ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانیه تند هدایتی علیه فردوسی پور/آقای ناعادل، من شو اجرا می‌کنم یا شما؟/برخی دنبال رئیس‌جمهوری هستند



هدایتی علیه فردوسی‌پور بیانیه صادر کرد

آقای ناعادل، من شو اجرا می‌کنم یا شما؟/برخی دنبال رئیس‌جمهوری هستند

مالک باشگاه استیل‌آذین جواب مجری برنامه ۹۰ را داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استیل‌آذین، حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین به دلیل برخی جوسازی ها علیه خود در برنامه تلویزیونی 90 بیانیه زیر را منتشر کرده است:

به نام خدا

«امام صادق (ع) (( شیعتنا ابناء الدلیل – شیعیان ما فرزندان دلیل اند ))

هر کسی از ظن خود شد یار من   از درون من نجست اسرار من

در خصوص اتفاقات برنامه نود پنج شنبه نهم آذر که نقض آشکار فرمایش جناب آقای ضرغامی می باشد که فرموده از حواشی کم کنید و به متن بپردازید به صورت هدفدار و مغرضانه دو موضوع مطرح شد اول اینکه من برای مطرح شدن شو اجرا می کنم دوم بحث بدهکار بودن اینجانب به بازیکنان سابقم و در نهایت ربط این دو موضوع به هم و تخریب چهره اینجانب. همچنین مطلع شدم به صورت هدفدار پیگیر ادامه این سناریو به هر قیمتی در برنامه های بعدی هستند از همین رو  مطالب زیر را جهت روشن شدن افکار عمومی به ویژه مردم گیلان و لرستان به طور خلاصه بیان می دارم:

اولا بنده برای دادن یک هدیه کوچک به علی کریمی و قهرمانان در رشته های مختلف شو اجرا نکردم. شما که رسانه ای هستید و می دانید یا نمی دانید باید بگویم شو به برنامه تلویزیونی گفته می شود که در آن برنامه خاصی با سناریوی خاصی اجرا می شود. اگر صداقت دارید خودتان به مردم جواب بدهید با این توضیح من شو اجرا می کنم یا شما؟  که امیدوارم این موضوع کاملا خود جوش باشد!!!

من نه در تلویزیون و نه در هیچ مراسم دیگری اقدام به دادن هدیه و اجرای شو نکردم. اگر اینطور بوده مدرک ارائه کنید. آقای ناعادل شما حدود یکساعت برنامه خود را به هدیه ناقابل من پرداختید بهتر است بگویم آنچه آن را شو نامیدید کار شماست نه من!!! مراسم مهم انتخاب بهترین بازیکن آسیا را رها کرده اید به هدیه من می پردازید؟

اگر رسانه ها به هدیه اینجانب به آقای کریمی اشاره داشته اند موضوع دیگری است ولی انصافا در خصوص این هدیه و سایر اقداماتم کی و کجا و در کدام مراسم سراغ دارید که از پشت تریبون و با تبلیغات اقدام به تقدیر از بازیکنان و بزرگان فوتبال و یا دیگر رشته های ورزشی نموده ام که نام آن را شو بگذارید؟ چیزی نگویید که مردم فهیم و مطلع به شما بخندند و اذهان را آلوده کنید. تقدیر از علی کریمی به خاطر مطرح شدن نام کشور مقدسمان در عرصه بین المللی توسط این بازیکن محبوب بود، همین و بس.

باید اضافه کنم چنانچه این بازیکن از باشگاه استقلال یا دیگر باشگاه های کشور نیز انتخاب می شد بنده بر خود وظیفه می دانستم به خاطر کشور عزیزم این تقدیر را انجام دهم.

از کسانی که من را مدت هاست در فوتبال می شناسند می خواهم قضاوت کنند. آیا با دادن یک هدیه کوچک به بازیکن ملی پوش کشورمان بدنبال مطرح شدن هستم؟ به نظر شما به اندازه کافی در فوتبال مطرح نشده ام که بخواهم با این کار به شهرت خود اضافه کنم؟ آیا کسی در پرسپولیسی بودن بنده به عنوان یک هوادار شک دارد؟

ثانیا فرمودید من به جای هدیه بدهی هایم را بپردازم جناب آقای فردوسی پور ضمن عرض احترام به کارشناسی های فنی برنامه شما باید به اطلاع برسانم که بهتر نیست به جای قضاوت یک طرفه در این برنامه سراسری و اعلام حکم پرداخت بدهی دیگران و زیر سئوال بردن اعتبار افراد برای خوش آمد خودتان و بقیه ای که بعضا می شناسم و یا حتی نمی شناسم، این طور  مغرضانه در تلویزیون اعلام نظر نکنید. آقای عزیز کدام باشگاه لیگ برتری را سراغ دارید که بدهکار نباشد؟ استقلال و پرسپولیس و هر یک از تیم های لیگ برتری و حتی فدراسیون فوتبال علی رغم حمایت همه جانبه دولت هچنان به صدها نفر بدهی دارند. به نسبت دیگر باشگاه ها کمترین بدهی را دارم. به حکم کدام قانون مدعی طلب دیگران شده اید؟

شما و بعضی مدیران باشگاه ها که از کیسه بیت المال ارتزاق می کنید شو اجرا می کنید نه آنکس که از سرمایه شخصی خود هزینه می کند.

شما که اینقدر سینه چاک و نگران طلب بازیکنان فوتبال طرف قرارداد سال های گذشته مجموعه من هستید و از این طلب مطمئن شده اید و اینقدر دلسوز فوتبال هستید همینطور که با اجرای شو از آن کسب درآمد می کنید بفرمایید از جیب مبارکتان در فوتبال هزینه هم بکنید.

آن مدیری که از بیت المال هزینه می کند و کار سیاسی می کند و هوای ریاست جمهوری در سر دارد و هر روز در رادیو و تلویزیون حاضر می شود و دائما فرافکنی می کند شو اجرا می کند. یک روز به یک فرد مطرح در فوتبال حمله می کند فردایش در کنارش می ایستد و عکس می گیرد و من در عجبم چرا شما به این افراد و یا بدهی آنان اعم از مربی و بازیکن نمی پردازید.

من شو اجرا می کنم و به دنبال مطرح شدن در فوتبال هستم اما ظاهرا شما غصه شبتان فوتبال و مسائل آن است و اصلا شو اجرا نمی کنید. برایتان آرزوی موفقیت می کنم. صادق باشید، دغدغه فوتبال را دارید یا سوار بر آن شده اید تا خود و دیگران را به مراد برسانید.

بهتر نیست به خوبی ها و تقویت روحیه جوانمردی و پهلوانی و تقویت بخش خصوصی هم بپردازید.

شاید بخشی از مردم شناخت درستی از شما نداشته باشند ولی نوع نگرش و اهداف شما بر اهالی فوتبال پوشیده نیست این را به گواه و نقل قول افراد مطرح فوتبال کشورمان می گویم و سخنان بعضی از آنها را همین جا نقل قول می کنم :

آقای مایلی کهن: "شوی 90 محلی برای ابراز اهداف سیاسی و بعضأ اقتصادی فردوسی‌‌پور شده است و همه را تخریب می‌کند."

امیر قلعه نویی در برنامه زنده و خطاب به شما که گفت : " آقای فردوسی پور ساکت باش." و همین اخیرا که گفتند:" فردوسی پور حرمت شکن است "

و یا اینکه مدیر عامل صنعت نفت آبادان گفت : "فردوسی پور دیگر آنی نیست که می شناختم. "

و بقیه که هر یک در زمانی مورد بی انصافی شما قرار گرفته اند مثل آقایان علی پروین ، علی دایی و ...

حرمت هیچ کس را نگه نمی دارید. بزرگان و اشخاص مطرح فوتبالی را به جان هم می اندازید و خنده تحویل می دهید. در برنامه سراسری آنچه دلخواهتان است می گویید و بعد می گویید من نظر شخصی خودم را گفتم. یک برنامه هم به بقیه برای اظهار نظر شخصی بدهید. ظلم از این بیشتر...

بدهکار بودن افراد زمانی قابل استناد است که از مجاری حقوقی و قانونی اعلام شود نه اینکه شما آن را تشخیص دهید.

در برنامه ای زنده آن هم در یک ماه گذشته در سه برنامه علیه شخصی که از دارایی شخصی خود هزینه می کند دروغ پردازی می کنید و حتی به او اجازه دفاع و روشنگری نمی دهید.

از زمان حضورم در عرصه فوتبال به مدت هشت سال در خدمت خیلی از آقایان فوتبالی بوده ام که در اینجا برای چندمین بار از خدماتشان تشکر می کنم ولی چطور از این عده که کم هم نیستند از خوش حسابی ما نمی پرسید؟ اما وقتی چند نفر معدود که پرونده های حقوقی آنها به دلایل مختلف در دست بررسی است و قطعا پس از طی مراحل قانونی کلیه حق و حقوق خود را دریافت خواهند کرد بلافاصله برنامه شما را دادگاه دفاع از خود یافته و با تماس با شما به خودشان به صورت یکطرفه عنوان طلبکار هدایتی داده و من را بدهکار می کنند و سپس جنابعالی بلافاصله از این موضوع سوء استفاده کرده و در تلویزیون فعالیت های ورزشی اینجانب را به وسیله این موضوع و با حالتی که انگار مدت ها منتظر آن بوده اید به چالش می کشید؟ شما با کدام علم لدنی من را بدهکار اعلام کرده و فورا احساس خوشحالی من را که با اهداء یک جایزه ناقابل به آقای علی کریمی که برای مطرح شدن نام کشور عزیزمان ابراز نمودم  شو می نامید. در حالی که از صحت و چگونگی آن اطلاع ندارید.

ظاهرا مدت هاست یکی از دغدغه های جدی شما ورشکستگی من و وصول مطالبات طلبکاران من است. چندین بار موضوع بدهی من را مطرح کردید حتی یک مورد که ربطی به فوتبال نداشت و مربوط به بخش اقتصادی دیگر من بود. البته من بدهی دارم ولی باید بگویم به شما چه ربطی دارد که به این موضوعات بپردازید مگر شما مدعی العموم هستید. مگر برنامه ورزشی مسئول وصول مطالبات یا بدهی مردم است؟ اگر چنین است لیست مطالبات اینجانب نیز برایتان ارسال شود تا قرائت نمایید.حتی اگر فرض کنیم که اینطور باشد و برنامه شما به طور خود جوش!!! تبدیل به مرجع وصول مطالبات گشته با تمام وجود آماده پاسخگویی به بازیکنان و مربیانی که با شما تماس گرفته و اظهار طلب کرده اند در حضور دوربین نود و قضاوت مردم فهیممان هستم تا همه چیز برای همه معلوم شود.

با این شرایط سخت اقتصادی که آن هم برای همه قابل درک است هر سال و طی یک فصل لیگ و بنا به تایید افراد مطلع حدود چندین میلیارد هزینه شرکت در مسابقات لیگ برتر می کنم. مطالبات این آقایان آن هم اگر از نظر حقوقی ثابت شود جمعا چند میلیون بدهی می شود. به نظر شما این مقدار مبلغ خیلی زیادی است؟ باید بگویم بی انصافی است اگر تصور می کنید پرداخت این مبلغ از توان من خارج است ولی این مطالبات باید بررسی و به شکل حقوقی پرداخت شود. اما فعلا دستاویز شما شده است.

در زمان مدیریت های مختلف توافقاتی با بازیکنان و مربیان مختلف صورت گرفته که من در جریان آن نبوده ام چون مدیر عامل اختیار عمل داشته ولی بعد از جدا شدن این افراد اینجانب پاسخگوی این توافقات بوده و هستم ولی آیا باید بلافاصله دست به اقدام زده و بی حساب پولی را که نمی دانم بابت چه چیز و چقدر بوده بدهم؟ شاید شما پس از وصول ذی نفع هستید که حتی اجازه دفاع و شفاف سازی نمی دهید.

به اندازه یک جو انصاف داشته باشید، مگر همین مدت پیش نبود که با مستندات همه دیدید که برای پرونده آقایان یونگ و یان مربیان هلندی چند سال گذشته استیل آذین چه بلایی سر من و باشگاهم آوردند و در آخر آنکه هم از نظر مالی و ... متضرر شدم؟ جز شخص من چه کسی پاسخگو بود؟  آقای فردوسی پور دوست عزیز کجا و در کدام پرونده من را بدهکار شناختید ؟ به کدام مستند ؟ مستند تماس تلفنی ؟

آقایان مسبب بدهی یانگ و یون و علی انصاریان مثل آن دلال فاسد در این شهر در امنیت کامل دارند به فعالیت های خود ادامه می دهند.

کدامیک از شما راجع به هزینه سنگین تیم داری و حاشیه های مربوط به آن اطلاع کافی و جامع دارید؟ کدام مدیریت قبلی موفق و بدون بدهی در فوتبال کشور را ملاک قضاوتتان قرار می دهید؟ حتی مدیران باشگاه های دولتی که از جیب خودشان هزینه نکرده و نمی کنند هنوز باشگاه هایشان از گذشته بدهی دارند. آقای فردوسی پور تا این لحظه که در خدمت شما هستیم چقدر برای این فوتبال هزینه کرده اید؟ یا فقط از آن کسب درآمد می کنید.

با این همه هجمه، تهمت و دروغ هدف خاصی را دنبال می کنید. اگر به مردم گیلان و لرستان قول یاری و کمک نداده بودم و دلگرم به حمایت آنها از برنامه هایم برای توسعه فوتبال و ورزش ایشان نبودم همین الان همه چیز را بطور کل رها می کردم. یک روز مرا عابر بانک و روز دیگر بدهکار معرفی می کنید نه اولی مطلوب من است و نه دومی انصاف است.

از مردم فهیم تهران، گیلان و لرستان و سایر استان هایی که به هر شکل در خدمت ایشان بوده ام می خواهم هوشیار بوده و مراقب این سناریو باشند. مردم این استان ها خودشان قضاوت کنند من کی و کجا کمک خودم را در بوق کرنا کرده و شو اجرا کردم ؟ از شبکه باران انزلی بپرسید چند بار از من دعوت شده و من از حضور خودداری کرده ام.

در اینجا لازم می دانم  به علاقه مندان ورزش به خصوص فوتبال این شهرها تاکید کنم عمدا کاری می کنند تا مرا از همه برنامه هایم برای کمک به رشد و توسعه فوتبال در شهرهای شما دلسرد کنند.

استاد!!! وقتی یکی از فوتبال دوستان شنید می خواهم بگویم "خدا حافظ فوتبال"  گفت: بمان و با این سنگ ریزه ها که به طرفت پرتاب می کنند دیواری بساز که دیگر سنگی به تو نخورد !!! به حرفش فکر می کنم.

آقای فردوسی پور رجز خوانی آن هم بدون حضور طرف مقابل در برنامه سراسری پخش زنده مرام و معرفت مردان نیک نیست.

این فوتبال و همه داشته هایش از آن شما و آن مدیران سیاسی فوتبال که هوای پست سیاسی و شورای شهر و نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری را دارند. باید بگویم ظاهرا شما بیشتر از من موفق بوده اید و بدرد این فوتبال می خورید.

و در آخر فرمایش امام حسین (ع) را به خودم و شما یاد آور می شوم که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

ان الحسین مصباح الهدی و السفینه النجات.

والسلام

حسین هدایتی دولابی»

فارس

 


ویدیو مرتبط :
آقای فردوسی پور شما ساکت شو!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه‌نویی: آقای فردوسی پور ساکت شو!



برنامه ی نود,مجری برنامه ی نود

برنامه ی نود و پیک نیک جامانده ، بازیکنان قلیانی ،دلالی که پرسپولیسی نبود و ریختن سهمیه ی بنزین اردیبهشت ، مدیر مرد روز های سخت استقلال و ادبیات جالب قلعه نویی همه هم سوژه های این هفته فردوسی پور بودند

 

امیر قلعه‌نویی: آقای فردوسی پور ساکت شو!

سرویس ورزشی افکار نیوز -برنامه ی شب گذشته ی نود پیرامون نتایج لیگ آسیا و ، بازی تدارکاتی با موریتانی و بحث تبانی و حواشی لیگ برتر بود.

 

فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی مربوط به این که آیا اراده کافی برای مبارزه با ناپاکی فوتبال وجود دارد یا خیر؟ آغاز کرد . که اکثریت قاطع مردم حدود ۸۴ درصد به گزینه ۲ رای دادند و اعتقاد داشتند که برخورد جدی با مفسدان فوتبال صورت نمی گیرد

 

به گزارش افکار نیوز ،ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری این برنامه بود که در مورد صحنه های مشکوک داوری نظر داد . ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری اعتقاد داشت گل دوم سایپا بر خلاف اظهار نظر گزارشگر بازی در موقعیت آفساید به ثمر رسید . وی همچنین معتقد بود که قبل از به ثمر رسیدن گل استقلال روی طالب لو خطایی صورت نگرفت است و ضربه کرنر اشتباه بود .

 

همان کرنر اشتباه ، موجب زدن گل تساوی استقلال به شاهین شد.

 

پیک نیک در هتل جاماند /بازیکنان در هتل قلیان می کشیدند !!

 

پیش از کارشناسی بازی استقلال و شاهین نیز درباره وضعیت بد این تیم و ناراحتی های هوادران این تیم گزارشی پخش شد. گزارشی از محل هتل بازیکنان که به علت عدم تصویه نشدن وسایل شان مانده بود پخش شد وسایلی که در میان ساک و لباس های ورزشی پیک نیک هم به چشم می خورد !!

 

وقتی گزارشگر برنامه ماجرای پیک نیک را از مسئولان هتل پرسید و علت استفاده اش در هتل را بیان کردند : در اینجا قلیان می کشیدند !!

 

دلال پرسپولیسی نبوده!

پس ازحاشیه های به وجود آمده در مورد فونیکه سی و اینکه یک نفر از طرف باشگاه پرسپولیس با این بازیکن خارجی وارد مذاکره شده است تا او را به پایتخت بیاورد امشب حکمت مدیر عامل تیم نفت روی خط برنامه نود آمد تا در مورد این حاشیه ها و اتفاقات افتاده

” رویانیان ابتدا خنده ای کرد و گفت: ما که سهمیه اردیبهشت را برای مردم ریخته ایم. “

 

توضیحاتی را بدهد .

 

مدیر عامل تیم نفت توضیح داد که ؛ داشتیم راهی تبریز می شدیم که دیدم فونیکه با لباس هایی غیر از لباس باشگاه آمده است. او برای ما شرط گذاشت که اگر در بازی با شهرداری به عنوان بازیکن ثابت به زمین می رود سوار اتوبوس می شود.اما ما زیر بار نرفتیم و با یک مدیریت صحیح قضیه را حل کردیم.

 

مدیر عامل نفت در مورد مذاکرات با نمایننده تیم پرسپولیس بیان کرد :ما اشتباه کرده بودیم.سلطانیان از طرف پرسپولیسی ها با فونیکه سی وارد مذاکره نشده بوده و دلال یک تیم خارجی است. وی تاکید کرد :من می دانستم تیمی که سردار رویانیان آن را اداره می کند غیر حرفه ای عمل نمی کند.

 

حکمت با بیان حل مشکلات افزود :خوشبختانه تمام مشکلات حل شده است و فونیکه سی دارد با نفت تمرین می کند.

 

سردار رویانیان : سهمیه بنزین اردیبهشت را برای مردم ریخته ایم!

سردار رویانیان مدیر پرسپولیس مهمان تلفنی برنامه ۹۰ در مورد احتمال کسر امتیاز از پرسولیس اظهار داشت : با وینگادا صحبت کردم و قرار شد بدهی او را بدهیم ، در ضمن با آرفی هم رایزنی کردیم و به نتایج مثبتی رسیدیم.

 

وی با حمایت از دنیزلی ادامه داد : او طوری برخورد می کند که همه عاشقش می شوند حتی یک بار نشده که پشت سر داور حرف بزند و نتیجه نگرفتن را گردن زمین و هوا و داور و ... بیندازد.

 

اما در پایان این گفت و گو فردوسی پور با سوالی غیر فوتبالی و با یاد آوری شغل دیگر رویانیان شاید منظوری را می خواست برساند ! فردوسی پور خطاب به سردار گفت:سردار دوستان من که در پشت صحنه هستند یک سوال غیر فوتبالی دارند.

 

آنها می خواهند بدانند که برای بنزین و قیمت آن چه اتفاقی می افتد؟ درپاسخ رویانیان ابتدا خنده ای کرد و گفت: ما که سهمیه اردیبهشت را برای مردم ریخته ایم. مجلس تصویب کرده که در یک پروسه ۵ ساله برخی از قیمت ها به صورت سبدی واقعی شود. البته در آینده قانون قیمت را تعیین می کند و زمان آن هم معلوم نیست.

 

فتح الله

” قلعه نویی چندین و چند بار با ادبیاتی ناشایست صحبت هایی را با فردوسی پور مطرح کرد که موجب تعجب مجری برنامه نود شده بود “

 

زاده ما مرد روزهای سختیم

مدیر عامل استقلال هنگامی که به روی خط ارتباطی برنامه ینود آمد مجری برنامه خطاب به وی گفت :اوضاع خیلی سخت است و فتح الله زاده در پاسخ گفت ما مرد روزهای سختیم. و فردوسی پور پاسخ داد :بله به شرطی که روزی برایتان باقی بمانند!

 

وی از اظهارنظر در خصوص بحث جدایی‌اش از باشگاه استقلال خودداری کرد و گفت: من در این مورد بطور کامل صحبت کرده‌ام و دیگر نیازی نیست در مورد ماندن یا رفتنم از استقلال حرفی بزنم. من بدون توجه به شایعات و حواشی کار خود را دنبال می‌کنم. فعلا تمرکز من روی سه بازی آینده استقلال و دیدار با الریان قطر است، دیدارهایی که باید تمامی آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

در ادامه این گفت و گو مدیر عامل استقلال زمانی که خطاب به مجری برنامه گفت :آقای فردوسی پور عزیز .. فردوسی پور گفت :چقدر شبیه قلعه نو یی صدایم کردیید! و فتح الله زاده در پاسخ گفت: بله دیگه ما همه مثل همیم و اینجا بود که فردوسی پور کنایه سنگین خود را انداخت: اما ، این کجا و آن کجا ..؟!

 

علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال با بیان اینکه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود ادامه داد: تمرکزم را روی دیدارهای آینده گذاشتن نه ماندن و رفتن.

 

وی در مورد سر مربی استقلال بیان کرد :کار مظلومی در استقلال خوب نه، خیلی خوب است

 

امیر قلعه‌نویی : آقای فردوسی پور ساکت شو!

به گزارش افکار نیوز ، سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود و اعتقاد داشت بازی تیم تراكتورسازی باید همزمان با بازی تیمهای سپاهان و استقلال انجام شود. وی چندین و چند بار با ادبیاتی ناشایست صحبت هایی را با فردوسی پور مطرح کرد که موجب تعجب مجری برنامه نود شده بود.

 

فردوسی پور در گفتگوی تلفنی اش با مجید جلالی با لحن قلعه نویی به او گفت آقای جلالی خیلی مردی! و همین جمله باعث ناراحتی قلعه نویی شده بود. وی که روی خط آمده بود تا درباره برنامه ریزی لیگ صحبت کند چند بار به فردوسی پور گفت ساکت شود تا بتواند حرف بزند!

 

منبع:افکار نیوز