ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانیه مارادونا درپی درگذشت پدرش


اسطوره فوتبال آرژانتین پس از درگذشت پدرش بیاینه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم: روز گذشته (پنجشنبه) خبر درگذشت دون دیه‌گو، پدر اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 87 سالگی منتشر شد و ستاره افسانه‌ای آلبی‌سلسته خبر درگذشت پدرش که به دلیل عارضه قبلی و مشکلات تنفسی مدتی در بیمارستان بستری بود را با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرد.

در بیانیه مارادونا آمده است: سلام، من دیه‌گو مارادونا هستم و می‌خواستم از تمامی کسانی که با پدرم رفتاری استثنایی داشتند، قدردانی کنم. متأسفانه پدرم از جمع ما رفت ولی حالا در آرامش است.

تمام فرزندان او دور هم جمع شدند و می‌خواستم از پزشک پدرم که هر کاری که برای زنده‌ ماندن او هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد، قدردانی کنم. به هر حال پدرم حالا با تمام عشقی که ما نسبت به وی داریم در آرامش است. او تمامی فرزندانش را دور خود داشت.

در قسمت پایانی بیانیه اسطوره فوتبال آرژانتین می‌خوانید: از خبرنگاران که در هر لحظه به هنگام ورود و خروج از کلینیک به ما احترام گذاشتند، تشکر می‌کنم. واقعاً قدردان این حرکت آنها هستم و از تمامی مردم آرژانتین که برای پدرم دعا کردند، تشکر می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت رهبر درپی درگذشت داماد امام خمینیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ پسر ناصرعبداللهی به شکسته شدن جمجمه پدرش و علت درگذشت او!



اخبار,اخبار فرهنگی , ناصرعبداللهی

 

اخبار فرهنگی - پاسخ پسر ناصرعبداللهی به شکسته شدن جمجمه پدرش و علت درگذشت او!

خواننده ای که فقدان ناگهانی‌اش شوک بزرگی به جامعه هنری و علاقه‌مندانش وارد کرد.

 نامی عبداللهی فرزند جوان زنده‌یاد ناصر عبداللهی به‌تازگی وارد حوزه موسیقی شده است و همین موضوع استقبال خیلی از مردم به خصوص هواداران ناصر عبداللهی را به دنبال داشته است.

نامی عبداللهی درباره فعالیت موسیقایی و آینده‌اش در بازار موسیقی ایران می‌گوید. او در دومین اجرای زنده‌اش در فرهنگسرای نیاوران با استقبال خیلی خوبی از سوی حاضران مواجه شد. صدایش مثل پدرش است با همان حجم و همان تحریرهای شنیدنی وقتی می‌خواند، همه سورپرایز شده بودند.

 او به خوبی یاد پدرش را برای مخاطب زنده می‌کند؛ پدری که فقدان ناگهانی‌اش شوک بزرگی به جامعه هنری و علاقه‌مندانش وارد کرد. هنوز هم سؤالات زیادی درباره فوت ناصر عبداللهی برای مردم وجود دارد با نامی در این باره هم حرف زدیم. نامی می‌خواهد در موسیقی ایران فعالیت کند اما نمی‌‌خواهد توجه مرام را صرفاً به خاطر فرزند عبداللهی بودن جلب کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , ناصرعبداللهی

 
آهنگ‌هایم باید مردم‌پسند باشد
من از زمان ورودم به موسیقی با کمک مهرداد نصرتی، برنامه‌ریزی خاصی برای فعالیت در چهارچوب فعالیت پدر دارم و از لحاظ تنالیته صدا و تحریرها در قالب پدر اجرا خواهم کرد اما با موسیقی روز، چون نسل امروز و نسل آینده ناصر عبداللهی را به آن شکل که نسل گذشته می‌شناسد دیگر نمی‌شناسند و من قصدم این است که کاملاً به روز با آهنگسازی‌های جدید و تنظیم‌های به روز فعالیت کنم تا مخاطبان جدیدی را جذب کنم و خیلی تلاش می‌کنم که آثارم مردم‌پسند باشد.

 

فرزند ناصر عبداللهی بودن را نمی‌شود نادیده گرفت. حتی اگر من بخواهم در همان قالب پدر با موسیقی امروز کار کنم، نام فامیلی «عبداللهی» سایه‌اش همیشه بالای سر ما هست چون به‌هرحال نامی عبداللهی فرزند ناصر عبداللهی است و این موضوع را نمی‌توان نادیده گرفت. همچنین یاد و نام پدر هم که هیچ‌گاه برای هیچ نسلی فراموش نمی‌شود. امروز اگر من می‌خواهم در موسیقی فعالیت کنم صرفاً به خاطر زنده کردن یاد و خاطره پدرم این کار را نمی‌کنم و یک علاقه شخصی به فعالیت در حوزه موسیقی دارم که احساس می‌کنم به‌صورت ژنتیکی به من رسیده است.  به‌هرحال این مسئله باعث نمی‌شود که مدام نام ناصر عبداللهی تداعی شود و من صرفاً یک تجدید خاطره باشم.

پدر اعتقاد داشت هنرمند همه چیزش را از مردم دارد
اجرای من در فرهنگسرای نیاوران دومین اجرای رسمی زنده‌ام بود و اجرای اولم با مهدی یراحی در بندرعباس صورت گرفت. انرژی خوبی که من‌بعد از همین دو اجرا از جمعیت حاضر گرفتم خیلی خوب بود و همین که می‌بینم مردم از این موضوع استقبال می‌کنند خیلی خوشحال می‌شوم. پدر هم عقیده‌ای که داشتند این بود که ما هر چیزی که داریم از مردم داریم و اگر من بخواهم بخوانم باید برای مردمی بخوانم که روی صندلی مقابلم نشسته‌اند و اگر این مردم نباشند خواندن من معنایی ندارد. در کل از استقبالی که از دو اجرای زنده‌ای که داشتم شد. خیلی خوشحال هستم.

متاسفانه بعضی افراد هستند که شایعاتی را در فضاهای مطبوعاتی و مجازی منتشر می‌کنند که تشنج‌هایی هم ایجاد می‌شود و ما نباید خیلی به این موضوعات توجه کنیم. قطعاً اگر جو با ثباتی بر جامعه حاکم بود ما خودمان علت فوت پدر را به جامعه اعلام می‌کردیم که همه ابهامات برطرف بشود و در حال حاضر چون نمی توانیم به فرد یا گروه یا کار خاصی اشاره کنیم، طبیعتاً در مورد علت فوت پدر هم نمی‌توانیم پاسخگوی سؤالات باشیم. فوت پدر صرفاً یک اتفاق برای صنف موسیقی و یک علامت سؤال برای مردم بود و جمله‌ای هم که از خواهر من (نسرین عبداللهی) در رسانه‌ها مبنی بر نظر پزشکی قانونی بر شکسته شدن جمجمه در هنگام فوت پدر نقل شده را هم من نه می‌توانم تایید کنم و نه تکذیب!

اخبار فرهنگی - ستاره نیوز