ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانیه باشگاه پرسپولیس خطاب به مسئولان استقلال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باشگاه پرسپولیس در راستای حمایت از هواداران خود در بیانیه‌ای از مسئولان باشگاه استقلال خواست با اظهار نظرهای خود باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، ضمن تقدیر از تماشاگران دربی به جهت رعایت مسائل اخلاقی، از مسئولان باشگاه رقیب خواست ضمن رعایت اصول حرفه‌ای و احترام متقابل، از اظهارنظرهای غیر مسئولانه درباره اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس و همچنین تشویش اذهان عمومی اجتناب کنند.

در این بیانیه آمده است: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانیم از حضور گسترده تماشاگران در دربی 81 به ویژه از حضور پرشور و شعور هواداران پرسپولیس در این بازی تقدیر کنیم که هم به جهت حضور گسترده و هم رعایت مسائل اخلاقی باعث خرسندی و امیدواری جامعه ورزش و فوتبال ایران شدند.

آنچه روز جمعه روی داد، مایه فخر و مباهات بود. هواداران پرسپولیس با اکثریت تماشاگران حاضر در ورزشگاه با رفتار خود باعث شدند این دیدار برخلاف سنوات گذشته به مسائل حاشیه‌ای آلوده نگردد و اکنون انتظار می‌رود آنها که از نزدیک‌ نیز دستی بر آتش فوتبال دارند به تبعیت از مردم در همین مسیر گام بر دارند.

انتظار می‌رود اشخاص حقیقی و حقوقی در باشگاه و تیم رقیب هم با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای از اظهارنظرهای غیر مربوط درباره اعضای باشگاه و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پرهیز کنند تا چنین رفتارهایی ضمن مخدوش کردن صحنه‌های زیبایی که روز جمعه توسط تماشاگران رقم زده شد در آینده به سکوها تسری پیدا نکرده و باعث بروز حواشی و اتفاقات منفی در ورزشگاه‌ها نشود و در عین حال باشگاه پرسپولیس را در دفاع از صیانت خود و حق هواداران و اعضای تیم ناگزیر از پیگیری‌های حقوقی نکند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه جنجالی باشگاه استقلال علیه پرسپولیس



اخبار ,اخبار ورزشی, باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - واکنش باشگاه استقلال به استفاده از بازیکن صغرسنی در جمع نوجوانان سرخپوش/پرسپولیس تقلب کرد

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای نسبت به تخلف باشگاه پرسپولیس در رده های پایه ای واکنش نشان داد.

به گزارش اوج و به نقل از سایت رسمی استقلال،رخی از اتفاقات را می‌توان نادیده گرفت و خود را به آن راه زد و گفت:
... ان‌شاءا... گربه است.


اما مواردی هستند که هرچه بی‌خیال باشیم، باز هم خودش را بروز می‌دهد و مسئولیت‌های اخلاقی مرتکب و مرتکبین را یادآور می‌شود.


بدآموزی در حق بچه‌های مردم که به در این یا آن باشگاه، به پناه آمده‌اند، از ‌آن موارد است که قبح دارد و انجامش از هنجارشکنی خبر می‌دهد.از اینکه، برای برنده شدن، دست به هر اقدامی می‌توان زد ولو آنکه تصمیم ما و عمل ما، تقلب باشد و در دایره مذموم و نازیبای حریفان را گول زدن و فریب دادن قرار بگیرد.


خبری که از هیات‌ فوتبال می‌رسد، یکی از خبرهای بد و ناخوش است، که نشان می‌دهد ناخوش احوالی و بردن به هر قیمت که ریشه در اخلاقیات «ماکیاولی» دارد تا کجا رخنه کرده و تیمی که باید الگوی رفتار درست و احترام به قانون باشد برای پیروز شدن، خود را به چه ورطه‌ای انداخته و برای افکار عمومی با نادیده گرفتن مقررات و قوانین، چه ارزش و بهای اندکی قائل شده است.


ختم کلام  و یک کلام: پرسپولیس  کاری را انجام داده است که ای کاش برای آخرین بار باشد، هرچند که برای اولین بار نیست.


پرسپولیس،‌ از اعتماد دست‌اندرکاران استفاده – در اصل سو‌ءاستفاده – کرده و برای برنده شدن دست به کاری زده که یک نام بیشتر ندارد:‌
تقلب.


در این باره، حرف زیادی نداریم که خود عمل، واگویه کرده است، زشتی خویش را، اما یک سوال داریم:


آیا حق تیم‌های «درست رفتار» را خوردن هنر است؟


آیا حق بچه‌های تیم‌های رقیب را، به واسطه اعتمادی که دارند و تقلب شما،‌ در باورشان نمی‌گنجد،‌ باید خورده شود؟


و آیا به این ترتیب، در درجه اول  حق بچه‌های صاحب حق خود را، قبل از هر کاری نمی‌خورید و  جای یک بازیکن واقعی را به یک متقلب نمی‌دهید.

 
از این رفتار و تبعات آن، چه انتظاری باید داشت؟


بازیکنی که در این تیم و در این مکتب و با این چشم‌پوشی بر هر تقلبی رشد می‌کند، چه بازیکنی خواهد شد؟
اخبار ورزشی - اوج