ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانیه اوساسونا برای قدردانی از نکونام



خبار,اخبار ورزشی,نکونام

باشگاه اوساسونای اسپانیا در بیانیه کوتاهی از هافبک ایرانی فصل گذشته‌اش قدردانی کرد.

با اینکه دو سال از قرارداد جواد نکونام با اوساسونا باقی مانده بود اما در نهایت و با توافقی که بین طرفین صورت گرفت، قرارداد این بازیکن به صورت رسمی فسخ شد. با این شرایط برای دومین بار این بازیکن از جمع ناوارایی‌ها جدا شد و این بار حضورش در اوساسونا فقط یک فصل به طول انجامید.

هافبک با تجربه و 34 ساله ایرانی فصل گذشته 22 بازی برای اوساسونا انجام داد و سپس از این تیم جدا شد.

قرمزپوشان پامپلونا در ارتباط با جدایی نکونام بیانیه‌ای کوتاه داده‌اند که در آن آمده است: «باشگاه اوساسونا می‌خواهد به صورت رسمی از زحماتی که جواد نکونام در این مدت کشید قدردانی کند و در ادامه راه برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارد».


اخبار ورزشی - (تسنیم)


ویدیو مرتبط :
گلزنی نکونام برای اوساسونا (تنه ریف 2-1 اوساسونا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدردانی اوساسونا از جواد نکونام



گزارش روز: اوساسونا و تائید خبر جدایی نکونام؛ قدردانی از شماره 6

در آخرین ساعات اداری امروز، 4شنبه، تمام مدارک لازم برای اتمام قراردادی که با توافق دو طرف انجام شد و قراربود که در تاریخ 30 ژوئن سال 2013 به پایان برسد را دریافت کردیم

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، باشگاه اوساسونا روز 4شنبه به صورت رسمی جدایی جواد نکونام از این تیم را تائید کرد. دراین گزارش به این نکته اشاره شده که سران این باشگاه کارت مجوز جدایی نکونام را به او دادند و بدین ترتیب این بازیکن ایرانی این فرصت را به دست آورد تا به کشورش بازگشته و با استقلال قرارداد امضا کند و مراسم معارفه اش نیز در هفته گذشته برگزار شد.

 دلیل تاخیر باشگاه اوساسونا در اعلام رسمی این خبر ، این بود که سران این باشگاه در انتظار دریافت تمام مدارک مربوط به لغو قرارداد نکونام با این تیم اسپانیایی که قرار بود از سوی نکونام دراختیار آنها قراربگیرد، بودند که این اتفاق در روز4شنبه رخ داد. باشگاه اوساسونا با انتشار بیانیه ای، از توافق قطعی با نکونام برای لغو قرارداد این ستاره ایرانی خبر داد.

در این بیانیه می خوانیم:« در آخرین ساعات اداری امروز، 4شنبه، تمام مدارک لازم برای اتمام قراردادی که با توافق دو طرف انجام شد و قراربود که در تاریخ 30 ژوئن سال 2013 به پایان برسد را دریافت کردیم.»

درادامه این بیانیه نوشته شده:« ما نهایت تشکر را از نکونام، به خاطر کارنامه درخشانش در اوساسونا در طول 6 فصل اخیر داریم و برای او بهترین موفقیت های ورزشی و شخصی را در آینده آرزو می کنیم.»

 نکونام در تابستان سال 2006 از الشارجه به اوساسونا پیوست .اولین بازی اش را برای این تیم در روز3 سپتامبر سال 2006، در ورزشگاه نوکمپ و مقابل بارسلونا انجام دادو با وجودی که در فصل دوم حضورش در این تیم، به دلیل مصدومیت شدید زانو، نتوانست برای اوساسونا به میدان برود، در مجموع 174 بازی رسمی برای این تیم انجام داد و همواره در ترکیب اصلی مربیان مختلف تیمش بود.

ستاره ملی پوش ایرانی ، در یک بازی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، 10 بازی جام یوفا، 149 بازی لالیگا و 14 بازی در جام حذفی برای اوساسونا به میدان رفت و در مجموع 26 گل برای این تیم به ثمر رساند./سایت گل