منظور نمایندگانی از بازیکنان را به منزل تعدادی از این محرومان می بردم تا از بدبینی های احتمالی آینده جلوگیری کنم. البته تنها اجبار مرا وادار به گفتن کرد، چرا که کمک در نهان ارزشمندتر است. و در نهایت هرکس به اندازه سعی و تلاش خود به منزلت می رسد و در آخر هرچه هست میان ما و خداوند عادل و حکیم است.


ویدیو مرتبط :
واکنش های متفاوت نسبت به بیانیه هسته ای لوزان در آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه مجید جلالی در واکنش به اهانت ها



اخبار,اخبار ورزشی ,مجید جلالی

 

اخبار ورزشی - بیانیه مجید جلالی در واکنش به اهانت ها

مجید جلالی با انتشار بیانیه ای نسبت به اهانت هایی که درهفته های اخیر به او شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی سایپا بیانیه ای را نسبت به اهانت هایی که در هفته های گذشته به او شده بود صادر کرد.در متن بیانیه جلالی که روی سایت شخصی او منتشر شده،‌ آمده است:

بنام خدا. سلام به صداقت. سلام به راستی و درستی و سلام به وفا و قدرشناسی. فلسفه فوتبال رقابت در کمال راستی و درستی است، هرکسی مایل به برنده شدن است ولی تفاوت‌ها در میزان تعهد به راستی و درستی است. فوتبال به ما یاد می‌دهد چگونه زندگی کنیم، چگونه در کنار مردم باشیم و چگونه به بندگی خالص خداوند برسیم، البته فوتبال چیزهای بسیار دیگری هم می‌دهد و این ما هستیم که می‌توانیم انتخاب کنیم.

در مسیر فوتبال با افراد زیادی آشنا می‌شویم که هر کدام از دیدگاه خود یار ما می‌شوند ولی راه ما همواره در مسیر بندگی است. اینکه تا چه حد می‌توانیم بنده‌ای خالص‌تر و بهتر باشیم به انتخاب و اراده خودمان بستگی دارد. گرایش به برنده شدن فاجعه‌بارترین خصلتی است که می‌تواند هرکسی را از راه بندگی خالصانه خارج کند. در تمام مراحل زندگی ورزشی خود "سعی" داشته‌ام از مسیر بندگی خارج نشوم، قواعد سعی را می‌دانم و اینکه در تلاش بی‌حد برای پیمودن مسیر جهت رسیدن به هدف باید همواره نگاه ملتمسانه به لطف خدا جهت بدست آوردن نتیجه داشت. بنابراین ما موظف به نهایت تلاش هستیم و نتیجه حاصل لطف خداوند است و نگاه به غیرخدا در این راه مسلماً شرک و کفر آشکار است.

از سال 82 با همکاری تعدادی از دوستان و اقوام، اقدام به انجام فعالیت‌های خیریه در جنوب تهران کردیم و از آن سال تا کنون حدود 80 خانواده بی‌سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش در آوریم و با لطف خداوند در آستانه سال 93 با هدف آموزش و ترویج فرهنگ نیکوکاری بین کودکان ایران زمین موفق به کسب مجوزهای لازم از نیروی انتظامی شدیم.

در اغلب تیم‌هایی که کار کردم سعی داشتم که روحیه کمک به محرومان و مستمندان را در ذهن بازیکنان نهادینه کنم و به این منظور بعداز هر پیروزی مبالغی از آنها جمع‌آوری و به اشکال مختلف در اختیار محرومان قرار می‌دادیم. همیشه نگران بودم که روزی این فعالیت‌ها موجبات تشویش خاطر بازیکنان را فراهم نکند و به همین منظور نمایندگانی از بازیکنان را به منزل تعدادی از این محرومان می‌بردم تا از بدبینی‌های احتمالی آینده جلوگیری کنم.

البته تنها اجبار مرا وادار به گفتن کرد، چرا که کمک در نهان ارزشمندتر است. و در نهایت هرکس به اندازه سعی و تلاش خود به منزلت می‌رسد و در آخر هرچه هست میان ما و خداوند عادل و حکیم است.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین