ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانیه پلاتینی در مورد حملات تروریستی


رئیس اتحادیه فوتبال اروپا که فعالیتش در این سازمان به حالت تعلیق درآمده، با انتشار بیانیه‌ای تأسف و تأثر خود را از حملات تروریستی که در پایتخت کشورش رخ داده است، اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: میشل پلاتینی در بیانیه‌ای برای محکومیت حملات تروریستی اخیر پاریس، ضمن توصیف این جنایت به عنوان «نمونه‌ای بارز از بربریت کور»، تأسف عمیق خود را از بابت این حادثه اعلام کرد.

رئیس یوفا که فعالیتش در این سازمان در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است، درباره حملات تروریستی جمعه شب - از جمله بمب‌گذاری در یکی از ورودی‌های ورزشگاه استاده‌فرانس پاریس -که در برخی منابع اعلام شده 129 کشته و 99 مجروح داشته، عنوان کرده است: مایلم تأسف و خشم عمیق خود را از بابت رخ دادن چنین بربریت‌های کورکورانه‌ای ابراز کنم. همچنین مایلم به خانواده قربانیان بابت تسلیت گفته و با آنها ابراز همدردی کنم. امیدوارم مرهمی برای التیام زخم‌های آنها پیدا شود.

به دنبال حملات تروریستی اخیر پاریس و به منظور گرامیداشت یاد قربانیان این حادثه، تمامی بازی‌های بین‌المللی یوفا تا چند روز آینده با یک دقیقه سکوت برگزار خواهند شد. همچنین در این مدت‌، بازیکنان تیم‌ها با بازوبند‌های مشکی به میدان خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
اعلام حمایت شبکه‌های وهابی از گروه تروریستی داعش و حملات تروریستی اخیر در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه اوباما در واکنش به حملات تروریستی پاریس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 بیانیه اوباما در واکنش به حملات تروریستی پاریس
حملات فرانسه حمله به بشریت و ارزشهای مشترک انسانی بود

رییس جمهوری آمریکا در واکنش به حوادث تروریستی پاریس ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده قربانیان، اظهار داشت این حملات تنها حمله به پاریس و مردم فرانسه نبود، حمله به تمام بشریت و ارزشهای مشترک تمام انسانهای جهان است.

باراک اوباما رییس جمهور آمریکا جمعه شب در واکنش به حملات تروریستی در پاریس در بیانیه ای اظهارداشت این حملات تنها حمله به پاریس و مردم فرانسه نبود این حمله به تمام بشریت و ارزشهای مشترک تمام انسانهای جهان است.


وی با اظهار اینکه فرانسه قدیمی ترین همپیمان آمریکا است خاطرنشان کرد ما آمادگی خود را برای هرگونه کمک و مساعدت لازم به دولت و مردم فرانسه اعلام می کنیم.


اوباما در ادامه تصریح کرد با بیان اینکه مردم فرانسه همواره شانه به شانه مردم آمریکا بوده اند خاطرنشان کرد ما نیز در کنار فرانسه برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری خواهیم ایستاد.


اوباما تصریح کرد کسانی که فکر می کنند با ترور می توانند مردم فرانسه را از ارزشهایی که برای آن ایستادگی می کنند در اشتباهند.


وی خاطرنشان کرد مردم آمریکا از عزم مردم فرانسه برای آزادی،حیات و جستجوی شادمانی قدرتمندتر می شوند و افزود آمریکا نیز با فرانسه ارزشهای مشترک دارد.


وی با بیان اینکه هنوز جزییات کامل این حادثه مشخص نیست اضافه کرد ما هر کاری لازم باشد برای مردم فرانسه و دیگر کشورها در جهت دستگیری و به دست عدالت سپرده شدن این افراد و شبکه های تروریستی که قصد جان مردم ما را دارند انجام خواهیم داد.


اوباما اذعان داشت با مقامات فرانسه برای ابراز همدری با خانواده های قربانیان و بهبود سریع حال مجروحان این حادثه تماس داشته ایم ولی با توجه به اینکه می دانم رییس جمهور اولاند در این لحظه خیلی گرفتار است ، تصمیم گرفتم با وی تماس نگیرم.


در چندین انفجار و تیراندازی در پاریس بیش از 60نفر کشته و 60 نفر زخمی و 100 نفر به گروگان گرفته شده اند.

 

اخبار بین الملل - ایرنا